Hayatı nasıl sevebilirim? Yaşama sevincimin olması için neler lazım?

Hayatı nasıl sevebilirim? Yaşama sevincimin olması için neler lazım?

Güncellemeler:
zaten sosyalim . ayrıca güzelim yeteri kadar bakımlıyız. kıyafetlere fazla düşkünüm ne kadar alsam giyecek birşeyim olmuyor. ama bir eksiklik hissediyorum. ben nicin yasıyorum?
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • aynı sıkıntıdayım bende.. tek yolu kafanda hayatla ilgili ne warsa silip atmak... yani aman o neden aman bu neden aç su neden açıkta boyle hayatmı olur diye dusunme.. ben neden warım diye hic sorma.. sonra aynı sosyallikle dewam et.. bu sıkıntı bende hiç gecmedi hala bi cok seyden zevk alamıyorum ama en azından biraz hafifletmeye calısıyorum:)kolay gelsin

    • olur :)

    • rica ederim atlatırsan banada anlat olurmu :)

    • tesekkürler :)

Erkekler Ne Diyor 24

  • Hayatına Birini sokmalısın.Gerçek Olacak Birini. Herseyini Onunla Paylasmalısın O Hayattır Hayatıda Sana O Taddırır.

  • klişe olacak ama sana benim gibi bir insan lazım.

  • Spor + bakım + dış görünüme özen ve sosyalleşme bunlarla beraber sana gösterilen ilginin insana çok faydası oluyor

  • sözlerinizden bir boşlukta olduğunuz anlaşılıyor. ama hayatı sevebilmeniz için gerçek sevgiliyi tanımanız gerekir.

  • Amaç, hedef, ideal, inanç, kabulleniş

  • inanca ihtiyacın bişeylere inanmaya herşey yalan şuan gözünde

  • Sanırım bir sevgiliye ihtiyacın var senin

    • Ewt öyle görünüyo

    • daha yeni 1yıllık iliskimi bitirdim ama sart gibi :)

  • Sende sevgi ve inanç eksikliği var galiba

    • olur inşallah birgün...

    • bekarım :)

    • çocuk yap bence:)

    • Öncekileri Göster
  • hayati nasil sevebilirsin..hayati neden sevmiyesin? hayat senin istedigin sekilde gidiyor.. iyi olmasini istersen ona göre bi takim biseyler yapman lazim.. ha hayatim bos gitsin dersen bisey yapma bos bos gecer zaten..yasama sevinci..yasama sevincin icin ailen al? onlar nedeni olsun yasaman icin mesela?ben nicin yasiyorum demissin..sen nicin yasiyorsun hayat´a kalmak icin yasiyorsun.. hayata bi takim biseyler yapmak icin yasiyorsun.. en basiti ailen icin yasiyorsun..

  • Zeka seviyen bulunduğun sosyal statüden fazla ise ayın yarsısını bunalımla geçirirsin normal tıpta tedavisi olmayan bi hastalık

  • Sevdiklerin için seni sevenler için yaşa

  • Ne için yaşıyorum ha ?Fiyakalı bir soru ama ağırdır cevabı.Her bir pencereden farklı nedenler bulursun bu soruya ve hepsi bir biri kadar doğrudur da.Sen ne için yaşadığını mı merak ediyorsun? Yaşamına fiyakalı bir mana mı yüklemek istiyorsun?Bunun cevabını ver öncelikle kamuoyuna daha sonra bir pencereden bakarız elbet.

    • telefonuna kontör yükleyen jenerasyon her şeyi kolayca yüklenebilir sanıyor :)
      Öyle olmaz o işler de yüklersin umarım ne diyeyim.

    • büyük bir anlam yüklemek istiyorum hayatıma :)

    • Anlaşılmama rekorlarım her daim boynumda madalya gibi.
      Şikayetçi değilim amma niçin yaşadığını sorgulayan bir insanın biraz daha anlayışlı olması gerekmez mi? :))

    • Öncekileri Göster
  • orgazm. . . . . . . . . . . .

  • Müslüman mısın ?

  • gülüyorummmm :DDDDD

    • komik degilki

  • sevgilinden ayrılmışın.ona alıştığın için zaman boş geçecektir ama zaman da geçecektir ve kayif almaya başlayacaksın.

  • Spor yap ve dengeli beslen.. Felsefeye sarma, çizersin kafayı.. Değmez de zaten..

  • Yaşama o zaman ?

  • bi kaç tane angara havası dinle hiçbi şeyin kalmaz. kendini göbek atarken bulursun :))

  • birşeyi tutkuyla sevmen lazım, bir duygunun bağımlısı olman lazım :) Adrenalin lazım :)

  • sevgilin var mı?

    • Sevecek birini mi tanıyorsun yoksa :))

    • mutlu edecek biri yeterli olmuyr sevmek lazm :)

    • Mutlu edecek birini mi tanıyorsun ;)

    • Öncekileri Göster
  • Uyuşmucan hiç birşeyle

  • bok gibi para lazım o da bizde yok o yüzden bunalıma devam kardiş

  • Alkol ile .

Kızlar Ne Diyor 9

  • sağlam ve eğlenceli bir dost

    • cok lazım :)

  • kendini sev, baskasını da sev ama cok sey bekleme.

  • aynı sıkıntıyı paylaşıyoruz ama bn artık sevmeye calışmıyorum :(çünkü olmuyo:(

  • Sofie'nin Dünyası mod: on

  • Kendini sevmekten başla.

  • aşık olabileceğin biri olursa yaşama daha farklı bakarsın

    • evet öyle bir amacım yok benimde

    • ozaman şöyle söylüyüm bazı şeyler canını sıkmıştır mutlu değilsindir olumsuz bazı sorunların olmuştur oyüzdende hayattan zevk alamıyorsundur,mesela düne kadar ben hayattan çok zevk alıyordum dün sevgilimle ayrıldık bu gün tamamen beter bir gündü ne yaptığımı hiç bilmiorum anlamsızca yaşıorum amacım yok çünkü amaçsız yaşamak yarın ne yapacağını bilememek zorrr

    • cok istiyorum hic asık olmadım

  • Sosyalleşmen lazım kitaplar da oku iyi gelir

  • Kendini sev önce. Bakım falan yap.

Yükleniyor...