• Sor
  • Bence

Redbull, Burn gibi enerji içeceklerini sigara ve alkolle içmek sağlığa zararlı mıdır?

Enerji içeceklerini hiç içtiniz mi? Daha önemlisi alkolle beraber içince ne oluyor? Daha önemsiz sigarayla içilirse bir şey olur mu?:) Herkese... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • Bir kere içtim red bull hiç hoşuma gitmedi. Geçmişte enerji içeceğiyle alkolü karıştırıp içerek ölenler olsa da kesin olarak ölüme sebebiyet verdiği kanıtlanamamış.

Erkekler Ne Diyor 11

  • REd bull votka gibi icecekler sakıncalı. Yani Redbull enrjiyi up yaparken aynı anda diger alkollerin kana karışmasını hızlandırıyor. Bu da argo tabirler " kafa olmak" olayıyla eşdeger.Sigaranın etkisi yok

  • sigarayla sorun yok. benim bünyem 5 tane vodka enerji karışımını kaldırıyor...Vodka burn daha lezzetli bol buzla...ama lezzeti icin iciyorsan degmez...biraz enerji biraz da güzel kafa yapsin diye iyi oluyor bunlar

  • Yakın zamanda adamın biri gaza gelip 11 taneyi üst üste içince kalpten gitmişti. Gazetelere de çıkmıştı. Yoğun karbonhidrat olayı zaten sakat iş.. Hani alkolle felan karıştırılması...Vodkayla sırf tadı güzel diye içiyorsan ben sana süper karışım tarifleri veririm :)))))

    • Tabi canım sırf tadı güzel olsun diye, ben sek votka içemiyorum.Tariflerini bekliyorum:)

    • Öncekileri Göster
    • Huww süpersin, teşekkürler:))

    • harikasın

  • Simdi ilk defa alkol agzima aldim. enetji icecegie. bir fark olmadi. yeni raki ile redbull.30 cc karisim. suanda biraz gozler synce gecti okdr.

    • 1ay

      Ustune 100 cllik karisim. bir fark olmadi. suanda biraz saknlestim. uzrne 2 fis ot. ayni

    • 1ay

      Hayatimda agzima ne ot ne sigara nede icki aldim ama suanda kotu bir etkisi olmafi uzrime. bir de astimim. bronsit gecirdimkisa zaman once.

  • Jaegermeister + Redbull. Arada bir ama.

    • Jaegermeister fazla feminen bi içki bence

  • yorgunsan dinç tutuyor

  • :D 5 duble Vod&Red baya iyi yapar adamı :D rengi ve kokusu + en önemlisi tadı müthiş oluyor :D şekerli su gibi ya :D hahahaha ama güzel yani :Dama dış görünüş olarak BURN kırmızı renkde bi enerji içeceği fakat redbull ise sarı..Vodka ile burn'ün karşımı daha gösterişli bişi oluyor :D

    • Sen bunu yazarken sanırım içiyordun:)))
      Yoksa düşüncesi mii sarhoş etti seni:D

    • yok ya , biraya para vericeğine bunlara ver daha iyi..o yzden hep bunlardan içtiğimden sana tecrübemi aktardım.şuan içmiyorm tabiki :D

  • Naptın sen? :))Günde bir taneden fazla içmezsen iyi olur. Mesela Votka+Redbull çok güzel bir karışımdır. Bir yanın kalk gidelim, diğer yanın otur der. Aynı anda gaz ile frene basmak gibi bir şeydir..Ama yine de ambalajının üstünde, alkolle karıştırılması sakıncalıdır yazar. Mekanlarda, bunu istediğin zaman, karıştırıp vermezler. Ayrı ayrı verirler, sen karıştırırsın.. Burn bir işe yaramaz. Aslolan Red Bull'dur..

    • Korkma bişi yapmadım:)
      Hergün içmiyorum arada sırada çok sıkılırsam yani. İşte artık votkayla meyve suyunu karıştırmaktan bıktım. Enerji içeceğini belki denerim:)
      Bence de Red Bull daha güzel.

  • alkolu sigarayi gec ben onlari suyla bile icmem! vucuda o kadar zararli ki, tek bir dogal icerigi bile yok. sen sen ol kesinlikle uzak dur kalp hastasi olmak istemiyorsan daha 30 yasinda.

    • Tavsiyen kulağıma küpe merak etme:)

  • içmedim.içmem de. ne olduğu belirsiz saçma sapan bir içecek bana göre.

  • İçtim ben birşey olmaz. içebilirsin.

    • lancet sporcusun bildigim kadariyla. enerji icecegini nasil oneriyorsun yahu?

    • Öncekileri Göster
    • Peki tabi öyle düşünmek zararsız:)

    • hazalsafircim eleştirilmekte güzel :) etmusun eleştirilerini doğru buluyorum. Performansımı ciddi anlamda etkilemiyor.

Kızlar Ne Diyor 6

  • Alkolle beraber içince misal Absolit sadece tat veriyor,buz koymayı unutma .Sadece enerji içeceğide içebilirsin ama abartma .Sigara ile içersen içmezsen diye bir şey yok istersen nargile iç .

  • içtim tadını hiç beğenmiyorum hiçbirinin..alkolde kullanmadığımdan denemedim..içenler var bişeyde olduğunu görmedim.ama kutuların arkasında alkolle karıştırmayın ibaresi var..

    • Tadı fena değil ya o kadar kötü değil. Ama alkolle içilmemeli yazısını dikkate alıyorum,şimdilik:)

  • Bugün votka redbull sigara hepsni içtm ve hç bşe olmuyo :D

  • içini bilmedigim seyi icmem sahsen ve redbul falan onlara da güvenmiyorum

  • votka redbull u arkadaşım içiyordu ben de tadına bakmıştım. beğenmiştim. zararlı olduğunu okumuşsundur sen de. zamanla zararlarını görürsün. onun yerine şu sıralar papatya çayına dadandım. hatta şimdi de içiyorum onu tavsiye ederim.:)

    • :)
      teşekkürler...

Yükleniyor...