Gün içinde en çok kullandığınız kelime?

günaydın arkadaşlar. Ben genellikle selamun aleyküm derim. Gün içinde en çok kullandığınız kelime ??


0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 9

Erkekler Ne Diyor 15

  • Lan ne diyosun 😄

    0|1
    0|0
  • Komikmiş.

    0|0
    0|0
  • Koridor...

    0|0
    0|0
  • Sanırım en fazla "sanırım" diyorum :D

    0|0
    0|0
  • Ebenin anı

    0|0
    0|0
  • bıktım diyorum

    0|0
    0|0
  • Yanına koduğum

    0|0
    0|0
  • söyleyemem söylersem banlanirim

    0|0
    0|0
  • Yahu

    0|0
    0|0
  • Aynen

    0|0
    0|0
  • Eyvallah

    0|0
    0|0
  • hıamına

    0|0
    0|0
  • bazen..

    0|0
    0|0
  • Tamam

    0|0
    0|0
  • coookkkk iyiii yaaaa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...