Bu sitede ne kadar şebek adam var demi tipine bakmadan aynaya bakmadan durmadan salça olan pembelere?

birde kendini prenses sanan pembeler var:))


1|1

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 9

  • Tipine bakmak falan degil de , bir şey yazıyorsun hemen görüşüne yorum yapıyorlar yapma kardeşim ne atliyorsun

    0|1
    0|0
  • Siteyle alakası yok cins heryerde cinstir.

    0|1
    0|0
  • Yalanmi atcam. Prensesim🙈😏😏

    0|1
    1|0
  • He aynen

    0|1
    0|0
  • her tip insan var burda

    0|1
    0|0
  • salla bosverrr

    0|1
    0|0
  • Vardir

    0|1
    0|0
  • Aynen

    0|1
    0|0
  • Aynen ya pp ye bıyıklı amca resmi koycam ben yavşıcam olara şiit koçum alim mi seni geceeeee :d

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • hahaha ayne :D

    0|1
    0|0
  • pembelilerin sisman olduklarini bilmiyorlar

    0|1
    1|0
  • Hepsi gizli kahraman😃

    0|1
    0|0
  • Yemek salçasız olur mu

    0|1
    0|0
  • Öyle hacı

    0|1
    0|0
  • tek bildigi klavye kahramanligi olan cok gereksiz insan adam var.. gercek hayatta sesini cikartamaz burada atip tutuyor

    0|1
    0|0
Yükleniyor...