• Sor
  • Bence

Chrome İçin Video İndirme Programı

Google Chrome için Facebook, Youtube, Dailymotion, İzlesene ve diğer bütün siteler dahil, video indirme programı bilen arkadaşlar yardımcı olur musunuz?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • internet download manager var.tektir bu alanda

    • Teşekkürler. Full' ü olsa iyi olacak gerçekten /:

    • Öncekileri Göster
    • yaptın mı

    • Evet, sağ olun :) ama bende bir zaman sonra indirirken ne video ne müzik olarak indiriyor, direk Chrome Kopyası olarak indiriyor yani anlam veremiyorum.. Neyse yapacak bir şey yok , ben ayarlamaya çalışacağım :) İlginize ayrıyetten teşekkür ederim :))

Kızlar Ne Diyor 1

  • programsız link

    • saçma bu mp3 formatına döüştürüyo video indirsende izleyemessin sadece sesini duyarsın

    • Öncekileri Göster
    • ne demek :)

    • :)

Erkekler Ne Diyor 20

  • idmanı indir asdaSFafdAS

  • Internet Download Manager en temizidir. Real Player bazen chrome'la uyum sorunu çıkarabiliyor bir süre sonra indirme işareti çıkmamaya başlıyor ama IDM hem sorunsuz hem de aşırı hızlıdır saniyesinde filmleri bile indirir.

  • Internet Download Manager en iyisidir alanında. İstersen Full olanını upload edip atabilirim link olarak.

    • Zahmet olmazsa :)

    • Buyur, içinde yazıyor her şey :) link

  • internet download menager işine yarabilir . her gördüğü video yu indirmek gibi bir özelliği var ( tabi isteğe bağlı olarak )

  • Youtube song dovnloader

  • youtubeden indirmek için YTD die bir orıgram var 1 numara

  • internet download manager (İDM)

  • Bak firefox yani mozilla indir orda video indirme eklentisi var hemde ücretsiz istediğin kadar kullan :)

    • EyvAllah hemşerum :) oni da denerum :)

    • Ya avantajıda var tez avantajıda
      avantajı ücretsiz ve diğer indirme eklentileri gibi zart zurt cıkmıyor
      tez avantajı diğerlerine göre biraz daha yavaş belirli sitelerde çalışıyor örneğin youtubede çalışıyor :)

    • Hadi ya neyse sağ olasın yinede toprak :)

  • idman ( internet download menager )

  • idm indir kardeşim

    • EyvAllah paşam sağ olasın :)

  • İNTERNET DOWNLOAD MANAGER İNDİR + CRACKLISINI BUL BÜTÜN SİTELERDEN INDIREBILIRSIN KARDESM VİDEO YANINADA + FORMAT FACTORY VİDEOLARI MP3 YAPAR ODA GERİSİNE KARIŞMA ;)

    • Aynen öyle :) Format Factory çok işe yarıyor acayip memnunum keratadan :)

  • bunu bilemn lazım.bunu bilmen içinde şad keloğ bidi.

  • google amcaya git.. idman yaz..indir

  • lazut zamanı gelmedı daha ama :D

    • Getiririz :D

  • Real player

    • Uzun zamandır vardı bende Real Player ama çok sorun vermeye başlıyor bir zaman sonra.. Açılmamaya başlıyor vs..

    • Çözümü var ama sana burada uzun uzun anlatamam.

  • yazılmış ama idm

  • İnternet Download Manager Full sürüm bulursan tamamdır ben 2 sene önce yüklemiştim hala kullanıyorum serial filanda istemedi .

    • Aynen, sadece sorun Full'ü bulmakta ne yazık ki :)

    • Öncekileri Göster
    • Buldum full sürümü istersen atıyım msnden filan .

    • Olur :)

  • fvd video downloader google ın eklentisidir indirebilirsin

    • Sağ olasın kardesim

    • önemli değil

  • Mozilla olarak; download helper var. Ben onu kullanıyorum, gayette güzel.

  • avant downloader adında bir uzantı var.programsız.gayet de hızlı indiriyo çok kullanışlıchrome web mağazasına yaz çıkıyo.sarı üçgen bir simgesi var

Yükleniyor...