Hangi içki, kaç taneyle ve neyle kafa yapar?

en tehlikelisi hangisi ya da en uygun içilebileni falan filan=)))içenler yada tecrubesi olanlar yazsın diğerleri boşa yazmasın=))

Güncellemeler:
en çok tercih edilen içki=)ne
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bi büyük rakı devir, kafası güzeldir.

    • .=)))

Erkekler Ne Diyor 14

  • sen diğerlerini boşver biraz pahalı ama git baileys al bünyene göre sek veya nescafeyle karıştır :D ne zaman bitti ne zaman kafan iyi oldu anlamassın içimi en kolay içkidir.

  • Sovyet vodkası 10/8 absinthe 10/8,5 kolonya 10/10 :DTat ve kafa arıyosan farklı bişey olarak bombay sapphire.Bunları zor ve pahalıya bulursunkolay kafa için 5 tl kaçak votka var al iç ama alkol kafası güzel değil absinthe da zaten kafa yapan şey alkol değil pelin otu.

  • istanblue iç yaş vodka acı gelirse fişnefodka :D

  • Efes limonlu bira var tam senlik

    • @ahb : ahahahaha :D

    • ahahahaha aynenbi de bu var ::d
      link

  • Bünye meselesi

  • Herkesin bünyesi aynı değildir asla.

  • rakı rakıı rakıııı yanınada haydari bide dilim dilim ekmek bak bu lafımı unutma.ilk basta acı gelicek ama yavaş yavaş alışıcaksın bende icemiyodum şimdi yanında su tüketmiyorum

  • Kendimden örnek vereceğim zira herkesin bünyesi farklıdır.Birayı su gibi soda niyetine içeriz 4. ve 5. den sonrası kafa yapmaz o yüzden pek abartmam.Rakıda 50cl çakırlıkla sarhoşluk arasında gidip gelirim.Şarapta şişe olarak 5 saat içinde 3 şişe bitirmişliğim vardır o gün kafa yapmadığını anladığımda şarap içmeyi bırakmıştım.Vodka da tek başıma bir 70cl içip üstüne 3 bira içmişliğim var.Vodkayı da o günden sonra yaramadığı için bıraktım çünkü etkisi diğerlerine göre kısa sürer.Viskide zevk için içilecek içki bana göre, kafan çakır oldumu bırakacaksın hemen.Yoksa viski vodka sanıp fondipleyen insanlarıda gördük.Rom,cin,likör,şampanya... gibi içkilerde zevk için özel anlarda içilecek içki.Ben rom u şarap yada vodkaya benzetirim hep bu benim görüşüm fakat romuda seversen istediğinde içersin.En çok tercih edilen hafif olarak bira, ağır olarak rakıdır.Tabi ortamına ve damak tadına göre değişir.Mesela sana bir karışım önereyim.Oranı tutturduğunda meyve suyu gibi tatlı gelecek tadı.Bir bardağın içine vodka,şarap ve vişne koyduğunda çok güzel bir tadı oluyor hatta kafasıda bir başka olur.Benim bildiğim hissettirmeden sarhoş eden karışımlardan biri bu.

  • 2-3 duble rakı5-6 bira4-5 kadeh şarap3-4 duble votkabunlar seni şarhoş yapmadan kafa yapar :)

  • ne içersen iç vodka, viski, tequila bunların hepsiyle kafan güzel olur. Bünyen ne kadar sağlam bilmiyorum ama sağlam olmadığını biliyorum :)) :)) kafan emin ol 3 veya 4 bardak viski veya vodka ile duman olur. Kaldı ki bünyen diyelim çok sağlam bunlar seni kırmadı bunların arkasından 3 veya 4 tane cila niyetine bira çektin mi işte o zamn kafan beton gibi olur. Ha uygun içecek diyosan yani maliyet açısından diyosan sana en fazla 10 lira da nasıl kafa olunur söyliyim senin için. Alacakların 2 tane kırmızı tuborg. 2.sinin yarısında zaten bırakacaksın çünkü kafan güzel olacak :)) dene ve gör :))

  • 5 tekıla snra hayat toz pembe

  • votka ıc ıkıncısınde cıft gormeye baslarsın yada en ıyısı aslan sutu

  • 8 tane bira iç sonra gör kız başına noluosun :D

    • 3.tane yetio..

  • En tehlikelisi Absenth tır, %45-75 arası alkol oranı vardır , yeşil peri diyede geçer, 2-3 tanesinde, o yeşil peri ile kanka oluyorsun :)

    • bak sana tavsiyem :9 bir shot tekila ardında bir şişe bira, sonra ardından bir shot daha tekila , sonra senden daha güzeli olmaz :)

    • ben 3 tane birayla kafayı buldum.ozaman ben içmim=( zaten kustuyo..

    • Absent pahalı ve her yerde bulunmaz , ama tekila iyidir , body shot varsa daha süperdir:)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sek, az buzlu votka içerim. Viskiyi pek sevemedim. Birayı zaten sevemiyorum bir türlü. Nuri alço diye bir shot var o güzel kafa yapıyor hehe.

  • kişiden kişiye bünyeden bünyeye değişirmesela tekila çou insanı sarhoş eder bnimse en sevdiğimdir bugne kdar tekiladan bişi görmedimen tehlikelisi Absenth tir kendisni asla denemeyi düşünmyorum abartarak içenlerdenim bu içkiyi içip kulağını keserek sevgilisine hediye edenlerin olduğu efsaneleri vardır,yemeziçerken zevk almaktan ziyade sarhoş olmak istiosan nane likörü tavsiye ederim ama 4-5 bardak içmelisin tadı da gargara gibi berbatviski de pek çok insanı sarhoş etmektedir hem temiz içkidir kusturmaz baş ağrıtmazonun dşında vodka da sağlam çarpar ama hızlı ve 3-4 bardak içmelisinfakat vodkanın kötü yanı tüm gün üstünden kamyon geçmiş gibi olursun berbat bir baş ağırısı yaptırır mideyi maffeder,vodka içceksen asla elma suyuyla deneme vodkadan aldğım en büyük ders budur

    • öyle olmasaydı çoktan içmştim(:
      daha ne hikayeler duydm absentle içmeye cesartm yok(:

    • absent okadaar tehlikelimi yaa=((

  • En keyifli içilen Rakıdır İçmeyen biriysen tadı bakımından absolit dene enerji içeceğiyle ya da baileys

    • Yıl:2002
      70'lik Rakı: 8,25 TL
      Net Asgari Ücret: 184 TL >>
      Asgari ücretin tamamına:
      22 Şişe 70'lik ve 1 şişe 35'lik Rakı alınıyordu.

      Yıl:2012
      70'lik Rakı: 45 TL
      Net Asgari Ücret: 739,79 TL >>
      Asgari ücretin tamamına:
      16 Şişe 70'lik ve 1 şişe 35'lik Rakı alınıyor.

      Her AY 6 şişe 70'lik Rakımı çalanların gözüne dizine dursun!

  • su içsen kafa yapar

Yükleniyor...