• Sor
  • Bence

En uygun yapı market hangisi?

Arkadaşlar yarın 3 adat evin içi için kapı,pervazı felan ve mutfak dolabı bakıcam. En en uygun yapı marketlerin hangisi olduğunu bilmiyorum. İlk defa böyle bir alışveriş yapıcam. Daha önce alışverişte bulunanlar ya da fikri olanlar en en en uygun yapı market hangisidir ya da sizin bildiğiniz İstanbul içi başka yapı market var mı? Bu markalardan ürün aldığımızda montajı onlara mı bize mi ait? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

Anket Sorusu

Güncellemeler:
Bu gün çıktım ve bauhausun çok uygun olduğunu gördüm ama işçilik üründen daha pahalı

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Bahsettiğin marketlerin hepsine gidip tek tek bakacaksın :) Az bir şey yapmıyorsun, uzun süre kullanılacak.

    • ama bu çok zamanımı alacak benim ameliyatım var. Bi fikir alsaydım seçenekleri daraltmış olurdum hiç değilse

    • Geçmiş olsun, şıklar arasından IKEA ve Koçtaş'ı seçerim ben.

Kızlar Ne Diyor 12

Erkekler Ne Diyor 7

Yükleniyor...