Usta öğretici nasıl olunur. Aranızda usta öğretici olan var mı ?

arkadaşlar usta öğretici nasıl olunur , nereye gdp başvuru yapmalıyım veusta öğretici olduktan sonra atanmaları çok mu zor . Bu konu hakkında pek bişey blmiyorum bilgilendirrsniz sevinirim

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • hocam hangi ilde veya ilçede bulunuyorsan. milli eğitime bağlı çıraklık eğitim okuluna başvuruyorsun. ustalık belgesine sahipsen usta öğretici derslerine giriyorsun sınavını başarırsan usta öğretici belgesi alırsın. öncelikle ustalık belgesi sahibi olman gerekiyor. üniv okuduğunu söylemişsin. üniv kaç yıllık?

    • 2 senelık okuyorum bitmek üzere . Şuan laborantım ama ayriyetten elimde usta öğreticilik belgesi olsun istiyorum

    • Öncekileri Göster
    • usta öğretici belsesinin düşündüğün gibi bir fonksiyonu yok. genel olarak işyeri açacak kişilerden belediye ve odalar tarafından istenen bir belgeden öteye geçmeyen bi şey. ab ye uyum çerçevesinde mesleği yapan kişilere uzman olduklarını belgelendirmek gibi bi şey. genel olarak formaliteden öteye geçmiyor. hiçbir işyeri veya kuruluş ustalık belgen varmı diye sormuyor işe girişte diploma geçerli. sadece işyeri açacaksan onunda alternatifleri var

    • meslek liselerinde çalışan öğreticiler sözleşmeli olarak çalışıyor ve ders başı ücret alıyor. bi nevi zevk için yapıyolar o işi. ancak onlarıda genelde bi işyerinde çalışanlardan seçiyolar. şeciyorlar dediğime bakma öyle bi ek işi kapmak için o ustalar ne yalakalıklar yapıyo. öğrencilere hava atıkları gibi değil olay.

Erkekler Ne Diyor 4

  • usta öğreticiyi ilk kez duydum aklıma şiirnler geldi :D

  • Sen esnafmısın ki.Böyle şeyleri istiyorsun.Memursan gerek yok.

  • Ben çok iyi bir usta öğreticiyim ama buna dair bir belgem yok :)

  • ne mezunusun ve hangi bölüm

    • Tekstil Test Laborantlığı mezunuyum

    • Öncekileri Göster
    • Üniv bitmek üzere . üniv dısında ayriyetten usta öğr. belgeside almak ıstıyorum

    • Okurken oluyormu bilmiyorum. Ama üni bittikden sonra bulunduğun ilçe milli eğitim e başvuruyorsun onlarda sana boş bi kadro varsa sana usta öğreticilik yaprırıyor. Görev yaparsan usta öğretici olmuş oluyorsun diye biliyorum. Ayrıyeten usta öğretici diye bir belge yok sanırım

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan henüz cevap yok! İlk cevap veren kız olarak fazladan Xper puan kazanabilirsin...

Yükleniyor...