Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Koltuğa oje döküldü nasıl temizlenir?

az önce oje sürecektim ki ne olduysa bir anda koltuğa döküldü... aseton denedim ama cıkmadı. halı temizleyicisi de cıkarmadı en son tiner denedim. o da olmadı. başka fikri olan varmı? koltuk açık renk

Güncellemeler:
Kosla oxi action deneyemiyorum su an evde yok maalesef. gündüz olsa gider alırdım marketten. en son renkli çamaşırlar için olan içinde ağırtıcı olmayan deterjan denedim. biraz hafifledi gibi ama tam olarak geçmedi. ama neyse ki oje dökülürken koltuk örtüsü vardı. örtü battı zaten :) ama koltukta da leke kaldı. ojenin rengi de mavi :)

0|0
13|19

En İyi Erkek Görüşü

  • :)) nedir bu kadınların ojeden çektiği . Geçmiş olsun .

    Sakın tiner deneme kumaşı mahvedersin , Kosla action dene işe yarayabilir

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Eğer tabaka oluşmadıysa kosla sıvı ya da oxi dene derim.

    2|0
    0|0
    • halı temizleyicisi denedim ama olmadı

  • aseton döküp ateşe veriyorsun, sorun komple çözülüyor

    1|0
    0|0
    • dahice bi fikir cidden aklıma gelmemişti

  • mazot ama emin değilim..

    1|0
    0|1
    • mazotu nerden bulcam şimdi :D:D

    • petrolden..

      ya da komşunun arabasından arakla.. )

  • yazık koltuğun başına gelmeyen kalmamı :(

    Bir bezin üstüne aseton dökün lekenin üstüne koyun bezin üstünede biraz ağırlık yapacak birşey koyun derim.koltuğa kahve dökünce beze deterjan döker üstünde öyle beklettiğimde çıkmıştı.

    0|0
    0|0
  • selülozik tiner dyeceğim ama dikkatli kullanın koltuğun kumaş boyasınıda çözer bozar

    1|0
    0|0
    • en etkilisi o sanırım denedim de çok kötü kokuyo :)

    • sentetik tiner ve selilozik tiner diye 2 ye ayrılır sentetik tiner hiç etki etmez o konuya dikkat ederseniz olur selilozik tiner muhakkak çıkartır ama dediğim gibi koltuğa zarar verebilir görünmeyen yerinde denerseniz nekadar dikkat edeceğinizi bilirsiniz

    • tiner çıkarttı ama tam gecmedi fakat büyük bi kısmını cıkardı demek ki leke cıkaranındanmış bizimki :)

  • tiner ve benzini karıştırın, sonra içerisinde kibriti yakıp atın. evi tamamen temizleyeceksinizdir. kolay gelsin.

    1|0
    0|0
  • burda cevap alana kadar kurudu çıkmıcan kız :D

    1|1
    0|0
    • heaa burdan cevap bekleyene kadar :)

  • zippo gazı herşeyi çıkarır

    0|0
    0|0
  • aseton ...tiner...kolonyaa deneyebilirsiniz.

    1|0
    0|0
  • Ecza kutusunda oksijen suyu varsa üzerine dok bekle az hava kabarciklariyla belki çıkar belkide çıkmaz :-)

    0|1
    0|0
  • ben bi kimyagerim asetonla uzun uzun uğraşmazsan çözlmez ... asetonla uğraşarak çıkar ancak...

    0|0
    0|0
  • tiner aseton kafa iyi olmuştur senin : )

    yalnız epey kapsamlı bir leke literatürü varmış, buyursunlar; link

    1|0
    0|0
    • hiç sorma madde bağımlısı oldum :D:D

  • bence çıkmaz boşuna uğraşıyorsun. koltuk kılımı koy veya yastık falan koy görünmez o leke. görünsede hatıra olur senin için.

    0|0
    0|0
  • selülozik tiner evde yoksa limon

    1|0
    0|0
    • tiner denedim en iisi o sanırım

    • selülozik olmalı o saniyede çıkartır

  • Aseton ile veya eşit ölçülerdeki alkol ve eter karışımı ile çıkartabilirsiniz. Her iki

    halde de lekenin altına 4-5 kat katlanmış beyaz bir bez koyun. Lekeyi

    silerken bu bez kirleneceğinden, kirin elbiseye geçmemesi için, kontrol edin

    ve lekenin altına bezin temiz kısımlarının kaydırın. Leke hemen çıkmazsa bu

    işlemi bir daha tekrarlayın. Sonra asetonu uçurarak leke bırakmasını

    önleyin.

    0|0
    0|0
    • koltuk maalesef elbise değil

  • Kolonya yada limon dene

    1|0
    0|0
    • onları denemedim henüz bakalım teşekkürler

  • asetonun çözmesi gerek

    0|0
    0|0
  • aseton yada tiner

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • aseton dök.

    1|0
    0|0
    • işe yaramadı :S

    • o zaman örtüyle falan kapat annen görmesin:)

  • Aseton dökmeseydin keşke o bulaştırıyor daha çok , koslamıdır nedir ondan kullansaydın keşke varsa . Bende halıya cart kırmızı bir oje dökmüştüm o çıkarmıştı .

    2|0
    0|0
  • üstüne bi soğuk su iç

    0|0
    1|0
  • koltugun minderini ters cevir.. cikmaz maalesef :(

    1|0
    0|0
    • ters çevirebileceğim bi minderi yok maalesef :(

  • aseton sonrada toplu iğne ile kazı.

    1|0
    0|0
    • kumaş zedelenir ama nası olck

  • geçmiş olsun :(

    1|0
    0|0
  • çok zor daha önce pantolonuma sürmüştüm kuru yemizleme bile çıkaramadı..ben de bugün beyaz t shirtüme kırmızı oje sürdüm :((

    1|1
    0|0
    • :(( keşke bende giysiye dökseydim yenisini alırdım ama koltuk olunca olmuyo

  • Koltuk deriyse çok tahris olmustur :(

    1|0
    0|0
  • Annem temizler ben bilmem.

    1|0
    0|0
    • o da güzelmiş :)

    • Hepsini Göster
    • hahahahahah :)

    • (:

  • asetonla iyici bulaşmıştır o bir daha zor çıkar gibi

    1|0
    0|0
    • bulaşmadı ama çıkmadı da asetonla

  • asetonla silll

    1|0
    0|0
  • o ordan hayatta çıkmaz boşuna uğraşma bence tecrübeyle sabit

    1|0
    0|0
  • ben biliyorum asiton falan sürülmezsorlaştırır. pamuğa sirke dök koltuğa sür çokta bastırma orta derecede sonra bekletonu öyle geçer :) kesin dee %100
    youtube ' ye = Oje lekesini nasıl çıkarabiliriz? OnlineBilgiTV yazarsan orda d görsün yardımcı olur :D :) inşallah geçer oje.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...