• Sor
  • Bence

Omeğle tarzı bir sitede görüntüleriniz alınmış..

Namusla ilgili çok büyük bi hata yaptınız. Görüntüleriniz var birinin elinde ve kullanıyor. Ama kim olduğunu,nasıl kullandını bilmiyorsunuz. Cinsel... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • Zor bir durum olduğunu kabul ediyorum... Ama, madem pişmansınız, tekrar yapmıyorsunuz, ben ce bu durumun üstesinden gelmeniz lazım.. Cesur ve kararlı davranmak gerekir.. Bunu tartışabiliriz... İlk defa yaşadığımız bir şey, bir heyecana kapılıp kayda girmişsiniz.. Ben ce görüntüleri çok önemsemeyin, yok muş gibi davranın, bunu kullanan kötü niyetli insanlara prim vermeyin... elinde kalsın, sana tehdit edebileceği kişilere cesaretle sen söyle, elinde görüntülerle otursun kalsın...

    • Tehtıt edebılecek kımse yok.. Görüntüler kımde onuda bılmıyoruz. Kışı ben degılım,kuzenım. Ama korkudan olucek cıdden..

    • Öncekileri Göster
    • Ya o tarz sıtelerde okulundan bır suru ınsan takılıyor. Denk geldi dıyelım,ne olacak?

    • hiç bir şey olmayacak, ben ce önce, kendi kafasında bitirmesi gerekir, bunu başarırsa, sonuç alır..
      her şey kendi kafasında başlıyor, orada bitiyor.. yapabilecek çok şey var, şu anda yapılan en kötüsü.. bunu koz olarak kullanmak isteyenlere prim vermemek lazım..

Erkekler Ne Diyor 10

  • Nasıl ikna etti göstermen için ?

    • Ben gostermedım. Bılemıyorum nasıl ıkna ettıgınıde.

    • Öncekileri Göster
    • Arkada duvardan başka bır şey yok. Dedıgım gıbı burnumdan aşağısını gosterıyordum dıyor ama sıtede bı enayılık olabılır mı? Yanı o dudagını ve aşağısını gösterır ama orda fazlası görünür gıbı? Mumkunmudur? Degılse ımkansız. Kım olduğu belkı degılkı cekenın

    • Ip numarasindan bulunur bunada savcilik bakar sanac suc kisiyi mağdur etme yasam kalitesini düşürme.

      Baskasina neden gosterir ! Para ister gonder der gogusleri acarim der çesitli programlarla video oynatabiliyorsun.
      Yani yaparken iyi simdi pişman !

  • Kendi düşen ağlamaz deyip intihara sürükleyebilirsin

  • Temiz bir sayfa açsan? pişmanlık duyuyorsun belli ki. video birinin elinde olsa bile ne yapabilir? ailene tanıdıklarına ulaştırabilir mi? polisle tehdit etmeyi deneyebilirsin hatta zorunda kalırsan şikayet et onu .. durumuna üzüldüm

  • yüzü görünmüyorsa problem değil, lakin yüzü görünüyorsa eğer polise gidip ihbar edebilirsiniz. eğer bunu yapacak durumunuz yok ise yapacak bir şey yok pek

    • Aslında yüzünü göstermeden gırıyormus. Aslında kesın degıl bırıne rastlamış ıste senınle konuşmuştuk naber falan dıyınce bu tokezlemıs konuşmamış cunku onunla.soyundun bana hatta sonra yüzünü gosterdın falan demıs. Ama kız yarım yanı gozlerıb

    • Öncekileri Göster
    • gaydir belki.

    • Cok korkuyor ya ne yapmalıyım bılmıyorrum.yasıda kucık

  • Eğer yüzünü göstermediysen sorun yok,yoksa teselli edeceğini sanmıyorum.Cinsel ilişki için şantaj teklifi bile yapabilir.Gerekirse bilişim suçlarına felan ihbar et.

    • Gostermedım yarım şekilde gırdım dıyor ama karsısına çıkan konuştuklarını söyleyen çocuk soyunduğunu sonrada yüzünü gosterdıgını soylemıs

    • Öncekileri Göster
    • Olmaz olmaz korkmayın.Yanı en azından bunu ümit edin

    • Celıskı ıcınde nasıl yaşanır bılmıyorum

  • reklamın iyisi kötüsü olmaz diyeceksın :D

  • link atsana bakalım ona göre yorum yapalım :D

    • mk :D +

    • yılbaşında gece 1den 4e kadar aynı kızla konuştum omeglede onlar bişi göstermedi. siz ne kadar konuştunuz daha doğrusu ne konuştunuz da gösterdiniz çok merak ettim :D

  • kime açtıysa o ğöğüslerini oraya bir uğrasın elden ele baya dağılır korkunun sonucuda cewap getirir sadece baskı istesende teselli edemessin uğraşma netten seks yapılmayacağını daha öğenmemişler

  • görüntüleri bizede yollasın

Kızlar Ne Diyor 6

  • beter ol diyebilirsin mesela

    • hahahahahhha :D:D

  • tek meme onda yok ya, kim napsın onun memelerini kullanıp

  • bilişim suçları diye bir şey var.. polise gitmen oradan yardım istemen gerekli.. ama anlatabilir misin bu durumu bilemem :/

  • yapicak birşey yok :)

  • omegle ne ya nasıl bır yer anlamadım

  • Teselli edilecek boyutu geçmiş maalesef..Omegle gibi türklerin cirit attıgı yerde de büyük cesaret o.O zaten baslı basına büyük bir cesaret ama neyse

Yükleniyor...