Uzun boylu kızlar hakkında erkekler ne düşünüyor?

Kısa kızlara da bu kadar laf atılıyor mu, bakılıyor mu?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Çok güzeller bence

Erkekler Ne Diyor 21

  • Laf atmak falan değilde, uzun boylu kızlar çekici geliyor bana...

  • 180 üstüyse ideal

  • Kısalar kadından sayılmıyor en az 175 olucak ahahahaha

  • uzun kız dikkat ceker doğrudur.

  • Ne düşünüyorum iyi düşünüyorum yani hep uzun boylu sevgilim olsun demişimdir.

  • zayıf oldukları sürece,

    iyi düşünüyorum.

  • fizigide iyiyse superde benden uzunsa hosuma gitmiyo :)

  • Fizikte yerindeyse bir tabir vardır ya "At gibi hatun" :)

  • kısa boylu olan kızlara göre daha uzundurlar

    • yaa allahım :) güldürdün beni

  • kilo orta olucak uzun olacak kalca büyük gögüs büyük lio orta olsun hergün pomapalarım

    • :D

    • bravo pompacı :)

  • hödük olduklarını

    • hacı kompelkse girdi kız :)

  • Eğer kız uzunsa kilo konusunda kendine çok dikkat etmeli. Zayıf olduğu durumda mükemmel. Ancak hele biraz kilo alsın çok itici oluyorlar. Adamın yanında bodyguard gibi bişeye benziyolar. Kısalar bu yüzden avantajlı. Kilo almaları pek sorun olmaz.

  • uzun boylu bir de biraz kiloluysa;

    ohaa ata bak lan ata. olm bunla veliefendide birinci olmazsam ... diye devam eder cümle

  • uzun olunca uzunca oluyolar işte:))

  • ben kısalarada laf atıyorum bkz. (be kodumun kıssası)

  • kız dediğin balık etli olacak ele avuca sığacak

  • UZUN BOYLU OLDUKLARI İÇİN RAHAT GÖRÜLÜYORLAR:) SANA LAF ATAN OLDUMU HİÇ:)

  • kız dediğin 165-168 olacak

  • hep aynı şeyleri düşünüyoruz işte meme,kalça falan :)

  • uzun kız = uzun bacak <3

  • hatunu boyuna göre seçmiyorum...

Kızlar Ne Diyor 3

  • Uzun boylu kızlar ii hoşta iskelet gibi incecik olanları çok iticki kilolu olanlarıda çok erkeksi kaba geliyor bana ideal kiloda olursa iidir. kısa boylular çok tercih edilmez ama onlar her daim genç kalıcaklar uzun boylular ise yaşlı duracaklar boyundan ötürü

  • nasil her kiz sarisin erkeklerden hoslanmiyorsa olede her erkek cok uzun boylu kizlardan hoslanmaz :)... ama genelde cekici bulurlar cunku ulkemizde uzun boylu kiz cok olmadi icin olabilir :)))

    • Küçük tavuk her daim piliçtir.:)

  • At gibi leylek bacaklı kız mı olurmuş ya. Kız dediğin ele avuca sığacak

    • at alınca bacagını kadın alınca kucagını doldurmalı:P +1 sapıklık dız boyu:)))

Yükleniyor...