Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat
Eğitim & Kariyer

Eğitim & Kariyer

Hangi üniversiteyi tercih etmeliyim? Direksiyon eğitimini nerede alabilirim? Peki yabancı dil? Eğitim bitti; peki şimdi nerede çalışmalıyım? Kariyer basamaklarını nasıl tırmanmalıyım? Eğitim ve kariyer hakkında her şey burada!

Sorular:167.375
Benceler:391
Gizli Üye
5dak

Okul birinciliği plakı nasıl çakılır?

Arkadaşım okul birincisi yarın akşamda mezuniyet töreni var isminin yazılı olduğu plakı çakması gerekiyormuş yani nasıl yapması lazım aldığı gibi normal çakıcak mı?

0|0
0|0
Gizli Üye
7dak

Bu Lys Mat denemelerini kolaydan zora siralarmisiniz?

Fem denge. Fen Bilimleri. Uğur Üç dört beş Apotemi Palme FDD Simya Sınav Karekök

0|0
1|0
psicoach
22dak

Ders çalış cümlesini duyduğunuzda ne hissediyorsunuz hissediyordunuz?

anne babanız veya yakınlarınız veya öğretmenleriniz tarafından "ders çalış" cümlesini duyduğunuzda neler hissediyor o an ne yapmak istiyorsunuz veya yapıyorsunuz?

0|0
4|6
baklavadam
49dak

İsmek İngilizce Kursu?

İsmek'in İngilizce kursuna katılanlar oldu mu aranızda? Başlangıç için yeterli mi? Altyapı olsun diye gitme düşüncem var daha sonra da normal bir ingilizce kursuna katılmayı düşünüyorum. İsmek'e gitmek sizce vakit...

0|0
1|1
sen43
1saat

Kimler lys ye sadce kendını denemek ıcın gırcek?

kimler gırcek arkadaslar kendını denemek ıcın

0|0
0|1
hicisleri
1saat

Lys mat 15-20 net yapmak çok mu zor?

Sınava yirmi gün kaldı ygsde 24.75 net yaptım lys matematikten 15-20 net çıkarmak istiyorum. Hangi konuları çalışmam lazım. Eşit ağırlıkçıyım. Şu an 50 sorudan 5-6 soru anca çözüyorum. Lys matematiğim berbat. Kurtarmak...

0|0
0|2
kaşıklıvoyvada
1saat

Finaller bitti mi gençler?

Son 2 final sonra okul bitiyo benim sjdjdj 😁

1|0
2|3
Gizli Üye
1saat

Arkadaşlar tarih bölümünü açıktan bitirsem akademik kariyer yapamaz mıyım?

ben hemşirelik okudum lisede ve bu sene tarih okumak istiyorum ama babam hem hemşirelik yapılıp hem örgün eğitim okunmaz diyor açıktan okursam hayallerime veda mı etmiş olurum

0|0
0|1
Gizli Üye
1saat

Nasıl iş bulabilirim?

Arkadaşlar yaşım 27. B kategori ehliyetim mevcut. Sigara alkol kullanmıyorum. Üniversiteyi rusyada bitirdim ve çok iyi derecede rusça biliyorum. Fakat ingilizce bilmiyorum. Her türlü işi yapabilirim. Türkiyede çalışmak...

0|0
2|2
Gizli Üye
1saat

Kiz meslek mezunuyum kpss ye girecegim hangi bolumlerde is bulabilirim?

Matematikten 5 veya 6 tane yapacağım belediyelerde memur olma sansim var mi?

0|0
0|2
Gizli Üye
1saat

Ne kadAr maaş isteyeyim?

iş görüşmem var pozisyon kurumsal iletişim ve pazarlama asistanı ne kadar istiyim?

0|1
1|18
Gizli Üye
1saat

Sorulara bakar misiniz?

Nerede hata yapıyorum sizce?

0|0
3|6
Gizli Üye
1saat

Geometriden 5 net ve ustu yapabilmek icin nasil calismaliyim?

İpuclari taktikler vs var mi? Zaten siralamam rezalet sinavi batirdim basarili arkadaslar rakip olarak gormesinler :( matematigim sifir iki net bile yapamiyorum geometri biraz daha kolay yardim edin lutfen

0|0
1|0
Meraklıköftee
2saat

Polis oluyum mu sizce bayan polis olmak zor mu?

Polis olmali miyim sizce Polislige basvurcam Bayan polis olmak zor mu Cevik olmak istiyorum bir de İstanbul da istiyorum görev yerimi mümkün mü kndim seçebilir miyim

0|0
1|11
Gizli Üye
2saat

DGS konusunda net bilgisi olan var mı?

Arkadaşlar bugün DGS sınav başvurusu başladı. Ben son sınıf öğrencisiyim. Daha finallerim başlamadı. Sınav başvurusu yapabilir miyim?

0|1
0|4
selinoztrk
2saat

Yatili kuran kursuna gidenler bilgi verebilirmi?

arkadaslar yatili kuran kursuna gidicem aslnda zorla gidiyorum Şu an arastirma yapiyorum nasl biyer, kuralları, telefn yasakmı, dısarı cikiliyormu gidenler varsa bilgi verebilirmi lutfen.

0|0
0|6
Gizli Üye
2saat

Bilgi üni. hazırlık?

bilgi üniversitesi meslek yuksekokulunda hazırlık sınıfından başlayabiliyormuyuz? bilgisi olan varsa cevaplayabilirmi?

0|0
2|0
Emregul
2saat

Cevreniz nekadar geniş?

Cevreniz geniş olması size ne ifade ediyor

0|0
2|5
Gizli Üye
2saat

Üniversite sınıf geçme nasıl?

1. Dönem ortalama 1.26 2. Dönem ortalama 1.68 AGNO 1.45 Bu durumda sınıf tekrarı mı yapılır. Veya bu dönem bütlere girip ortalamayı 1.80 yaparsam ne olur. Son ihtimal olan bütler ile 2.34 e bu dönem ortalamasını çekersem ne...

0|0
1|0
bnrfdnnx
2saat

Amerika dizilerinde oynamak?

Nasıl olucak bu işler? Çok istiyorum. Amerikaya gidicem, yönetmen mi bulmam gerekiyor? Fiziksel olarak nerele dikkat ederler.* Veya ne yapmalıyım? Neremin neyimin güzel olması gerek? Ciddi olun lütfen tşkler :)

0|0
3|10
Gizli Üye
2saat

Lys netlerim kaç olursa ilk 30 bine girerim? ygsde 26bin yaptım?

lys netlerim kaç olursa ilk 30 bine girerim? ygsde 26bin yaptım? geçen gün denemede 42 mat 22geometri 14fizik 22kimya 18 biyoloji yaptım

0|0
2|4
Gijdukg
2saat

Aileden uzakta üniversite okumak zormu?

Aileden uzakta üniversite okumak zormu

0|0
3|4
Changec2

0|1
0|3
KontesDream
3saat

Kamu yönetimi kadar sıkıcı bir ders var mı?

bugün türk kamu yönetimi sınavım var çalışıyorum ama zar zor aşırı sıkıcı sürekli tekrarlar gereksiz bilgiler en basit şeyleri bile yazmışlar kitaba uykum geldi sürekli. nasıl çalışıyorsunuz böyle sözel derslere. uluslarası...

0|0
2|2
needyourlove
4saat

Moleküler biyoloji ve genetik bölümünden soğudum sizce bölüm nasıl?

1. sınıfı bitirdim ama bir sürü dersim kaldı. İlk sene fizik kimya istatistik gibi dersler gördüğümüz için mi böyle oldu sizce? Bölümüm nasıl?

0|0
2|3
Launcermax
4saat

Finaller başladı mı?

Final haftasına gelmiş bulunmaktayım 😑 Sizlerin finalleri başladı mı? Bitti mi? Notlarınız nasıl? Alttan kaç dersiniz var?

0|0
5|3
Gizli Üye
4saat

Arkadaşlar acil yorum istiyorum?

Ben mesleki açık lise 12. Sınıf okuyorum stajım da bitti. Alan kredim 124 olacak diplomamı alır mıyım alan bölümünden mezun oldu sayılır mıyım. Kültür derslerim 9 tane kaldı.. Seneye kültürlerden de mezun oluyorum

0|0
0|1
Gizli Üye
4saat

Sosyoloji mi? Maliye mi? Sizce?

Karadeniz bolgesini dusunuyorum

0|0
6|10
Gizli Üye
4saat

Akşam mezuniyet törenimiz var ama hiç enerjim yok?

Akşama kadar enerji toplamam lazım ne yapabilirim? çok yorgun hissediyorum..

0|1
1|4
Kaplasvet
5saat

Üniversite tercihi?

Muğla sıtkı koçman üniversitesi tıp fakültesi sizce nasıl? Yardımcı olur musunuz

0|0
3|9
Gizli Üye
5saat

Tıp okumakkkkkkkkkkkkk?

Herkese günaydın İstanbul aydın üniversiresinde tıp okumak iyi mi?

0|0
2|4
Gizli Üye
6saat

Çalışmadan bir sınava girer misiniz?

Arkadaşlar sınavda 6 konu var ben sadece 1 tanesine çalıştım. Bir kaç saat sonra finale girmek yerine büte mi hazırlanıyım yoksa bir şansımı deneyim hoca 15 puan falan ekler mi :D

0|2
4|3
Gizli Üye
6saat

Ön lisans dönem ortalamaları?

2 dönemin ortalaması mı alınıyor?

0|1
0|1
Gizli Üye
7saat

Çinçe bilen arkadaşlar yardım edebilir mi?

Merhaba çin'deki bir bankaya para göndermem gerekiyor. Çince bilmediğimden bir şey anlamıyorum. Banka numarası elimde yanlız swift kodunu bilmiyorum. Banka şubesine göre swift kodu değişiyor. Şube bilgisine göre swift...

1|0
1|2
Louıs66
10saat

Yarın kimlerin sınavı var😣?

Yarın ben dahil kimlerin sınavı var ve hâlâ neden uyumadınız?

0|0
2|5
sahWmat
11saat

Sabah final sınavı olanlar?

az canınızı sıkayım dedim :D

0|0
4|0
Gökyüzüneyakın
12saat

Ne kadar maaş alıyorsunuz?

Dürüst olun bakalım ksnin ortalaması ne :D

0|0
halilthuglife
13saat

Arkadaşlar geçen seneki lys puanımla bu sene üniversite değişimi yapabilir miyim?

Bilgisi olan arkadaşlar varsa acilll yardımcı olursa çok sevinirim :)

0|0
1|1
Gizli Üye
13saat

Genel not ortalaması nasıl hesaplanır acil yardım üniversite?

üniversite de genel not ortalaması nasıl hesaplanır? acil yardım

0|0
0|2
Gizli Üye
13saat

Arkadaşlar yeni bir iş kurmak istiyorum fikirlerinizi öğrenilir miyim?

Çok büyük sermayeli olmayan iş fikirleriniz var mı?

0|0
0|4
Yükleniyor...