Kilo veremiyorum, ne yapmalıyım?

18 yasındayım ve boyuma göre kilom çok fazla yemem çok yok ama yinede kilo alıyorum ( troid hastasıyım) troidten dolayı metebolizmam yavaş çalışıyor ve bu yüzden yemek yeşemde yemesem de kilo alıyorum hatta yemediğim zaman daha çok kilo alıyorum troid ilacı kullanıyorum diyetisyenede gittim 1 ayda 4 kilo vermem gerekirken ben üstüne 1buçuk kilo aldım artık diyetisyenede gitmicem ama kilomdanda çok rahatsızım hem fiziksel hemde sağlık olarak çok rahatsız ediyor. ne yapacağımı bilmiyorum fikri olan varsa lütfen yardımcı olsun moralim çok bozuk :((

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Öncelikle boyunu ve kilonu yazarsan ona göre değerlendirme yaparım.

    • yazdım kılo ve boyumu

    • Öncekileri Göster
    • Rica ederim.6 aya yayarsan kilo vermeyi iyi olur.Hedefin 57 olsun.Ona odaklan.

    • benım hedef 54 ama olsun 57 de ısımı gorur:) tesekkur ederım

Erkekler Ne Diyor 3

  • bir doktora git..yemediğinde kilo alman normal çünkü metabolizman yavaşlıyor...paniğe kapılma, Allah çaresiz dert vermesin..

    • gıttım zaten gıyetısyenede gıttım ama olmuyo ıste :( evet yemedıgım zaman metebolızmam ıyıce yavaslıyo ondan alıyorum :(
      off ne yapıcam ben ya

    • Öncekileri Göster
    • evin içinde kilo veremezsin, ama başaramıyorum dersen hiç hiç veremezsin. çünkü bu senin elinde olan bir olay..

    • evte cok haklısın

  • :))) kilo vermekte zorlanıyorsan kilo alma:((((

    • ha ha ha cok komık sankı keyfımden kılo alıyorum demı :( sen ancak dalga gec

    • Öncekileri Göster
    • bu sorun değil sende benden daha ahlaklı değilsin
      ben çirkin olabilirim bu öenmli değil sende benden daha güzel değilsin

    • senınl muhattap olmıcam

  • gırtlağına halat bağla sımsıkı sar yemek yemene engel olur böylece zayıflarsın

    • hıı evet cok ıyı fıkır.. ya delımısınız esınız ya ben surda cıdddı cıddı bısı soruyorum sızde benle dalga gecıyorsunuz Allahım ya:@

    • Öncekileri Göster
    • muhattabım degılsın

    • sen hiç değilsin

Kızlar Ne Diyor 4

  • bende spora gittim kilo aldım isyan ettim bıraktım

    • sımdı nasılsın pekı yanı kılo verdın mı verdıysen nasıl verdın ?

    • Öncekileri Göster
    • bende hiçbişey yemesemde tatlı şeyler yesem çok mutlu olurum mesela bu sabahki kahvaltım 3 tane ekler di :) öğle yemeğinde de cheesecake yicektim ama herkes kebap falan yiyince utandım :(

    • :) yoo tatlıyla hıc aram yok :) tatlı tuzlu yemedıgım halde boleyım demekkı onarı yesem nasıl olurum bılmıyorm

  • troidin oldugundan ötürü bi yorum yapmak istemem doktorunla görüşmeni öneririm sana en dogrusu olarak ama benimde kilo aldıgım dönemler oldu,normalde şanslıyımdır metabolizmam hızlı ve cok sık yemek yerim ama az az yerim..yaşında daha küçük aslında zamanla bünyen tam olarak oturur ama lise sonda öküz gibi olmuştum öss stresi falan neyse işin özüü :) her sabah kalkınca önce su iç bide kahvaltıdan önce kuru kayısı ye metabolizman hızlanır,aksamlarıda yeşilçay iç

    • tavsıyelerın ıcın tesekkur ederım :)

  • bol su iç inan yetiyor ..

    • gunde en az 2 bucuk lıtre su ıcıyorum yanı cok fazlasını da vıcut artık kabul etmıyo yınede fıkır ıcın tesekkur

    • Öncekileri Göster
    • bişi diyicem evliymişsin acaba ster yapıyor olmayasın .. evde durma gez toz yeni aktiviteler bul kendine .. dilerim verirsin yaşın daha genç :)

    • yok zannetmıyorum cunku evlılıkle ılgılı bı stresım yok ayrıca benım yapım bole hayatım boyunca hep kılolu oldum ve bundan nefret edıyorum

  • senin gibi bir tanıdığım vardı troid troid bu yüzden kilo veremem diyip duruyordu diyetisyene de gitti bir kaç kere işe yaramadı ve 30 lu yaşlardaydı en son iki ay önce diyetisyene gitti ve spor yapmaya başladı ve gerçekten işe yaradı zayıfladğını görünce onun da hoşuna gitti moralini bozmana gerek yok bir kere gençsin diğer insanlara göre daha şanslısın istedikten sonra tabiki de doktor eşliğinde kilo verebilirsin kendi başına yapamazsın belki zayıflarsın ama sağlıklı mı olur belli değil

    • esımde ole soluyo olumsuz dusunme daha yasın genc herseyı basarabılırsın dıye ama ıste benım en kotu huyum cabuk pes edıp sınırlenıyorum ve herseye olumsuz bakıyorum :(

    • Öncekileri Göster
    • insanoğlu yeter ki istesin :) her şeyi yapar zayıflayabilirsin gençsin bu sorunu şimdiden hellet yaş ilerdikçe daha da zor oluyor

    • evet cok haklısın umarım ılerlemeden halledebılırım

Yükleniyor...