Sizce Dünyayı Yöneten İkişey ? Bumudur !

Dünyayi yöneten iki şey aslında bir fotoğfar herşeyi açıklıyor mu

link

Güncellemeler:
Saçma diyen kızlara gelsin o zaman bu linkte :))


link
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Saçma.

    Dünyayı yöneten iki şey yok dünyayı yöneten karmaşık bir düzen var...

    • Yine de yanlış ve sığ bir düşünce bence.Bu buz dağının toplu iğne kadar küçük bir kısmını görmek demek peki ya gerisi?

      Her şeyin para ve seksten ibaret olduğunu sananlar p.zevenkler ve müşterileri olabilir ancak.

    • o zaman insanı yöneten iki şey desek,eee insanda dünyayı yönetiyorsa ?

Kızlar Ne Diyor 3

  • Çok saçma.

    • evet çok saçma bu kız milletini anlamak çok güç :)


      link

  • :)) fenasınız yaa aklınız fikriniz orda

  • para ve diğeri ne benim kafa basmadı

    • ok by kezbanus

    • sen gibigardaşşş

    • iyi salak rolü oynuyorsun gerzek

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 10

  • evet budur

  • adam iyi kapak yapmış :D

  • linki hiç acmadım fotoyu iyi biliyorum çünkü bu hacı yani diecek söz yok adamlar yapmıs :D

  • yöneten para yöneteni yöneten a.. dır :D

  • Bildiğin .m bu . Dış dudaklar kalın olsa iyiydi.

  • Parayı anladıkta o arkada göz gibi bişe var onu neyin nesi. 2. nerde

  • ikisi de geçici dünya aşk üzerine kuruludur

  • Bence dünyayı yöneten diye bişey yok herkes kendi çıkarların da o kadar .

  • evet öyle

  • dünya kadar malın olacağına. fındık kadar a.. olsun demişler. doğruluğunu tartışmıyorum afhalhalkdha

Yükleniyor...