KS tüm hayatımıza müdahil mi sizce?

KS'ye giren çıkamıyo. hic bı işimiz gücümüz yok gibi hep burdayiz. isimizin ortasında da burdayiz. niye bu kadar bağımlı yapıyo. aslinda formatin bı zaman sonra sıkmasi gerekirken niye sıkılmıyoruz😹😹😹


0|0
233

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu sıra fazla sıkıldım. Eskisi gibi girmiyorum

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • sorma lanetli bir yer sanki bazen diyorum nasil bir bokaa bulastim

    1|0
    0|0
    • senide hep görüyorum 😹😹😹 ya bı bize mı böyle yoksa herkese mı?

    • Hepsini Göster
    • aynisindan lann ama istesem birakirim gerek duymuyorum sadece

    • haklısın birakilir ama zevkli bir ortam. gerek yok bırakmaya 😹

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 32

  • Sıkılıyorum ben kapatıyorum sonra hesabı.

    1|0
    0|0
  • arkadaş çevresi edindiğinde eğlenceli bir hal almaya başlıyor yoksa sıkıcı olur evet

    1|0
    0|0
    • arkadaş çevrem yok. samimi olduğum arkadasta yok. yinede sıkıcı gelmiyor. tek başıma sağda solda takılıyorum o bile yetiyor 😹😹😹

  • Eskiden öyleydi. Şimdi müdahil değil.

    1|0
    0|0
  • seni görünce sıkılmak mümkün mü fıstık 😂

    1|0
    0|0
  • Hayir degil

    1|0
    0|0
  • Doğru tespit

    1|0
    0|0
  • 3 senedir burdayim sen dusun..

    1|0
    0|0
    • durumumuz o kadar vahim😹😹😹

    • Hepsini Göster
    • farklı kişilerle anlık sohbetler sıkmıyo. bu yüzden iyi

    • Kesinlikle..

  • Yok var işim işe gidecem şimdi

    1|0
    0|0
  • Degil..

    1|0
    0|0
  • Ben de onu çözemedim, kopamadım, gidemedim bir sihir büyü var!

    1|0
    0|0
  • 4 senedir ara ara gider gelirim ama bu aralar gidip bir daha gelmemeyi düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • 1sene üzerine dün girdim :d

    1|0
    0|0
  • Demekki tutan bisey var :)

    1|0
    0|0
  • Ben evliyim ama çıkamıyorum sizi seviyorum bu bir tutku

    1|0
    0|0
    • O kadar yapmacık karakterlerin olduğu anlamsız tv programlarının bile koca reyting leri var bu samimi ortam neden bağımlılık yapmasınki

  • Valla burada yakında dilenciler bile olur

    1|0
    0|0
  • Değil, iradene bağlı.

    1|0
    0|0
  • Tarhana çorbası pişirmesini bilen Miranda Kerr tadında bir garı buluncaya dek KS'deyim. 😃😂

    1|0
    0|0
    • Çıkmadı gitti çık artık şu siteden :/ ssdggf

    • @yvskvntage ben varım diyenler hep Kibariye çıktı eyi mi. Ah benim safligim. Hemen inanıveriyom işte 😉

  • İşsizliktendir

    1|0
    0|0
    • mesele işsizlik değil. işin ortasindada burdayım. hatta yapmam gerekenleri bura yüzünden yapamıyorum bile 😹😹

    • Hepsini Göster
    • ama yine burdasın 😹😹

    • İşim bitti o yüzden 😂

  • bana tekme atar mısın

    1|0
    0|0
  • Site kızlara çok yarıyor da erkekler için pek bir anlamı yok...

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aynen ya niye bağımlılık yapıyorsa 😂

    1|0
    0|0
Yükleniyor...