Cocumuyo nedir?

vine videolarında görmüşsünüzdür nedir bu cocumuyo muhabbeti ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • digitürk reklamı :D tarihçesi şudur link ve devamıda budur link umarım yardımcı olabilmişimdir :)

    • hakan hepcan çok komik adam ya :D

    • Evet ama abarttı oda artık sıçıp sıvıyor :D

Kızlar Ne Diyor 10

  • çok gerizekalıca bir laf yaaa

  • bir bitmedin mk demek istedim bir an Hepcan kardeşimize ama demişler zaten. link

  • Saçmalık..

  • Gereksiz bence

  • bu cocuyomunun hikayesi vatandaslarla röportaj yapiliyordu bildigim adamin biride herhalde heyecanlandigindan mi ne konusurken dili sürctü cocuyomu diye birsey cikti agizindan o da öyle bir alay konusu oldu :)

    • hımm bak bu mantıklı işte hani o şekil alay konusu olmuştur klişeleşmiştir artiz ne arar la bazarda gibi :D

  • ya bir espri o tatlım ve oldukça gereksiz bir espri.

  • O degilde bunlara gülen insanlarla ayni havayi soluyoruz.

  • Bkz. Hakan hepcan

  • ahhha benm favorim vine de bu link :)

  • hakan hepcan ın ağzı <3

Erkekler Ne Diyor 30

  • Orijinal "cocumuyo" videosu: link

  • Komik olmayan bir espri.

  • Beyin yoksunu insanların gülmek için yaptığı bir takım hareketler. link 29. saniyede geçiyor.

  • güzel soru :D cocuk gibi birseyde tam çözemiyoruz :D

  • Hakan Vine'in kralıdır. :) Severek takip ediyoruz. Sizde cocumuyo mu ?

  • Anlamıyoruz Türkçe konuş :)

    • Vine'ın ne olduğunu biliyorsundur diye tahmin etmiştim :)

    • Senin için araştırıcam :)

  • Selam switney Hanım

    • Buyrun?

    • Nasılsınız ?

  • bi reklamda bebeğin lafı

  • link Aslında her şey burda başladı.

  • Hakan Hepcan'ın cocumuyo mu, cocuyo mu ? gibi çektiği 7 saniyelik vine adı altında videolarından bahsediyorsun. Genelde internette fenomen olmuş insanların, onu fenomen yapan tavırı, davranışı, konuşmasını taklif ederek kendi çapında eğlenirler.
    Mesela ;
    Ayak kokusu erkeğin makyajıdır.
    Kısa boylu ve mavi gözlü kızları severim.
    Cocumuyo mu ?
    Dedeye sahip çıkalım.
    Jamiryoo
    gibi...

  • bu sihirli annemde kı kadının dıgıtrk reklamında kzyla cektıgı reklam flmnde kızı soyluyo onun lafı :D

    • daa yani ama neye benziyo şimdi yani cocuyomu :d

    • cocumuyo :D

  • link anlatabildim mi ?

  • ne diyosun ya sen ne içtiysen bizede söyle :)

    • Jack D. içtim. Ama bugün diil.Bugün su içtim kola falan içtim. :D

    • bende severim J. Daniels sek olsun benimkisi :)

  • hayır dedikleri yanlış eğlenci amaçlı yapılan bir kelime JOJO diye bir Eskiden Çizgifilim kanalı vardı kız reklamda jojo ya cocomuyo Diyor !

  • Eski vineler güzeldide artık çok kötü...
    Cocumuyo unutulmaz :DD

  • çocuğu yok mu ? Çeviren : TDK

  • olm gidin ders çalışın çoluk çocuk işleriyle uğraşmayın bişeye yararsınız belki

  • cocuyo mu merak ettim şimdi videoyu atsan iyidi .
    acıyor mu
    kokuyor mu
    çocuk yiyor mu ?
    izlediğin videoya bağlı

  • Cocuyomuş işte. Ondan dolayı sormuş.

  • kokuyomu olmasın

  • çocuğun mu olmuyor .

    • Bir arkadaşımda bu espriye yok benim bir kızım varya zaten dedi ve çok ta ciddiydi -_-
      Yaşama sevincim nerde benim ya?!? Şurda biyerde olcaktı ama...

  • Senin zeka seviyeni düşünüyorum ben nasil bir mantik hatasisin.

    • Bana mı diyorsun sen ben size birşey demedim fikrinizi sordum şu attığınız yorumlara bak seviyesizler.

  • Hakan'a gülenler varya şaşırıyorum :D

  • %1 bile anlamadığım bişey saçmalığın önde flama taşıyanı

  • bu ney?

  • ya arkadaşlar ben çok geri kalmışım bu kültür olayında bu espirilerin hiç birini anlamış değilim hatta bunların espiri olduğunu bile bilmiyorum.biri bana bu şekilde espiri yapsa kesin kavga çıkar küfür falan etti sanırım yani :-)

    • Katılıyorum :)

    • Hahaha aman etme :) Anlamı yok bunu pek :)

  • benimki korkuyo

  • lütfen azıcık akıl azıcık beyin

  • genelde vine videoları saçma sapandır. elbette bunun da bir anlamı var ama ben de bilmyrm

  • Hayatın sırrı.

Yükleniyor...