İngilizce öğrenmek için kursa gitmek şart mı?

Sizce ingilizce kursa gitmeden sadece kaynaklardan çalışarak öğrenilebilir mi illa hoca ya da öğretecek biri şart mı ? yetenekte varsa iyi derecede kaç ay ya da yılda öğrenilir ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • işin aslı azim ve kapasite başka birşey değil öğrenilmeyecek birşey yok

Erkekler Ne Diyor 8

  • akademik ingilizce mi.

    • rica ederim.

    • öyle mi çok teşekkürler :)

    • anladım. sormak istediğin bir şey olursa sorarsın yardımcı olurum. bilkentin iğrenç hazırlığını geçmiş biri var karşında. kolay gelsin. umarım olursun.

    • Öncekileri Göster
  • en fazla 2 hafta da tamamen öğrenebilirsin emin ol bir tek kelime eksiğin kalır. ama kimin öğrettiğine bağlı tabi.

    • aynen..

    • evet mantığı kavramak gerekiyor ilk olarak gerisi kolaylaşıyor heveste varsa

    • dillerin hepsinin bir yapısı var aslında çok basit ama zorlaştırıyorlar insanların da gözü korkuyor.

    • Öncekileri Göster
  • Kaynakdan değilde sanalda edindiğin bir ecnebi arkadaş ile önce yazışarak sonra kamerada sürekli pratik yaparak öğrenilir.. Pratik olmadan sadece gramer öğrenir yazılı sınavdan 100 alırsın ama sultanahmette keh keh kalırsın

    • Amerikalı sohbet arkadaşım vardı gerçekten doğru insanı bulursan onlarında birşeyler öğretmek hoşuna gidiyor, ben Teşekkür ederim..

    • Evet konuşmayıda bu şekilde geliştirebilirim. Teşekkürler :)

  • Valla istek varsa olur, yoksa olmaz , bukadar basit, azimli olan insan öğrenir

  • bunca yıldır öğretemedi bana hocalar.

    son bir gayret kursa yazıldım (ws) orada da sınıfın en iyisi olmama rağmen beni bir gün sınıftan attı ve ben ingilizceye küstüm :)

    kendi halimi bildiğim halde inanıyorum ki çeşitli kaynaklardan, gayret edersen eğer öğrenebilirsin ingilizceyi hem de hocaların öğrettiğinden çok daha iyi. fakat elindeki kaynak önemli, mutlaka sesli ve yazılı, hatta mümkünse görsel olması gerekir.

    böyle bir çaba içine gireceksen eğer effortless english ve intellenglish diye google amcaya sor, o seni doğru adrese yönlendirir.

    • aynen ben şu ana kadar daha çok alt yazılı filmler yabancı şarkılar dinleye dinleye geliştirdim kendimi okuldaki hocaların pek katkıları olmadı bana. ama tabi iyi dereceye gelmem gerekiyor ve zamanım bol yapabileceğime inanıyorum :) teşekkürler

  • Kitapla olmaz diyorum bende...

  • sen gizli gizli çalış

  • Tam anlamiyla asla ogrenemzsin dilbilgisi var bunun ekleri var vurgulari var,hocasiz imknsiza yakin

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kendi kendine ogrenebilrsin ama asla iyi olamazsin mesela hocayla 4 ayda sıkı bir calismayla orta seviye olabilirsin ama kendin ogrenmeye kalksan 4 ayda anca baslangicta olursun ve surekli konusman lazim yoksa hicbir faydasi olmaz unutuyorsun unutmam ben deme kesinlikle unutursun mesela kursa gitsen oradakilerle konusursun ama kendi kendine ogrensen kimle konusacaksin ki netten yazarsin birilerine ama konusmadikca aksanin bile tam oturmaz kesinlikle kursa git diyorum zaman kaybetmekten baska ise yaramazşu annasilsin peki az cok biliyor musun yoksa 0 mi

    • Sağol :)

    • :) kolay gelsin

    • peki teşekkürler :/ araştırmaya devammm :)

    • Öncekileri Göster
  • Kapasite ile alakası yok turistik bir yerdeysen hem pratik yaparak hemde kendin çalışarak öğrenirsin ama oyle kimseyle yabancı dil konuşmadan sadece evde ogrenemezsin nasıl öğrenebilirsin ki hersey kitapta yazmıyor kitap senin yanlışlarını duzeltip dogruya yöneltmez gidebiliyorsan kursa git ya da ingilizcesi iyi olan biri ya da bir turistle konus bol bol yabancı dizi izle altyazili müzik dinle kelime öğrenirsin

    • aynen öyle :D

    • Bisey değil mesela arada bolca cümle kaçırsam bile hemen herseyi anlıyorum İngilizce altyazili ve İngilizce olan bir dizi izle hem ing alt yazı hem ses iyice alışık kulagin :D

    • evet bende dizi müzik falan geliştirdim. öyle mi o zaman o videoları anlamak için bayağı çalışırım :P. çok teşekkür ederim yardımların için :D

    • Öncekileri Göster
  • ileri zekalıysan olur.

  • istediğin seviyeye gelemezsin

  • kelimeleri ögrenebilirsin ama tam bir cumle kurmayi asla ögrenemezsin belki birazda anlayabilirsin ama anlatamazsin

    bu yuzden hoca sart ön calisma olarak evde calisirsan okuldada skinti cekmezsin cogu kelimeleri ezberlemeye bak basitten basla zoruna kadar ilerle okula gidincede ögrenmen gereken basit seyler kalicaktir gramatik ve cumle kurma gibi

    • zaten ben sıfırdan başlamıcam ingilizcem o kadar kötü değil A2 seviyesini bitirdim B1den başlıcam işte bir B2 olsam yeter heralde...

  • Ben de kendi çapımda çalışıcaktım bu yaz da kaldı öylece ayarlayamadım :( bence alt yapın varsa neden olmasın ama güzel kitaplar bulmalısın.

    • bence de soru yazalım.

    • olabilir ona göre satın alırız

    • aynen ya burda soru mu açsak bilen vardır belki. ben çok gezdim bulamadım küçük bir yerde yaşıyorum

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...