Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

İple bıyık nasıl alınır?

Bıyıklarımı ağdayla alıyorum hep izler kalıyo. Arkadaşlarım iple aldıklarını ve çok memnun olduklarını söylediler ama nasıl yapıldığını bilmiyorum. Yöntemi , yolu yordamı nedir anlatabilecek olan var mı? Şimdiden teşekkürler.


0|0
10|7

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Kendin yapman zor bir arkadaşına yaptırmalısın

    0|0
    0|0
  • ipin bi ucunu bıyığına diğerini ise kapı koluna bağla ve arkadan birisini kapıyı hızlıca kapatmasını soyle kurtulursun

    0|0
    1|0
  • o kafa böyle hindi kafasi gibi öne gidip geliyo ya yariliyorum arkadas kasimi falan cektirirken :D ajksdjökladjka

    1|0
    3|0
  • (Traş köpüğü + ustura)

    Maşallah bıyıklı kızlarımız türedi.

    1|0
    0|0
  • ya bir kere idda sonucu o tecrübeyi yaşadım..acıtıyor yahu

    0|0
    1|0
    • hiç acımıyorr herkes acıyor diyor aslında ben cok aldırdım ama hic acımıyo

    • aramızdaki bıyık farkından olmasın..

  • ilkel yöntem deneme bence

    0|0
    0|0
  • baskası yapsın.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • kendin alman zor olur biri alırken bakk iyice öğren öyle al.

    0|0
    0|0
  • lazer epilasyona git hiç uğraşma 20 lira ver ayda bir git 2 üç seanstan sonra indirimde oluyo uğraştığına değmez çok geç çıkıyo

    0|0
    0|0
  • ipi uzuncu kopar ve uçlarından bağla, baş ve işaret parmaklarını geçir kendi etrafında bir kaç kere döndür daha sonra kılların üzerine getir ve sağ elinle sol eline doğru ipi çek

    2|0
    0|0
  • ipi yeteri miktarda al birbirine dügümle. ters yönde kıvır. yapamazsan gel bana

    0|0
    0|0
  • Şunu yapmaya çalış bakalım. link

    0|0
    0|0
  • Kendin alabileceğini sanmıyorum birisinden yardım alsan daha iyi.

    0|0
    0|0
  • önermiyorum iple alma yüzde yara yapıyor yani bana hiç yaramamıştı

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • çok kolay yapılıyomuşş öğrendimm oleyy

    0|0
    0|0
Yükleniyor...