Gelecekteki mesleğiniz neymiş?

link

Buradan bir bakın bakalım size ne çıkacak:/

Bende or**pu çıktı ya:D Yuh dedim artıkkk yuh:D

Güncellemeler:
Arkadaşlar bende sizin gibi eğlencesine sanıyordum. Ama en iyi cevap seçtiğim arkadaşı dikkate alalım. Tıklamayın link'e hatta soru kaldırılsın rica ediyorum.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • SİTE SAKINCALI !

    view-source: link

    sitenin kaynak kodlarına bakınız.

    Click jacking saldırısı mevcut...

    sizin haberiniz olmadan şu facebook adresini beğeniyorsunuz : link

    Ayrıca bilmediğiniz yerlere isminizi ve soy isminizi girmeyiniz. Dolandırıcılara isminizi ve soyisminizi kendi elleriniz ile vermiş olabilirsiniz.

    • ben de anlatıyorum arkadaşa ama sosyal mühendislik diye gayette ben onu click jacking yapcam diye uğraşıyor :)

    • Hit kazanıyorum. Aynı zamanda reklamlarım var transparan tıklandığı an hit kazandırıyor. Her tıklama 1 dolar kazanıyorum. Hile değil sosyal mühendislik bu beyin yordum yaptım.

    • Önemliolan


      ben de diyorum ki bu şekilde bir saldırıdan bir sonuç alınmaz alınamaz arp saldırısı desen anlarım dns spoof desen anlarım network mitm saldırsı desen anlarım ama bu click jaking yani hiçbişey..

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 32

  • ya amk mafya nedir :D

  • milletvekili çıktı ya la? ama hangi partiden :D

  • bende'de p.zevenk bu bir işaretmi :P

  • at hırsızı :)

  • şuan tatil sitesine hırsız girince hissettiğim gibi hissediyorum en iyi cevabı yazan da sitenin abisi gibi :) Çok güzel lan

    • o değil de bir tane çocuk dıt dırıt dıı dıt dırııııt diye bir şarkı arıyor ne olabilir acaba bu şarkı

    • sen esas şimdi yapıyosun o geyiği:D

    • ya hu geyik yapmaya çalışıyorum 17lik IQ var bende zaten nickimi öyle yapıcaktım sonradan vazgeçtim

    • Öncekileri Göster
  • okuduğum bölüm mühendislik sonuçta mühendislik çıktı :)

  • ulan beni çoban gösterid laannnnnn :)

  • Banker çıktı da Önemliolan ın da dediği gibi site arka planda beğeni sağlıyor her butona tıkladığınızda..

    Dikkatinize..

  • Torbacı :) link

  • waw artist çıktı :D

  • yuh amk sevgilim yönetici ben işçi çıktım

  • ben fabrikatör olacakmışım

  • Yazılımcı diyo :D

  • Kerhane müdürü çıktı :D :D

  • Tuzukuru nasıl bir meslek? Bilen var mı? :)

    • Ulan bakan,başbakan,cumhur başkanı çıkar demiştim ama tuzukuru ne ya :)

    • :D bilmiyorum valla

  • çorbacı :D

  • Çoban olacakmışım

  • reklam cı

  • Dişçi... İmam...

  • Vakainüvist

  • oha Başbakan çıktı :D

  • Patron çıktı ne kadar nickimle uyumlu wow

  • vakanüvis çıktı :D

    • neeeeyy

  • Maşallah, kazançlı meslekmiş. Bi çorbamı içersin artık çorbacı olucakmışım :D

    • Ama dalga geçilmeyecek gibi değil.. :) ismini yazıyosun Gelecekteki Meslek: o'luk çıkıyor :) hahaha ne güldüm akşamakşam ya.. :)

    • :D dalga geçme sırf o çıktı diye gizleyerek sordum, utandım, ne şanssızım ya:D

  • "Kadın Pazarlamacısı" yani pezo çıktı...

    • Bi pezo ben çıkmışım galiba. Elemanlarım bana ulaşsın asdjasdfasf

  • Aman Ya Rabbi, turşucu :D

  • Cadı Avcısı

  • tecavüzcü çıktım :))))) hahaha kaç gizli yakalamim seni :)))

  • Kabzımal

  • hehehhe :DD

    bana Okul Müdürü çıktı peh bırak ya

    okul müdürü olsam her şeyi serbest yaparım

    biz çektik onlar çekmesin :/

  • onebiçim meslekmiş. hakkaten yuh...)

    • valla bakmadım, gerçi ben çalışıyom, işim fena sayılmaz.bakıpta moralimi bozmayım senin gibi :D

    • seninki ne

  • Banker miş...

    • Varmış demek :)

    • Gülme komik değil :/

Kızlar Ne Diyor 18

  • mühendiz. Hee bok

    • hahahah

  • Büyük İnsan :D

  • Yönetici :D

  • boyacı mı ne boyası ya :/

  • ormancı :D

  • kamyon şöförü

  • Popçu çıktı yaa :)

    öğretmenim bea :)

  • Avukat çıktı :D

  • turşucuyum ben

  • Kerhane Müdürü ya sabır .

    • yok yok emın olll:))) ahahaha güldüm yaaa..

    • böyle bir müdür varmıdır kı:))

    • :))

  • Başbakan çıktı, siyasete atılmayı düşünmüyorum.

  • yönetici çıktı :) ayynen şöyle yazdım :

    isim: Bundan

    soyisim: Sanane

    • Hahaha uyduruyor zaten ya:)

  • Yumurta Follukçusu diye salak saçma bir mesleğim olacakmış :D

    • HHAHAHAHA benimki kadar mal çıkmamış ona şükret:D

  • artiz çıktı zaten artizim :/

  • K.hane temizlikçisi

    gülsem mi ağlasam mı bilemedim

    hahahahaah

    • :D:D:D:D HAHAAHAa

  • Köçek çıktı asdgjklfghjklş

    • kahkaha attım :DD:D

  • link çalışmıyo kiii

    • truva atı geldi belli birşey olduğu

    • demekki hayatta bir meslek sahibi olamycaaaam :D

    • a herkeste açılıyor niye öyle oldu

  • reklamcı dedi peh

Yükleniyor...