YGS'de netlerimi nasıl artırabilirim?

Arkadaşlar.Ben arkeoloji okuyorum ama malum bir geleceği yok ve okulumu değiştirmeyi düşündüğüm için okulumu dondurdum ve dersaneye yazıldım. Ancak puanlarım biraz düşükSon denemem29d 10 y TürkçeSosyal 22d 18 y mat 14d 4yfen 1d 0y puanım 275Eşit ağırlıktan giricem sınava.Sizce bu netlerim nasıl artar,sene sonuna kadar 330 'u bulmam gerek en az ki lysde işe yarasın. Sizce nasıl çalışmalıyım?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • 90 doğumluysan çok vakit kaybetmş olursun...arkeoloji nasıl bi bölüm hiç mi bi geleceği yok ?

    • 3.sınıfa geççektim ama dondurdum bu yıl

    • Öncekileri Göster
    • Evet konuştum.İlk başta çok zaman kaybedersin dediler ama sonrasında ikna etmeyi başardım.Ama yıllar benden çok şey alıp götürmüş,matematiği hemen hemen unutmuşum :) Ama 330 u aşacağımı düşünüyorum sene sonuna kadar.

    • bilgilerin mutlaka duruyodur...çalışıyoken sıfırdan alman gibi bi durum olmaz ilk kez görmüyosun bunları brz sabret ardından bol bol deneme çöz..ben kendim yaptığım denemelerle uçurdum

Erkekler Ne Diyor 4

  • Her gün kendine bir konu belirle sadece ona çalış taki tüm soru türlerini yapabilene kadar yarım bırakıp başka konuya geçersen zaten anlamı kalmaz boşa uğraşırsın parola : Günde 1 konu

  • Dersanenin çalışma takvimi yetersiz mi kalıyor ? verilen testleri düzenli çözersen dersleri takip edersen artar yavaş yavaş doğru sayın

  • matematiği 38 dogruya kadar cıkarırsan puan patlaması yapabilirsin..sakın geç kaldım diye dusunme enerjini herzaman yüksek tut matematiğe öncelik ver.türkçe ve matematik seni istediğin yere sokabilir.

  • bu siteye az takıl pc yi kapat puanların artsın

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...