Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Turkcellden aveaya geçiş

Turkcellden aveaya geçmeyi düşünüyorum ne yapmalıyım müşteri hizmetlerinden olmuyo değil mi turkcele gitmem gerek ? bir de 6 günde oluyomuş doğru mu ? Ve ne kadar ücret ödemem gerekiyo , hattımdaki tller sms paketim ne olacak ? :)


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Ücret ödemiyorsun geçiş talebini yapıyorsun avea ya okadar..

    0|0
    0|0
    • Tamam sağol:)

    • rica.. 500 dk 5000 sms her yöne .. sınırsız net 23 tl bende.. öğrnciden faturalıya geçişte böyle yaptılar trcellde bu özelliklerde 80 tl den aşağıy almaSSIN :)

    • Dakikaya ihtiyacım yok da her yöne sms ve net paketi olan bir kampanya varsa yaparım :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • avea ya gitmen gerek .. nüfuz cüzdanını istiyorlar ... bir anlaşma imzalıyosun geçmek istiyorum diye ... 1 hafta içinde geciriyolar :)

    0|0
    0|0
    • Peki geçiş bedeli var mı ?

    • yok die biliyorum 2 defa değiştirdim turkcellden vodafone ya ve tam tersi sonrada :)

    • Tamam :)

  • her hangi bir ücret ödemiyorsun paketinde herşey bitiyo gerı alamıyorsun 3 ila 6 gün içinde açılıyo bende 2. gün açıldı açılmadan önce sms geliyo zaten direk bir avea bayisine git yeter

    0|0
    0|0
    • İnşallah benim de erken açılır o zaman yarın gidicem teşekkür ederim

  • avea baııne gıt numaramı tasıycam de ya ne musterı hızmetı ya da ne turkcell artık bıttı ısınturkcelle aramza hos geldn avea da harıka kampanyalar var mutlaka gecmelısın

    0|0
    0|0
    • Turkcellden yediğim kazıklar yetti artık bencede ya

    • benimde turkcell turkıyede cok ınsanın canını acıttı bnce gec bıle kaldın. bıde toplumda 532 duyunca brjuva gozyle bakılmıo mu hayrt edıorm bnce öküz gözyle bakmak gerek

  • Turkcellden Aveaya geçiş attan inip eşeğe binmeye benzer..

    0|0
    0|0
    • 500 dakika 5 bin sms 1 gb internet 19 lirayken ben turkcellde her ay sadece sms paketi için 12 lira yüklüyorum

    • Rakamlarla aram iyi değildir iş dışında..

  • büyük hata yaparsın aveaya geçersen

    0|0
    0|0
    • Nİye ? Mecburum ama zaten

    • Hepsini Göster
    • :) Memlekete gidicem, orda aveadan başka hat çekmiyo bu yüzden dönmek zorundayım :)

    • nereki ora sadece avea var orda çok garip :D

  • avea'ya gitsen olur bence

    hattaki smsler - tl'ler muhtemelen yanar

    valla 1-2 günde oluyor yanlış bilmiyorsam

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • aveaya gitmen gerek . bedavaya geciyosun.6 gün tcell kullanıyosun 7. gün avea hattın acılıyo onu takıyosun..tl sms vs hepsi silinecek

    0|0
    0|0
    • Nasıl yani ikinci bir hat mı veriyolar ?

    • aynı numara üsttine yeni hat veriyolar

Yükleniyor...