Coca colanın üzerindeki isimler sizce de saçma değil mi?

Bu kadar çok kombinasyonun olduğu isim kartelasında bence çok yanlış bir seçim üzerinde isimli şişeler, kutular kesin patlayacak peki sizce mantıklı mı?

  • Çok saçma.
    35% (7)53% (10)44% (17)Oy Ver
  • Olabilir.
    45% (9)37% (7)41% (16)Oy Ver
  • Benim ismim denk geldi aldım doya doya içtim kutuyu saklıyorum.
    20% (4)10% (2)15% (6)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
7|15

En İyi Erkek Görüşü

  • O kadar aradım ismimi bulamadım! Pazarlıcam diye müşteriyi kendine küstürdü :D Adım yoksa o kolayı daha içmem :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • çok saçma ben sevgilime alcam bulamıcam gidip burak ismini alsam bu kim lan diye kavga çıkar :D

    1|1
    0|0
  • Ben hiç görmedim isim mi yazmışlar :O gidip yarın adımı aricam.

    0|0
    0|0
  • sevgilinizle yemek yerken eski sevgilinizin isminin yazdığı coca cola kutusu masaya geliyor ve yemeği üçünüz yiyorsunuz. hı bide "abi geçen x i içtim dehşetti be" gibi geyikler duyuyorum. bu hiç hoş olmadı :d

    1|1
    0|0
  • Bence guzel. Hatta nutellada su anda yapmakta

    1|0
    0|0
  • Güzel bence.

    0|0
    0|0
  • gizem varmıki acep :D

    0|0
    0|0
  • Saçma mı değil mi bilmem ama ilgi çekici olsun diye yapmışlar işte

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • mükemmel bir pazarlama stratejisi

    1|1
    0|0
  • İlk gördüğümde evlilikleri bitirebileceğini düşünmüştüm :D

    Adam üzerinde 'Tülay' yazan kolayı alır ve eve gelir.

    Karısı: Tülay da kim !1!1!1!?

    Adam: Aşkım o sadece bir isim, bu kadar kızılacak ne var?

    Kadın: Boşanıyoruz...

    Gibi :D

    1|2
    0|0
  • Benim ismimi kesin yazmamışlardır:/

    0|0
    0|0
  • Geçen gün babam ismi görmüş. ''Meral kola mı aldınız? Ben içmiyorum'' dedi. Bayağı gülmüştüm:) Hoş olmuş aslında.

    1|1
    0|0
  • Güzel reklam ama Kendi ismini bulmak zor.

    Bu soruyuda gizlimi sordun alışkanlıkmı var bu tercihte?

    1|0
    0|0
  • Çok saçma.

    0|0
    0|0
  • saçma tabiki

    0|0
    0|0
  • Tam bir geyik mevzusu şuan bile bunları konuşarak geyiğe ortak oluyoruz onlar çokdan amaçlarına ulaştı mükmmel bir reklam oldu herkes bunu konuşuyor bunun hakkında bir fikre sahip :)

    0|0
    0|0
  • ya evet doğu o yüzden az satıyor :) cocola ceo su olsan batarlar la :)

    0|0
    0|0
  • O isimler milli sporcuların ismi olduğundan ve Coca-cola'da milli takımlar sponsoru olduğundan hiçte saçma değil

    0|0
    1|0
  • çok saçma bence

    0|0
    0|0
  • Çok saçma.

    0|0
    0|0
  • güzel bir pazarlama taktiği bence konuya nerden baktığınız da önemli tabi.

    0|0
    0|0
  • Acayip saçma bana recep cıktı a.m.k

    0|0
    1|0
Yükleniyor...