Kapat

Çeviri Yaparken Dikkate Almanız Gereken Noktalar

Günümüzde diller arası çevirinin önemi gün geçtikçe artmaktadır. Birçok alanda işimize yarıyor. Özellikle İngilizce'yi aktif olarak...

İyi Bir Üniversite Okumadan da Kariyer Yapmanın Yolları!

Birçok kişi kariyer yapmanın yolunun ODTÜ'den, Boğaziçi'den, tıp fakültesinden, hukuk fakültesinden geçtiğini düşünür. Her ne kadar...

İş Hayatınızı Kabusa Çeviren Mobbingden Kurtulmanın Yolları

Hepimiz iş hayatımızda az veya çok baskıya maruz kalmışızdır. Çoğu zaman alttan alıp, bir şey yokmuş gibi davranmaya devam ederiz. İş...

Dış Görünüşün Önemli Olduğu Meslekler

Sekreterlik/Yönetici Asistanlığı Elbette ki ikisi de aynı anlama gelmiyor. Ancak bir çatı altında toplamak istedim. Sekreterlerin...

Üniversiteye Giden Çoğu Gençte Gözlemleyebileceğimiz 6 Tuhaf Değişim

Saçların rengi derhal değişir; ne demek üniversiteye gidince değişmemiş bir saç rengi! Saçlar 1-2 ton açılır sarıya meyilli bir hal...

Üniversite Hayatınızda Mutlu Olmak İçin 5 Öneri

Malumunuz YGSdönemi geçti. Bu durumdan kaynaklı olarak üniversiteye gidecek kardeşlerimize birkaç öneride bulunmak istedim....

Odyoloji bölümü hakkında bilgi?

Arkadaşlar aranızda odyoloji okuyan ve ya odyolog olanlar bu mesleğin maaşı hakkında bilgi verir misiniz bazıları 2000 civarı diyor...

Salı günü matematik sınavım var 😭 ?

Salı mat. sınavım var ve ben hiçbirşey bilmiyorum. Dinledim ama anlayamadım geçmem gerekiyor bu dersten napıcam😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

İŞ GÜVENLİĞİ VE SAĞLIĞINDA OKUYANLAR? LOJİSTİK OKUYANLAR?

Merhaba arkadaşlar :) Öncelikle herkese iyi, mutlu pazarlar :) Ben bu sene lise mezunu olacağım inş. Herkesin de bildiği gibi ygs ye...

Bilgisi olan varsa yardımcı olabıırmı?

bahcesehir üni. sınavsız mı ogrencı alıyor arkadaslar?

Makine ya da Eem mezunu varsa bakabilirmi?

Makine veya eem okumak istiyorum ama okulumun uzamasını istemiyorum 5 taş çatlasın 6 yılda bitirmem gerek mezunları varsa ya da...

Daha önce Dgs sınavına giren var mı?

İlk defa gireceğim Dgs sınavına Denizcilik mezunuyum. Giren var mı daha önce şartları neler bilgi verebilecek var mı.

Burs Almak İstiyorum?

Burs almak istiyorum okuyorum üniversite öğrencisiyim kyk geri ödemeli veriyor ama yetmiyor okul masrafları çok oluyor bu konuda bilgisi...

Mimarlık mı hemşirelik mi?

Arkadaşlar mimarlık mı hemşirelik mi (atama benim için sorun değil )

Sizce En iyi İngilizce Öğrenme Yöntemi Nedir?

Arkadaşlar Merhaba, Eğitim sisteminden midir nedir bir şekilde bir şeyler yanlış gidiyor ve İngilizce öğrenme bizim için ulaşılması...

Hangi takım daha iyi?

Ben basketbol kursuna gidicem hangisi daha iyidir sizce?

Arkadaşlar hangi üniversiteyi seömeliyim sizce?

Mersin üniversitesi oturduğum şehre yakın orda evimiz var eğer orayı kazanırsam ailemde benimle birlikte gelecek aslında gelmeleri bemim...

İstanbul Teknik Mimarlık vs İstanbul Hukuk Fakültesi?

İyi güzel rahat mutlu zengin bir yaşam için?

Hedefinizi asla kimseye söylemeyin ve sadece çok çalışın neden mi?

Hani derler ya kör, sağır olmak lazım diye. Sebebi şu gerçekten çok önemli olan geleceğinize olur dinlemem diye bir şey yok , bir...

S. a KS halkı :)?

YGS giren arkadaşlar durumlar ne oldu

Hayata. Sıfırdan başlamak için yaşın bir önemi var mı?

Hedef belirledim sektorde is yapmak icin hicbir uzmanligimda yok Şu an ki duzenimi bozup (suan oldugum konumdan memnun degilim) sıfırdan...

Kyk yurt yedek listesinde 1350. sıradayım yedekler 30 Haziran'a kadar devam ediyor sizce yurt gelir mi?

kyk yurt yedek listesinde 1350. sıradayım yedekler 30 Haziran'a kadar devam ediyor sizce yurt gelir mi?
Yükleniyor...