YAPTIĞIM GÜNAH Mİ?

Arkadaşlar 4 yıllık sevgilimle ayrıldık ne oldu bilmiyorum ama onsuz yapamıyorum psikolojim iyi ve bozuldu çok kötüyüm gerçekten falcıya gittim kadın gerçekten birebir her şeyi söyledi bana ya neden ayrıldığımıza kadar söyledi siz ayrılık yok falan dedi barışma görünüyor dedi kesin barışacakmısız falan sonra aileden cenaze var dedi psikolojimm tamamen beter oldu herkes bana niye gittin günaha girdin falan diyo

Güncellemeler:
Yaptım pişmanım ama bağımlı gibi oldum hep görmek istiyorum

0|1
218

En İyi Erkek Görüşü

  • Geleceği söylüyor inandığın dinde geleceği Allah'tan başka kimse bilemez dediğine göre kitaba karşı. Kitaba iman dinin gerekliliği olduğuna göre günah. Ayrıca para da vermişsindir o olmasa bile zaman harcamışsındır o da israf bildiğin ikili kombo yapmışsın. Konuşmayı yönlendirmek ve vücut dilini okumak beceri ister ama geleceği görmek değil yanü ona inanama.

    0|0
    0|0
    • Evet para verdim kadınn zaten yeri var izinli vergi dahil ödüyor

    • Vergi şeylerini resmi bir yerde sorgulatır mısın? Tabela asmakla vergi veriyorum denmez. Ayrıca veriyorsa o vergiyi ne adı altında veriyor? Boşuna mı kafelerde kahve satıp fal bizden diyorlar? Yani gerçekten vergi verse bile bu onun dolandırıcı olmadığını göstermez çünkü mesleğinin doğası bu. Doktorluk nasıl bilgiyi gerektirirse medyumluk da oyunculuk gerektirir. Bu birine bir şeyi inandırmak olduğu için dolandırıcılık da diyebiliriz. Direk medyumluk vergisi olsa bile yine o dolandırıcıktır, sirk gösterilerindeki satışlardan da vergi alırlar ama bu onları gerçek yapmaz gösteri yapar devlet de zaten gerçekliğiyle değil halkın tepkisi ve getireceği kârla ilgilenir.

En İyi Kız Görüşü

  • inanma ya

    0|0
    0|0
    • Falcidaki kadınlara sordum ki dedikleri cikiyorumu kadınların çoğu biz sürekli. musterisiyiz cikiyo dedi hatta bir kadın kocasının onu aldattığını orda öğrenmiş kadın ışin de profosyonel

    • Hepsini Göster
    • ya resmen kuran da ki bununla ilgili ayeti inkar etmiş oluyorsun falciya inanarak kendine gel insanlara da yanlış örnek olma bu vebal seni mahfeder

    • @serttadam01 ya ben falan inanmıyorum yani ki allah'ın yazdığı kaderi bir falcı degisemez allah'ın nasip etmediği bir şey de olmaz

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • Gecmisi cinlerden haber alir gelecegi yalan atar Ozellkle Allahtan baska kimse kimin ne zaman olecegini bilemez. Aman dikkat bunlar Seytanin oyunlari Allahtan baska umit kapisi yok Aldanma uzulmek bir seye fayda degil. dua ile namazla yardim isteyin buyururur Rabbimiz.. Allah kolaylk versin selamete cikarsin

    0|0
    0|0
  • ya bir yürü git mala bak geleceği ALLAH tan başkası bilemez gaybı sadece ALLAH bilir diyor ayette sen şimdi bu falciya inanmakla ALLAH in ayetini yalanlamış oluyorsun haşa bunun vebali insanı sonsuz ucurumlara ahiret azabinin en çetin olanlarına sürükler ALLAH korusun tövbe et aklını başına al

    0|0
    0|0
  • yaa bir neyin kafasi aksam yemeginde ne yediriyorlar size anlamiyoruk ki
    manyakmisiniz nesiniz bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • falcıya gitmişin o günah tabi ki.. ayrılık konusunda da hayırlısı olsun

    0|0
    0|0
  • eğlencesine bile bakmanın günah olduğu durumda bu hayli hayli günah

    0|0
    0|0
    • Ama gerçekten psikolojim bozuldu herkes git bakalım ne olacak dedi

    • bak kardeşim bunlar senin bildiğin ya da bildiğinin farkında olmadigin şeyleri söylerler... gelecekle alakalı birşey bilmesi mümkün değildir... Onun için cenaze konusunu kafana takma...

  • sevgili yapmakta günah :D:D:D

    0|0
    0|0
  • Kimin öleceğini bilemez sallamış.

    0|0
    0|0
  • ayrıldıysan geri barışmak zaten yen acılara gebe falcı olmaya gerek yok bence bitir

    0|0
    0|0
  • fal büyü vs şeyler günahtır Allaha sirk kosmaktir..

    0|0
    0|0
  • tamam

    0|0
    0|0
  • Yani sen 14 yaşında sevgilimi buldun

    0|0
    0|0
  • gunahmıs

    0|0
    0|0
  • Niye günaha girdin gelseydin bana son sınıf öğrenci siyim

    0|0
    0|0
  • bir kapalı arkadaş daha

    0|0
    0|0
  • degıl

    0|0
    0|0
  • falcıya gitmek inanmasan bile gunah gelecegi Allahtan baskası bilemez

    0|0
    0|0
  • günah falan değil ben seni affediyorum kulum.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Fala inanma falsız kalma

    0|0
    0|0
    • Bu kadının dediği çıkıyor

    • Hepsini Göster
    • @Deathsinger ama gerçekten bağımlı gibi oldum sürekli görmek istiyorum

    • Günahlar genelde çekici olur. En iyisi tövbe edip bırakman yoksa bir nevi bağımlı gibi olabilirsin gerçekten. Musallat konusuna girmek istemem ama falla ne kadar ilgilenirsen o kadar kötüye gider ve en kötüsüde eğer falcı gelecekle ilgili birşey der de ve sen buna inanırsan dinden çıkarsın.

Yükleniyor...