Sevgilime 365 tane kalpli kağıtlara kısa anlamlı sözler yazdım fakat tamamlayamadım, yardımcı olabilir misiniz?

sevgilime sevgililer günü hediyesinin yanında, 365 tane kalpli kağıtlara kısa anlamlı sözler yazdım fakat tamamlayamadım :) okadar söz bulamıyorum ya...


0|0
6|16

En İyi Erkek Görüşü

  • bi kadının böyle seyler düsünmesi güzel ( hep bekleyen tarafsınız normalde) o yüzden hediyen güzel yada değil, orjinal ya da değil diye düsünmeden sana yardımcı olmak isterim...

    arada illaki klasik hatta arabesk diye tabir edeceğimiz sözler,tabirler olacaktır...bunlardan sıyırıp hediyeni orjinal yapmak senin elinde hatta ilişkinle ilgili, eğer 1 yıldan uzun süreli bir ilişki yaşıyorsan...onunla geçirdiğin günleri ve yaptıklarını düşün...tek tek usanmadan fotoğraflara bak gerekirse ve o günlere tarih atarak onları yaz...birlikte olmadığınız ya da ayrı ayrı kaldığız günlerede o "arabesk" diye tabirlediğimiz yazıları ve ona duyduğun özlemle ilgili yazılar yazıp hediyeni özelleştirebilrisin

    0|0
Günün KS Videosu

Sevinç Erbulak yanıtladı
"Kötü Kadın¨ rolünü oynamak ister miydiniz?

Erkekler Ne Diyor 16

  • daha öncede bu konu açılmıştı ama senmiydin hatırlamıyorum...

    0|0
    • ben değilimdir bu sitede yeniyim çünkü

    • hımm aynı soru soruldugunu hatırlıyorum dememk başkasıymış..

  • ben olsaydım 365 harfden olusan bır kelıme yazardınm sonra onun bunu bırleştırmedını beklerdım ..;)))

    1|0
    • aaa bak bence güzel birşey bu olabilirdi aslında ama :))

    • Hepsini Göster
    • o sözü biliyorum kutunun içinde yazacam onu zaten :)

    • ;))

  • puahahah ben de hazırını aldım :))

    link

    0|0
    • bak millet uğraşıyo ne kadar hazırcısın :D

    • Hepsini Göster
    • benwde olduğu için almama gerek yok be sen kendine al o beyni bence :)))

    • Ver :))

  • Geri kalanlara içinde elmalar ve armutlar olan kümeler çiz.

    İlkokulda defterin boş kalan kısımlarını öyle doldururduk, niye öyleydi hala hiçbir fikrim yok.

    1|0
  • Icinden gelip 5 tane yazmak varken sana ait olmayan 365 soz bence bosa.

    4|1
  • "Kalpli kağıt" ahahahahahah

    1|0
  • ben 1'den 365'e kadar bildiğimiz sayı yazmaya üşenirdim.

    0|0
  • Ilk 5 tanesini okuyacak zaten

    0|0
  • hepsini okuyacağından emin misin uğraşıyorsun güzel ama

    1|0
  • sonuncusuna çüşşş yazzz

    0|0
  • Çok bence 52 hafta olarak yap daha iyi

    1|0
  • bence gereksiz bir uğraş vazgeçmeni tavsiye ederim ...

    1|0
  • kafayı mı sıyırdın

    0|0
    • nden kafayı sıyırim günlük onu acıp okuyacak ve hersabah mesaj olarak ne çıktığını yazacak :)

    • uğraşmaya değmez..gtünü kaldırırsın

    • :D basladık evet D:

  • hepsini okumaz tekrar yap..5. gündekini 266ya..89 dakini 300 falan yaz

    0|0
  • falım cikletlerden yazılar al onları yaz

    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Yetr daha fazlasına gerek yok. Zaten hergun hergun bırer doz açıp okumaz insan ya..

    0|0
  • 'heraşkölümütadacak' yazma ya da yaz

    0|0
  • şiirlere bak 1er cümle arakla :)

    0|0
  • bunların hazır yapılmışı var niye uğraştın ki.hayır madem uğraşıcaksın daha orjinal bişey bulsaydın bari.

    0|0
    • ben de biliyorum hazırları var evt ama zaten hediyemin yanında olsun istedim. kendi yazım kendi emeğim, arada kendi düşüncelerim varken gerek duymadım açıkcası.

  • Üzgünüm ama okumaz hepsini:) Boşuna uğraşıyorsun.

    0|0
  • 1.yarimsin

    2.sevdiğimsin

    3.hayata penceremsin

    4.aşk hoşgeldin

    5hediyem

    6ömrüm

    7çok özelsin

    8nefes almak böyle bir şey heralde

    9çok mu seviyorum ne

    10(gözrengi) rakım

    :))

    0|0
Yükleniyor...