ÇİN ve KORE Malı Telefonlar ??

Arkadaşlar çin malı veya kore malı telefon alan var mı? s3 s4 note3 Htc veya hangisini aldıysanız söyler misiniz? ne zamandan beri kullanıyorsunuz memnun musunuz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Alma . Adamlar Ülkesinde Pazarda Kiloyla Satıyolar :D

    • :)

    • evet doğru :D:D

    • Ama Gerçek Öyle :) Kendi Ülkelerinde Zenciler Saatleri Pazarda Kiloyla Satıyo Çinlilerde Telefonları Kiloyla Satıyo :) Bizim Ülkedede Meyve Satılıyo :) :) :)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 10

  • Sars Değerli Yeterince yuksel oldugundan tavsiye etmem..

  • almam arkideş almam

  • yapım kaliteleri uzun süre kullanıma el verişli deyil eksikleri var kalite kendini belli eder

    • parasından belli ediyor kendisini zaten :) çakması 400 orjinali 2.000 :)

  • Sakin cin mali alma kim ne derse desin onlarin ihtiyacini goruyor olabilir bende aldim s4 en basiti bataryayi cikar kokla yanik kokusu aliyorsun devamli donar takilir sinir bozar ve en son benim yaptigim gibi duvarda tuz buz olur gider

    • Rica ederim ben yandim baskasi yanmasin

    • anladm teşekkür ederim ilgin için :)

  • çakma modellerle uğraşma para verme boş yere

    • :D :D :D

    • g2 yi kendisi aldı zaten.alıp alıp satıyor :D çakma telefonu da o alıcakmış:D

    • kaptırma sakın boşver kendi gitsin alsın :D :D :D sana telefon alması gerekirken telefonunu mu elinden alıyo :D

    • Öncekileri Göster
  • iphone varken samsunga para verenin aklından şüphe ederim

  • orjinal samsung kore malıdır zaten

    • Rica ederim :)


    • peki teşekkürler :)

    • almayın o telefonları işe yaramaz

    • Öncekileri Göster
  • Note 2 Kullanıyorum. Iphone Artık Çoçuk Kaldı :D

    • Onları Sakın alma Parana Yazık

    • ya ama ben 500 liralık note 3 ten bahsediyorummm :/

    • Ben 1.5 a Aldm Suan 1.250 falan Garantisi Oluyor Bide Media Markt'tan Aldm Ben Kişisel Hatalara Karşı Sigorta Yaptırdm.Herhangibi Bi Kırılma Fln Oldugu Zaman Ya Tamir ya da yenisini Veriolar.135 Tl Verdm 2 yıl boyunca.

    • Öncekileri Göster
  • samsun s 3 mini var çin malı.ama orjinal smasung.şubattan beri bende.sıkıntı yok.her malları kötü olacak diye bişi yok.kaliteli malda üretiolar ama bizim esnaf kötüsünü alıp getiriyo sonra adamlara mana verio bilmeyenler.ayrıca elektronik sektörü komple orada montaj yaptırıyo.iş gücü ucuz olduğu için.

    • hımmm peki teşekkür ederim ilgin için :)

    • abla sakın alma onlardan.sahtedir onlar.bak imei numarasını değiştirip satılanlar var.bendeki öyle mesela.ama tel orjinal yani.şırnaktan almıştım ben.lakin diğer 300 -400 lükler harbi çin malı.yani geliştirip üreten onlar.tavsiye etmem.kalitesi yok bişiyi yok.880 tl iken ben 450 tl ye aldım benimkisini.diğerlerinden memnun kalmazsın.onlar çok kötüü

    • ben 400-500 liraya note3 almayı düşünüyorum da o yüzden sordum

    • Öncekileri Göster
  • s3 mini almıştım gerçeğinden pek farkı yoktu sadece hafıza çok fazla düşük onun dışında pek bir eksi'si yok

    • Rica ederim..

    • peki teşekkür ederim :)

    • 7 aydır kullanıyorum hala ekranında dokunmatiğinde bir sorun yok ve performansıda gayet iyi..

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 3

  • bende trident var çin malı sanırsam. Memnunum Allah'a şükür. elektronik şans işidir. Bana iyi çıktıysa sana kötü çıkabilir.

    • hımmm teşekkürler

  • Abim cakma s4 kullaniyor 350 ye almisti kamerasi disinda her seyi birebir bir sorun da olmadi

    • teşekkür ederim :)

    • Uc ay falan oldu

    • ne zamandan beri kullanıyor peki ?

  • Paranı boşa harcarsın.

    • Çakma can dır :)

    • En azından orjinaller ama çakma değil ;)

    • bende bir telefona 2.000 lira verecek kadar aklımı kaçırmadım ;)

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...