Burun akıntısı nasıl geçer?

Acil cevap lütfennnn.. Burun akıntım çok var arkadaşlar nasıl geçirebilceğim hakkında yardımcı olurmusunuz :(


0|0
6|14

En İyi Erkek Görüşü

  • benimde tıkalı akmıyor sen nasıl becerdin akmasını onu söyle :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • zimaks. içinde 5 kapsül var 400 mg.lık her gün 1 adet alınıyor 3. gün sonunda eski halinize dönüyorsunuz.

    0|0
    0|0
  • Bol bol kivi ve mandalina yiyerek ilk adımı atabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Eczanelerde okyanus suyu deniz suyu olarak satılıyor al onu sık açılır ani tahliye oluyor bir süre akmaz hastalığın içinde bir doktora git belki grip dışında üsye falan olmuşsundur antibiyotik verir sonra normale dönersin geçmiş olsun bby

    0|0
    0|0
  • Akıntı şeffaf mı yoksa renkli mi? Buna göre bir öneri yapabiliriz.

    0|0
    0|0
  • theraflu iç ilaç olarak iyi geliyo bir de üstüne burun spreyi sıkarsan iliadin tarzı bişey şikayetlerin azalır. grip gibi mi oldun ? alerji falansa doktora gitmen lazım

    0|0
    0|0
    • theraflu iç o zaman bende onca ilaç arasından bir o azaltıyodu, üstüne de burun spreyi sıkıp rahatça derse gidiyodum. burnum akınca utananlardanım bende

  • akıntı su mu sümük mü

    0|0
    0|0
    • mevsimsel olabilir, nezle-gripseniz bol sıvı tüketin bol a ve c vitamini alınız,dinleniniz,eğer iyileşme olmazsa doktorunuza başvurun.

  • pamuk tıka

    0|0
    0|0
  • burnuna ılık tuzlu suyu hafif çek ölümüne sümkür (ciddiyim)

    0|0
    0|0
  • acı bir şeyler ye açar + limon filan iyi gelir bitki çayı da içebilirsin 2 günde düzelir

    0|0
    0|0
  • akıntı geçmez ama otrivine kullanırsan burnunu açar o akıntıyı peçete ve selpak ile azaltabilirsin

    0|0
    0|0
  • Dr.Mustafa Eraslan yazıyor altta :D :D:D ona sor

    0|0
    0|0
  • Cep selpak kullan.

    0|0
    0|0
  • tıpa tak :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Şuradaki yöntemlerden biri illaki işe yarayacaktır. http://hayro.la/burun-akintisi-nasil-gecer/

    0|0
    0|0
  • Aynı durumdayız:) Bol bol limon sıkıp iç.. Portakal ile de karıştırabilirsin:) Ekşi olabilir ama iyi geliyor en azından bir süreliğine.. =)

    0|0
    0|0
    • bütün limon yiyorum geçmiyo :(

    • Bir anda geçmesi çok kolay değil zaten bu sadece kısa bir süreliğine önlemesi için.. Özellikle çok dinlenmelisin halsizliğini alır en azından iyi hissedersin.. Burnunu da sürekli silme arada sabunla yıka mikrobunu kırsın:)

  • eczaneye git burun akıntısı kesen bir ilaç al

    0|0
    0|0
  • sudafed ya da duact tablet al. hemen keser

    0|0
    0|0
  • akmazsa başını ağrıtır boşver aksın napcan :D

    0|0
    0|0
  • benim de akmıyor nefes alamıyorm tıkalı napcam :/

    güzelce şey yap nasıl deniyor bilemedim şidmi :D

    içindekini boşalt bir güzel yıka

    ve burn damlaları var damlat rahat olursun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...