Seçimlerde sizce hangi parti kazanır ya da kazanma ihtimali yüksektir?

Sizce 12 haziranda yapılacak seçimlerde hangi parti kazanacak?

Anket Sorusu

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Milyon tane anket yapılıyor demişsiniz de çoğu yalan anket. Yapılan araştırmalara göre bu anketlerin toplam oy kullanacak vatandaş sayısının %8-10'nu nu etkilediği ve ona göre oy kullandıkları söyleniyor.Akp %50 oy alırsa ülkeyi ilk fırsatta terkedeceğim.

    • hahaha bence uçak biletini hazırla ;) bu ulusalcıların içindeki ateş 100 kere seçim kaybedilsede sönmez gene :D

    • northface dostum ikinci dediğim seninle alakalı ulusalcılara hitaben dedim (kişisel değil).

    • ozaman diğerleri ne verde ülkeyi batırsınlar...

Erkekler Ne Diyor 18

  • tabi ki akp kazanacak ama umarım hepar barajı geçer

  • erdoğanın karşısında kılıçdaroğlu ve devlet bahçeli gibi siyaset adamları olduğu sürece herzamn kazanmaya adaydır..

    • :))

  • Her ne kadar istemesem de AKp nin alacagi neredeyse garanti benim gozumde.Aslinda ileri demokrasi adina gun gectikce elden giden emokratik ve cagdas yasamin,kistlanan ozgurluklerin,dinralasan topluma ragmen ekonomik anlamda ulkeyi oncekilere oranla daha basarili yonettigi gercek.Ve

  • Ampul herzamanki gibi hile yapmazsa 6 ok alir :)

  • Bi' 4 sene daha başımızdalar, kaçış yok gibi görünüyor.

  • milyon tane anket yapılıyor akp nin kazanacağı belli.

  • ak parti

  • hak ve hakikat partisi.

  • Ben yıllardır CHP'ye oy verilen bir ailede büyüdüm. İzmirliyim. Ve aslende İzmirliyim. Ne yazık ki CHP kan kaybediyor. Nylon Gandi için üzgünüm. Onu başbakan olarak hayal edemiyorum. Gerek bazı konulardaki istikrarı, gerek bölgesel gücü nedeniyle AKP'ye oy vereceğim.Bırak bu ülkeyi İran'a çevirecekler, dış borç şu kadar oldu, ülkeyi satacak gibi söylemlerde bulunanlara inat. Türkiye hiç bu kadar güçlü oldu mu?

    • Haklısın Türkiye hiç bu kadar yandaşlara peşkeş çekilmedi !

    • Öncekileri Göster
    • helal harika yorumdu...Kuklalara oy vericeğime kukla olmayana oy veririm...

    • kesinlikle haklısın valla doğru bi söz söyledin valla :)

  • chp

    • partiniin ismi güzel ama içindekilrn emelleri kötü o tür insanlar olduğu sürece hiçbrzaman kazanamaz...

    • kardeş temizlendi artık parti kötü emelli kişilerden

  • Akp iktidar olur heraldeOyum düşündüm vermemeye karar verdim

    • hmm neden ki

    • görüşlerimi yansıtan parti olmadığı için güzelim:)

    • hmm baksen :)

  • 80'ler partisi...

  • esprisine bdp

  • arkadaşlar lütfen burda siyaset sorusu sormayalım.. yoksa gereksiz yere tartışma çıkıyor... Sandığa gidip kendi oyunu bile veremeyen adama oy vereceğime gider o oyu çöpe atarım... Bana bir kişi desinki bu işi recep tayip erdoğan'dan daha iyi şu adam yapar diye ben o adama vereceğim.. tayip babamın oğlu değil ama araştırın adamı yaptıklarını göreceksiniz..

  • hırsız tayyip götürecek işi ama bu son işi olacak umuyorum

  • AKP alır almasına da bu BDP ye oy atan kim acaba ona takıldı aklım

  • 40 yıl hesabı yapan bir lideri başbakan koltuğunda düşünüyorum ? yok ondan olmaz. ayrıca yoksul çocukları sanki doğru düzgün türkçe konuşamayacaklarmış gibi aşağılayan bir adamı ben başbakan olarak düşünemiyorum. ne yani dil ve anlatım dersi sadece zenginler için mi var? saçmalamıştı resmen o açıklamada ve "püskevit demesini de biliriz, püsköğüt demesini de" diyerek iyice dibe vurdu. chp desek? öncelikle şu habere göz atalım. link önceden de ufak bir hesap yapmıştım her ay 12 milyar gider oluyor eğer bu hayali gerçekleşirse. türkiyenin zaten dış borçları var birde 12 milyar her ay extra gider niye ? derdimiz ne yani bolluk içinde yüzmüyoruz sonuçta. akp desen, yani şahsen bende istanbulu ikiye bölmeye ne gerek var diyorum. ki bu eğer gereksiz görülürse muhtemelen iptal olacak. hakkında da birsürü şey söyleniyor ben pek siyasetle ilgili değilim. o yüzden sadece uzaktan yorum yapıyorum. biri çocuk gibi 40 yıl hesabı derdinde birisi eski genelbaşkanı düşürerek lider olmuş. akp için de çok güzel şeyler söyleyen yok ama elimizdekinin en iyisi erdoğan gibi. chp 600 lira verecek de sonrasında dış borçları kim ödeyecek ? vergileri %30 a mı çıkartacak yani ? mhp herhalde devlet bahçeli 40 a çıkan tüm hesapların listesini oluşturmak için kendince matematikçiler toplar etrafına. erdoğan çalıyor götürüyor diyorlar ama diğerlerinden iyidir. hiç yoktan iyidir yani. o yüzden akp diyorum.

  • akp kazanacak bundan sonraki seçimide ondan sonra olacak seçimide hep akp kazanacakaile kurmayı çocuk yapmayı falan tekrar düşünün

Kızlar Ne Diyor 13

  • AKP kazanır ama düşüncemin istediği bu değil...

  • AKP kazanacak bu bir gercek

  • akp ama ben hiç birine vermicem hak eden yok içlerinde bu ülke yönetimini

    • olsun bence yine de ülkenin geleceği için en az zararlı kim olur onu düşünerek oy verin . kötünün iyisi vardır her zaman

  • Seçimleri AKP kazanacak gibi görünüyor maalesef, fakat benim oyum her zaman CHP'ye..

  • Politika ile uğraşmayın. Yiyin, için, sevişin gerekince de sıçın. (Her yıl yaptığım gibi bu yıl da oy kullanmayacağım.)

    • Hey eksileyen, evet sen; ağırına mı gitti yavrucan ? Çatır çatır açıklarım nedenlerimi. Göt büyüterek, yada koyun gibi akıntıyla sürüklenerek edinmedim bu fikirleri. Bi fikrin varsa ne savunduğumla alakalı eksilersin yine. Ama %99 öyle bi ihtimal söz konusu değil. Gayet net.

    • Öncekileri Göster
    • Ney neden atletik ve sportmen genş ?

    • ahahahu çekirdeğimi aldım kenardan izliyorum bende siz devam edin :D

  • Malesef Akp...

  • Keşke akp olmasa ama yapıcak birsey yok gibi görünüyor.

  • AKP 'nin kazanacağı belli . ~ Siyaset sevmem ve bilmem ama ilerde sırf sempatik olduğu için MHP ' ye oy vermeyi düşünüyorum. Yani bu seçimdede MHP 'nin kazanmasını isterdim (+ .

    • sempatik derken :D

    • Öncekileri Göster
    • hmm tm :D:D

    • :D .

  • Tabiki AKP kazanır.Üniversite açıp işsiz vatandaşları öğrenci yapıp sözde işsizliği düşürerek saf insanımı kandıran parti yine kazanacak eminim.Biz daha çokkk sürünürüz...

  • akp kazandı

  • tabiki saadet partisi

  • Akp kazanacak ama oyum htpt ye

    • htpt ne?

    • parti.ama henüz kurulmadı belki birgün kurulur.oy verebileceğim tek parti..o da hayal ürünü..düşün artık nasıl bir aciz durumdayız..

    • aciz durumda olan sadece sensin bence :)

  • Keşke HEPAR falan kazansa ama imkansız gibi..Bana yine AKP kazanır gibi geliyor..Hatta yine tek başlarına iktidar olurlar..Ama bu sefer CHP geçmiş yıllara oranla daha çok oy toplar..

    • ben de heparı istiyorum,ona vereceğim ama taş çatlasın % 2-3 alır...doğruya doğru

Yükleniyor...