Bir kız ayrılırken neden seni hiç sevmemişim der?

Bir kıza haddinden fazla ilgi gösterirsiniz ve bunun borcu altında kalıp seviyorum zannedebilir böyle bir durum da yok hatta kız daha fazla ilgi gösteriyo erkekten erkekten daha fazla şeyler yapıyo ilişki için bütün bunları yapan kız ayrılık zamanı neden bambaşka bir kız olmuştur ve seni hiç sevmemişim ben demiştir?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ya gerçekten sevmiyor ya da sinirliyse onun için demiştir

Kızlar Ne Diyor 34

  • yani sen ayrılmasan zaten ben ayrılcaktım sen sevmediysen ben hiç sevmedim. beni terkediyorsun ama egon tatmin olmasın gibi bir anlam içeren cümle

  • Seni arkadaşça sevmiştir belki ama sevgili anlamında sevmemiş olabilir

    • bunun böyle olması için erkeğin daha ilgili olması gerekmez mi kız bu kadar iyi olan erkeğe karşı vefa borcu olarak birşeyler hisseder buna sevgi der kızın gösterdiği ilgiden az ilgi gösteren bir erkek profili var ortada bu şekilde düşünmeni isterim olayı

  • klasik modelleri öyle evet :P

  • Banada olduydu aynısı beni oyle bı sınır ettı kı bende acı ceksın dıye demıstım

  • Acı çektirmek için

    • ders mi vermek istiyo diyosun yani benim acı cekmemi istiyo olabilir evet çünkü hep o benden daha fazla ilgiliydi ve bunun şikayetini yapardı bana hep

    • Yüksek ihtimal

    • katılıyorum sana

  • canınız yansın diye

  • acısıneden ve sinirinden demiştir muhtemelen

  • Güçlü görünmek istediği için. Aslında seni çok sevmiştiiim der içinden ama beyni kalbinin sesini onaylamaz :)

    • çok şaşırdım bu cümleyi duyunca kendisi ayrıldı zaten suçum ondan az ilgili olmak

  • Belki de sevmeye calisti iliskiye alismak icin de fazlaca ilgilendi sonra fazla ilgi gosteren taraf olarak ayrilirken kendini hakli gormus olabilir :S

  • mış gibi yapmış

    • canımı yakmak için mi yapmış diyorsun

    • Öncekileri Göster
    • 7 ay

    • o zaman sev-miş gibi yapmış

  • Erkek taraf bişey yapmıştır ve kız bunu sonra farkeder sevmemişim değilde şimdi sevmiyorum anlamında söyleyebilirler.

  • Canı çok yanmıştır ve bir yerde düşünüp yaptığı şeylerin karşılığını alamadığını farkedince çabalamak istememiş, yorulmuştur. Hele ki karşısına onun için çabalayan biri çıkmışsa bundan etkilenip bunun etkisiyle bunu düşünebilir

  • başını değil sonunu düşündüğü için.

    • gerçekten mi ? :)

  • yalan .kjhgfds

    • bende yalan olduğuna inanıyorum ya değilse mantığım almıyo yani

  • Başta zaten sebebini söylemişsin.

  • can yakmak için hırsından :)

    • o kadar çirkinleşti ki anlatamam yani sanki o tanıdığım insan gitmiş başkası gelmişti her kelimesi beni kırmak yakmak içindi buna gerek var mıydı ya seni hiç sevmemişim demeye ne gerek var yani

    • işte insanları tanıyamıyorsun ve bu yüzleri ile tanıştığında ben kimi sevmişim böyle diyorsun. çok acı. haklısın. anlıyorum seni çok iyi.

  • Cunku ayriliginiz onu kirmistir.senide kirmak icin bu sekilde davranmistir

    • o ayrıldı ben değil ama

    • O zaman cidden sogumustur senden

  • yalan söylemiş ezilen taraf olmamk için :))))

  • götüne tekmeyi vurmaktan iyidir.

  • canını yakmak için

  • Gercekten sevmeseydi bunlari yapmazdi ve ayrilirken boyle bise demezdi suclu oldugunu dusunerek ama gercekten sevmis ve cabalamis canin yansin ona don ya da cabala diye boyle bise der seni kandirmaya calisir ama asil kendisini kandirir

  • unutkan oldugundan, ve durust oldugundan, yani ne eskiden sevdigini hatirliyor, ne de simdi oyle birsey hissetmiyor sevdigini iddia etmek icin

  • kesınlıkle zoruna gıtmıstır. bunu hak edtmedıgını dusunmustur

  • o an canını yakmak için söylemiştir. yoksa bir erkek kadından daha fazla sevemez.

  • sevmemistir sevdigini sanmıstır belkide

  • Siniriyle söylemiş olabilir .

  • acısından emin ol sende acı cek dye :D

    • ne anlıyor ki acı cektirmekten tek sucum onun benle ilgilendiğinden az ilgilenmek

  • açık sözlülükten demiştir

  • son golü atmıs olmak icin asdf

    • ne anladı bunu yapmaktan anlamadım ki ne gerek vardı o kadar cirkinleşmeye ve seni hiç sevmemişim demeye ayrılacaksa adam gibi ayrılsaydı bu şekilde insan olarak bile değeri kalmadı benim için

  • sen ayrıldın doğru mu

    • yok o ayrıldı

    • Nedeni neydi peki

  • bazıları sinirden canını acıtması için der)bende bikeresinde ayrılırken seni hiç sevmemiştim dedim bende nasıl dedim biilmem birden agzımdan çıktı)çocuk çok şaşırmıştı)oysaki onu tahmin edemiyecegi kadar çok seviyordum)

    • o da bana dedi işte o ayrıldı sucum da onun benle ilgilendiğinden az ilgilenmekti onla başka bişey yok

  • belki gerçekten hiç sevmemiştir

    • sevmediyse o kadar şeyi niye yaptı

    • oyalanmak ?

  • sevmemiş demek ki

  • insan kendi canı yanınca diğerininde canı yansın ister.

Erkekler Ne Diyor 22

  • Chiplik olsun

  • erkek üzülsün diye der. takma kafana. kızlar bir acaiptir

  • ayrılma sebebi olarak der :S

  • ruhsuzluğundan , öküzlüğünden , ahde vefasızlığından . gerçekten sevmemiş olsa bile öyle denmez.

  • Ezikliğinden.

  • kendini tatmin etmek için söylenmiş bir söz... ve kuyruk acısını dindirmek içindir ..

  • Çok götünü kaldırdıysan karşim

  • kızların çok klasik ama bir o kadar da koyan taktiğidir.. ayrılırken arkasında bir mefta bırakma düşüncesinden doğan bir durumdur çünkü bir kız ayrıldığı sevgilisini daha sonra gördüğünde bıraktığından daha iyi bir durumda görmek istemez, koyar bu

  • Bi daha donme diye. Ama aslinda deli gibide seviyodur.

  • Hassiktirip gitsin onu diyen kızdan hayır gelmez dert etme fazla

    • değmez diyon demi kardeşim

    • değmez öyleleri için

  • Kızlar kolay sevmez zaten. Bir seçimdir onların yaptığı. Genellikle gerçekten hiç sevmemiş olurlar. Bizim kalbimizi ısıtan sevgi onlarda pek yoktur.

  • qapaq olsun diye

  • e,salak yeni mi gelmiş aklına:)))kıl ol diye yapıyorlar bunu bir bok sandıkları için kendilerini:D..kızlar alınmasın:)

  • acı cektırmek ıcın

  • Siniriyle demiş açık ve net seni sevmese kılını kıpırdatmazdı.

    • bende öyle yorumluyorum kızların sonradan düşünüp de seni sevmemişim diyebilmesi durumu sadece karşısındaki erkeğin çok iyi ona çok ilgi gösteren erkek durumlarında olur bu durumlarda ona karşı hissettiği duyguların sevgi olduğunu zannederler ama o aslında sevgi değildir bunu sonradan anlarlar ama ortada öyle bir durum yok kız daha fazla düşüyo erkeğin üstüne ilişki boyunca

    • Ona daha çok ilgileneceğini söylersen döner benim görüşüm hala seviyorsa tabi

    • eyvallah kardeşim

  • Geneli zaten böyle der ki...

  • Bendede öyle oldu lan ? hiç sevmemiştim dedi var or*spu

  • ayıda ulaşamdığı armuda ekşi der.genellikle insan tabiatindede var bu olgu.

  • kendisini altta kalmış hissetmemek için ezikliğinin belgesi

  • bunu diyen bir kız duymadım genelde kız arkadaşlarıma ben derim bunu

  • acı vermek için

  • Maksat can yakmak ya,ondan işte

Yükleniyor...