Okusammı okumasammı ??

okusammı okumasammı bölüm dış ticaret siz olsanız okurmuydunuz ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ya sen okuma diyenlere aldırma o kadar kazanmışsın oku yani,dikey geçişle falan 4 yıllığa tamamlarsın onu. İki yıllıklarda sağlık bölümü falan olmadığı sürece iş garantisi yok ama nabalım kazanmışsın bir kere ben olsam okurdum çok çalışır 4 yıllığa tamamlamaya çalışırdım. Ayrıca dış ticaret o kadar kötü bir bölümde değil kafanı ne karıştırdı anlamadım..

    • :)

    • estagfurullah ne gazı senin içindeki ticaretçi kimliğini ortaya çıkarabildiysek ne mutlu :) İstedikten sonra yapılmıcak bişey yok. :) Morelını bozma sen,kim ne derse desin. Hee de geç,onlar daha iyisini kazansın boşver. :))

    • teşekkür ederim bu gazla ben okulun bahçesinde yatarım :)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 14

  • oku oku dış ticaret iyidir

  • tabi ki oku

  • bilgisayarlı muhasebe daha iyidi :D

    • benim lisede bilgisayardan mezun oldum zaten

  • 2 yıllık okudum ben bir işe yaramıyor :)

    • :))

    • tüh :)

    • cvye bile yazmıyorum o derece :))

    • Öncekileri Göster
  • "Biz" i boş ver. Sen istiyor musun?

    • peki :)

    • Ben çok yanlış anladım :) O halde araştır. İnternetten okuyan öğrencileri bul mezunlarını bul onlara sor. Bilgi toplamaya çalış hakkında. İlgi duyarsan oku derim :)

    • öyle çalışmak değil bir sene daha ders çalışmak istemiyorum :)

    • Öncekileri Göster
  • Okuyasın yoksa niye yazdın ki ?

    • Oku gitsin

    • salaklığıma doymıyım işte.

  • iç olsa hadi neyse :(

    • anlamadım :)

  • dış ticaret geleceğin mesleği

    yabancı dilinide geliştirmelisin

    • rica ederim

    • teşekkür ederim :)

  • başka şansın yoksa okursun. ya da 1 sene bekle başka bölüme gir.

    • evet dikey geçişler var bir sürü bölüme

    • 4 e tamamlarsın. yatay mı dikey mi ne geçiş var sanırım

    • 2 yıllık mezun olunca müdür oluncağını pek sanmıyorum :/

    • Öncekileri Göster
  • Sene kaybi bence ya ben olsam okumam ne geregi var hic yipratmazdim kendimi okuyup

    • okumam yazmam var . mk ne ya çirkinleşme :///////////////////////////

    • Biraz oku mk

    • hiç mi okumıyım :)

  • Okumalısın.

  • Oku da ne okursan oku.

  • gereksiz bir bölüm..

    • bana göre gereksiz

      bir sürü dış ticaret işletme iktisat bölümü mezunu var piyasada

    • gereksizmi gerçekten

  • okumam bıktım okuldan

Kızlar Ne Diyor 6

  • Seneye tekrar girdiginde puan keserler mutlaka git.

  • Dış ticaret okuyup güzel para kazanan arkadşlarım var.Tekrar hazırlanmak zor geliyorsa okuyabilirsin aslında.

    • evet ya zor geliyo

  • oku hiç değilse üni mezunu olursun

  • dgs'yle gecis sonrası olabilir .. 2 yıllıkla kalmamalısın

    • kesinlikle haklısın :)

  • Yahu üni mezunu ol da iş bulman kolay olur.

  • bilmem o neki

    • oldu o zaman :)

    • bu arada şu eksiyi basanın kafasına balyozla vurmak istiyorum

    • ya amaç uğraştırmak can sıkıntısı sen devam et

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...