• Sor
  • Bence

Karaciğerde noktalar ve sol pararektal birkaç adet lenf bezi nasıl tedavi olur?

Anneme hastaneye gitmişti bugün ve teşhis koymuşlar sanırım bir yardım edin lütfen.. Karaciğerde noktalar ve sol pararektal birkaç adet lenf bezi nasıl tedavi olur mu ne bir açıklayın lütfen..

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • doktorlar ne dedi

    • Biyopsi olcak birde gastrolojiden randevu aldırtmış.. Tedavi olabilirmiş sanırım kanser varsa inşallah iyi,huyludur demiş

    • Öncekileri Göster
    • demin beni ekleyen sen değildin yani :D kızı sileyim dur ^^

    • Yanlış anlaşılma olmuş ben eklemedim kimseyi :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • Geçmiş olsun.Teşhisi koyan doktorla konuş istersen.Bir an önce iyileşip, eski sağlığına kavuşur annen, inşaallah...

    • Amin inşallah :/

    • Öncekileri Göster
    • Sen boşver başkalarını, bildiğinden şaşma...

    • Kesinlikle

  • Karaciğerin 3/4 ü alınsa bile korkulacak bir şey olmaz. Kendini yenileyen tamamlayan bir organ.Ama sağlıktır sonuçta. Önemsemek lazım.

    • Peki lenfle ilgili şey ne? Ondanda korkuyorum

    • Öncekileri Göster
    • önemli değil, annene koyduğu teşhisi yaz arama motoruna... neler neler çıkacak karşına

    • Peki

  • karaciger iflas etmıs nejat işlerin hastalıgından biraz farklı ama karacıger ıflas etmıs.gecmıs olsun. Şifa bulur elbet bulamazssada elden bı sey gelmez.Allah anne baba acısı gostermesın dıcemde.annelerın babaların evlatlarını gommesınden tersi durum daha kabul edilebilir.Allah hastanelere düşürmesin Tedavisi var biliorum bir şey olmaz Allah ın izniyle takma kafana.Sakin ol annenın yanında ol dimdik ayaklarının ustunde dur.

    • Biyopsi ve gastroloji tedavisi demiş doktor emin misin ayrıca karaciğer iflasından birde annem hayatında alkol sürmemiş insan

    • vucuttaki seker muhabbeti reis ben aynısı demedım benzer bir sey buda duzelır takma kafana tedavisi var yane ole bı yazmıssınkı goren hayat mamat meselesı sanar :)
      hem biyopsi yaz Hz. Google a o sana soyler nedir diye ;)

    • Pekide hayat memat meselesi tabi annem bu benim annem borumu simitçi amcamı Dış kapının dış mandalımı bakkal hüsnü amcamı? Basit değil her şey bu kadar.. Ben bile bu kadar vurdumduymazken söz konusu annem olunca böyleyim

  • geçmiş olsun kardeş

    • Sağol kardeş

  • bildiğim konular değil :l

  • ultrason ya da tomografi rapor sonucunda mı yazıyordu bunlar

    • Evet

    • Öncekileri Göster
    • pardon :-( ailede barsak kanseri oykusu var mi

    • Hayır yok

  • tedavisi vardır umarım allah yardımcınız olsun

    • Amin varmış galiba tedavisi inşallah iyi olur

  • sakın ol arkdaşım tıp çok gelişti böyle şeyleri artık çok basit tedavi ediyorlar

    • İnşallah ederler çok korkuyorum hayattaki en değerli varlığım.. Bilirsin basit masit yinede korkuyor insan anne bu sonuçta

    • evet anne çok kıymetlı bır varlığımız ama rahat ol sen içini ferah tut

    • Pekii

Kızlar Ne Diyor 3

  • bu yazdıklarınız, size doğru bildi vermek açısından gerçekten zor, korkutmam istemem ya da yanlış bir cevapla boşlamanızı istemem bu durumu(kalp cerrahı adayıyım).. burada herkes kafasına göre bir şey söyler doktoruyla iletişim halinde olmanız faydanıza, o size net bir cevap verecektir. annenizin yanında olun hastaneye giderken, büyük ihtimalle doktor biyopsi isteyecektir... allah şifa versin anneciğinize!

    • İnşallah ama benim vaktim maalesef el vermiyor okuldan sınav haftam falan en yakın zamanda sormaya çalışacağım

  • Geçmiş olsun.Panik yapma hemen..Annenin doktoruyla konuş

    • Annemin doktoru gerekli teşhisi koymuş ve daha gitmesi gerekiyor tedavi için falan

    • Sende git ve doktordan tedavisi hakkında detaylı bilgi al. Panik yapma hemen

    • Peki sağol

  • geçmiş olsun allah şifa versin annenin hasta olması çok kötü çokk annedir evi direği inşallah anneciğinin hastalığı önemli boyutlarda değildir de kolay atlatır

    • Amin amin inşallah birşey yoktur hiç kimseye de olmaz

Yükleniyor...