Askere gidenler kim, gitmeyenler kim?

Askere gidenler kim, gitmeyenler kim?

Askere gidenler, gitmeyenler :) anketi unutmayın, oylayın :)

Anket Sorusu

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • 2006 da şırnak ne güzel ışıklı geceler vardı.Herkez sağ salim gidip gelmesi dileğiyle.

    • amiiin.

Kızlar Ne Diyor 16

  • Kızlardan iki kişi gitmiş... :OO

    • ya bak kızlar da gitmiş, sen yat evde :D

  • gittim geldim gitmeyenler gitsin artik

    • dşünüyorum öyleyse varım :)

    • bi zahmet dusun yani biz bile gittik :)

    • değil mi yani gitsinler artık :)

  • Gittim.Anket hayal kırıklığı..

    • :P

    • Karıştırma oraları.

    • kaça kaç gittin :))

    • Öncekileri Göster
  • Türk polisi yakalar.

    • :P

    • oldu o zaman :P

    • yok seni yakalamazlar :)

  • henüz gitmedim gardaş :)

    • :D

    • peki öyle olsun cağnemm :)

    • olmaz ! biz daha sıramızı savmadık. birgün herifler tükenirse anca sıra size gelir zeytunnnn :D

    • Öncekileri Göster
  • gitmiş kadar oldum.

    • evet:)

    • artık sana gerek kalmadı yani :)

  • Asker kaçağıyım ben :D

    • Ben-Q hoca neden ayrıldın ki siteden...

    • dün :D

    • hadi ya ne zaman kaçtın :D

  • gitmeyeceğim

    • evet bence de... :)

  • Gitmeyi dusunmuyorum... :) Erkeklerde gitsin, biraz buyuyup oyle gelsinler :)

    • de mi yani :) ama kim eksilemiş, ben değil ama...

    • Eksilemisler beni hemen :((( Gerçekler acidir yani :)

    • de mi yani :))

  • gittim geldim

    • yediğin içtiğin senin olsun, gezdiğin gördüğün yerleri anlat. :))) derler :)

  • Gitmedim ama giderken en buyuk asker bizim asker diye havaya atilmak istiyorum

    • olur, unutturma :D

  • henüz gitmedim :D:D giderken beni yolcu eder misiniz:P:P hahahaha

    • straponu kabul etmiyorlar. illa hakiki illa hakiki :)))

    • mayısta gidiyorum kısa dönem yapcam :P:P

    • söz giderken seni yolcu edecez :))))

  • Şimdi ben seni güncelliyicem ama :D

    • :D

    • Göğsüm kabardi :D

    • Eline, emiğine sağlık Birumut, askere gitmiş gibi oldun, :))) buyurun link

    • Öncekileri Göster
  • tecili bozup gidiyim diyorum, babam yeterince baktı, biraz da tsk baksın bana.

    • cık, üzgün tsk sana bakmaz :'(

  • daha gitmedim gitsem iyi olurdu yaa

    • tabii ya gitseniz, askerlik yarı yarıya kısalır be. ama olmass size kıyamayız, kazık kadar herifler dururken :)))

    • buket abla çok takdir ediyorum seni çok duyarlı bir insansın valla.

    • benim askere gitmek istemem kötü bi durummu bey değilm ama gitmek isterdim keşke bizl bayanlada gitsek.

    • Öncekileri Göster
  • Henüz gitmedim Demir77 :)))

    • yok boşuna ümitlenme olmaz diyorlar :))

    • Böyle işim yaş ama umutluyum:))

    • bilmem, bi dene istersen :)))

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 19

  • okuyom ben yaaa

    • he okuldan sonra yaylanacaksın, yaylalar yaylalaaar :))

  • ankarada yaptım 82/3

    • eyvallah

    • helal :)

  • kalmadı askerlik falan:)

    • he ya :)

    • benim askerlik iyiydi ama yinede askerlik işte en iyiside olsa askersin:)

    • de mi yani ne günlerdi o günler, şimdilerde nerdee :)

  • İki şıktada gitmedim yazması, gitmeyenlere seve seve gideceksiniz demek için mi?:D:D:D

    • yaw sadıç olmuş bi hata :) güncellemeye bak. :)

  • seneeee 2008...

    • yaylalar yaylalar :)

    • hava. p . a.tgmn... hey gidi günler :)

    • yardırıyor ;) tabanlarıııı... :D

    • Öncekileri Göster
  • ben gittim. tavsiye etmem. ne kadar güzel geçmiş olsa da, sıkıcı.

    • gülümse :)

    • tutma beni. Sakinim ben.

    • boş veer, gittin geldi, geçti gitti, oldu bitti, :))

    • Öncekileri Göster
  • şöyle bir yazı okumuştum "kadınları askere alan zihniyete hayranım neden mi : adet döneminde bir kadın elindeki silahla durdurulmaz olur"

    • ya süslenme dönemide :D

  • Güncellemeye dair::::: Yahu ben mi anlamıyorum yoksa seçeneklerdeki iki şık da Gitmemişleri mi seçtiriyor...? kih..kih..kih..

    • he yaw hata olmış. A şıkkı GİTTİM olacak. :))

  • gittim-geldim

    • oh iyi ettin :)

  • gittiğinizde sunu duyarsınız; mecbur değilsiniz ama şike şike yapacaksınız... tüm fosillere hayırlı teskereler..

    • evet hayırlı tezkereler :))

  • 3 yıl oldu biteli .

    • e sağol.

    • e gözün aydın.

  • çok oldu be,gittik ve geldik...KIBRIS/LEFKOŞA

    • sadece acemi birliğinde Erzincanda,sonra hiç yayla falan diye böğürmedim çok şükür..

    • yaylalar yaylalar :)

  • Gittim..Bidaha Giderim...O şerefsizlerin olduğu her bölgeyi avcumun içi gibi biliyorum...10 yıldan daha uzun bir süre geçti ve hiç bir şeyi unutmadım...unutmam da...

    • :-) cümlemizeee...

    • vatan sana minnettardır asker ağa :))

  • ankette gittimi göremedim :)

    • :) evet

    • eee bizi onlar doğurdu :))

    • teşekkür bayanlar erkeklerden daha fazla istiyor sanki askere gitmeyi öyle sesdim :)

    • Öncekileri Göster
  • henüz gitmedim. Gidişime de uzun yıllar oalcak galiba

    • Biz de yaparız zamanımız gelince vatani görevimizi.

    • vatan senden yardım bekliyor ama :)

  • gittim, kapattık sonra gel dediler..

    • :( nasıl saydırcaz

    • cık öyle sayılmaz :D

    • ben değil onlar kapatmışlar..nizamiye girişini :D

    • Öncekileri Göster
  • gitmedim okuyorum ben halen ya :)

  • gittim geldim 1 ayı geçti

    • KuZuuuu kuzu kuzu :))

  • gittim bi dahada kralı gelse gönderemez bni

    • savaş çıkarsa ayrı. fakat burda internetteki kızlar icin savaşmakda peq istemem vatan icin savaşırım :)

    • hazır ol harbe ister isen sulhu salah demiş eskiler. :)

Yükleniyor...