Sizce Türkiye'nin temel sorunu nedir?

Sizce ülkemizin en büyük sorunu ne?Sizde bir vatandaş olarak düşünceniz nedir ?

Anket Sorusu

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • 1-Törer

    2-Milletvekilerinin diğer ülkelerdeki milletvekillerine göre daha çok hakka,malla vb. şeylere sahip olması.

    3-Adeletsizlik (devlet işlerinde olsun özel sektör olsun herkesin kendi yakınlarını ve çıkarlarını koruması).

    4-Türkiye'yi Osmanlı'dan beri ikiye bölmek isteyen batılı büyük devletlere bağlı olmamız.

    5-Kendi üretimimizi yapabilecek durumdayken yapmamız dışarıya bağlı olmamız.

    6-Beyin göçü (Oktay Sinanoğlu , Mehmet Öz gibi ve Nato'da çalışan birçok beyin göçü gibi)

    7-Kendi yeraltı kaynaklarımıza,kendi yurdumuzda yetişen özel bitkilerimize sahip çıkamamız.Oysa ki o kadar çok yeraltı zenginliklerimiz ve yararlı bitkilerimiz,ağaçlarımız var ve bunlar sağlık da olsun ekonomide olsun bir çok yönden gelişim gösterecek şeyler.

    Ama en önemli nedenler ilk 3 madde bence.

Kızlar Ne Diyor 37

  • Cahillik.Cevabın çok uzun ya da çok kısa!

  • Türke erkekleri turstleri öldürmeyin la sierradan sonra ant bir herif rus hatunu bıcaklayıp öldürdü ellemeyin la türk hatunlarını öldürdürdükleri yetmiyo bide turistleri öldürüyolla prostat olsunlar inş.

  • hepsi

  • PKK Allah belalarını versin bu ülkeyi böldürmeden rahat etmicekler, başkanlık sistemi ayağına eyalet eyalet olucak, doğu eyaletinin başınada öcalan şerefsizini geçirirler artık.

  • terör olmasa belki herşey düzelir...

  • tabiki terör

  • Benim için A, B, C ama A seçtim.Bir kaç sorun yine var onuda yazmamışınız oda derin konular ona hiç girmeyelim.

  • Bence tembellik.

    Biz tembel bir milletiz ötesi yok.

    Ancak oturup kadınblı erkekli milleti çekiştirmeye bayılırız.

    Bütün duygularımızı tembelce yaşarız.

  • Buraya yazmamışsında tatlım, türkiyenin temel sorunu sex.

  • hepsi. terör erdoğanın şerefsizliğinen bitmiyor.ülkemde terör var diyip yardım para alıyor çünkü .. uyanın.

    • Terör hep vardı şimdi olan bir şey değil.

      Ve başa gelen herkes de ekmeğine yağ sürdü bu vesileyle.

  • hepsi desem... sorundan geçilmiyor ki

  • Türkiye de şu Torpil olayı bitsin gerisi de gelir zaten.

  • Düzgün siyasetçinin olmayışı, İsrail ve Amerikaya olan bağlılık ve Atatürkün ve şehitlerimizin verdiiği bağımsızlığın içine etmemiz!

    • Yorum yok:)

    • Genelleme yapacak olursak insanlarin %90 ahmaktir.

      Medya, bu ahmak kitleyi kontrol etmek icin vardir.


      Diyelimki elince cok iyi bir urun var ama o urunun reklamini yapmadiktan sonra nasil satacaksin onu? Medya ve siyasette ayni mantikla isler. Yani ici kof bir pisligi sana(soz gelimi sana dedim, sahsi degil) super kahraman diye yuttururlar.

    • Meday şartmı bu gözler ve kulaklar niye var ya bu beyin?

    • Öncekileri Göster
  • Terör[pkk,dhkp-c,hizbullah vb.]

  • Yolsuzluk.

  • önyargılı olması bence :D

  • F hepsi diye bir şık koymalıydın eksik yazmışsın. en önemli ve büyük eksiğimiz iyiniyet ve ulusçuluk.pardon unutmamak gerek bir de zeka..

  • olmadı bu ülke format atalım

  • ülkemizin en büyük sorunu tayyibin iktidarda olması

    • artı sonsuz

  • en başta terör zaten terör diğerlerinide kapsıyor o olmazsa diğerleride olmaz

  • maaşı olan adam gibi kalıcı ordu yetiştimeliyiz askerler hiçbir şey bilmiyor

  • nedense bir ülkenin bize yol gösterici olmasını istiyoruz ..sert olamıyoruz sert olmamız lazım ve dış ülkelerin sorunlarına alakasız bir şekilde karışıp onlarıda bizim ülkenin meselelerinden uzak tutmalıyız vatandaşlara zorlada olsa insanlığı öğretmeliyiz kadınlar çocuklar sokakta güvenle yürüyebilmeli..iş olanakları ve yaşam seviyesi yükselirken maaşlar artmalı demek istediğim örneğin avrupada işçiler 2500euro alıyorlar fakat yaşam ucuz ... et sebze meyve su gibi ucuz böylece lüks yaşam yaşıyobiliyorlar orda bazı lükslr bile ucuz örneğin en eli yüzü düzgün bir araba 10000 euro neyse iş sahaları yaratıp kimseyi işimize karıştırmayıp ..terör gibi sorunları ölümle cezalandırmalıyız ya da çeşitli işkencelerle yoksa bu ülke adam olmaz ..tecavüz gibi suçlarada hadım gerekiyor ..uzun lafın kısası zalimin,hainin kanını dökmek soyunu kurutmak gerek

  • Eğitim bence

  • EĞİTİM LAN EĞİTİM NASIL ŞIKLARA KOYMAZSIN ?!?

    • +1

    • sorana ne bağırıyon gidipte tayyip ve kaz arkadaşlarına bağırsana...

  • tabiki terör ama ekonomi çok kötü olduğu için terörün ekonomiden kaynaklandığını düşünenlerdenim o yüzden EKONOMİ diyorum

  • ırıspı terör.

  • tabıkı teror !

  • Terör olmasa Türkiye'nin refah seviyesi yükselir, teröre harcanan paranın haddi hesabı yok teröre yatırılan paralarla yatırım yapılmış olsaydı işsizlik ortadan kalkardı...

  • A. Sıkkı

  • Terör maalesef. :(

  • at

    avrat

    silah.

  • AKP

    ISSIZLIK

    TEROR

    CEZALARIN AZ OLMASI VEYA UYGULANMAMASI

    dayisi olan torpili olan bastaki partiye yalakalik yapan hayatini yasiyo memelekette

  • Terör sorunu

    Akp

    İşsizlik

  • bence insanların psikoloğa gitmemeleri sonuçta bütün saydığın şeyler kişinin psikolojisinin bozukluğuna dayanıyor sonra şiddetçi kocalar trafikte kavga edenler hepsi sinirlerine hakim olamıyo ki psikoloğa gitmek utanılıcak bir şey değil ( terör geçerli değil bu dediklerime onları Allah bildiği gibi yapsın )

    • umut evleri var benim bildiğim ayrıca bn o manada demedim ki :(

    • Karnını doyuramayn insan psikoloğa gidemiyor işte

  • terör

Erkekler Ne Diyor 48

  • Terör hepsini kaplıyo zaten terör olmasaydı 3 tane daha Türkiye olurdu o derece zarardayız ...

  • başta terör olmak üzere seçeneklerin tümü sorunlar arasında mevcut

  • Sürekli soru sorun ama hiç çözüm önermeyenler olabilir :)

  • terör örgütü dye sunulan seçenekler bildiğin uyuşturucu kaçakçıları sigara kaçakçısı bildiğin adi suç örgütü ...

  • terör terör...

  • A tabiki o sorun biterse çocuklarımız gençlerimiz ölmez kimse ölmesin heleki saçma bir neden için biz her birbirimize bağlandıkça başka ülkeler ayırmaya çalışıyor barış olmasını istemiyorlar bölünmemizi istiyorlar bunuda başarılıyorlar inşallahbir an önce biter ikincide işsizlik bide sonrada şıklarda yok eğitim

  • Burdakilerin çoğu öğrenci diye düşünüyorum.ve bakıyorum sordukları sorulara; bizim sorunumuz bu olabilirmi diye düşünmeden edemiyor insan

  • a bencede...

  • Turkiye'nin temel sorunu; ankettekilerin hepsi.

    Turkiye yolsuzlukta dunya 3.su. Sistem oylesine kokusmuski neredeyse nefes almak icin bile rusvet vermeniz gerekiyor.

    Issizlik zaten baslibasina bir sorun.

    Ozellestirme; AQP sagolsun, Turkiye'de Turklere ait hirbirsey birakmadi.

    Irtica : pkk teror orgutunden sonraki teror orgutudur. Hali hazirda bile baslibasina bir teror orgutu gibi calismaktadir. Usulsuz dinlemeler, gayri-yasal yargilamalar, keyfi mahkumiyetler... Butun bu pisliklerin altinda dinciler yatmaktadir.

  • 'teröriste heyet askere müebbet'

    en büyük sorun işte bu zihniyet.

  • türkiye başlı başına bir sorun.

  • TEK SORUN PKK...Terör sorununu çözücez diyolar ama bence daha çok teröre destek çıkıldığını gözlemliyorum !

  • arkadaşlar aramızda ampüller var nasıl sırıtıyo bak hemen bastılar eksiye daha yazmadan yorumu:)

  • RECEP TAYYİP ERDOĞAN

  • Eğitim bence. Namuslu insan yetişmiyor.herkes kolay para kazanmanın derdinde. Dürüst insanlar yetisirse gelecek güzel olabilir

  • apo itinin içerde besleniyor olması. başka söze gerek yok !

  • Ekonomi dolayısıyla işsizliktir. Bu kafayla gidilirse artar bile 18 milyon genç bekar 10 milyon genç işsiz rüyalarına şeytan giriyor. Devlet üzerine düşeni yapıp ekonomiyi iyileştirmeleri. Boyna gonuşuyon da la var mı bir önerin diye sorulduğunu farz ederek diyorum ki gümrükten gelen mallara belli bir kota uygulansın ve ithalat oranı da buna dahil edilsin ki üretime geçilebilsin. Bizlere fabrikalar lazım, yurt dışından ithal edilen malları yerleştirmek için depo değil...

  • Herkesin kendini düşünmesi.

  • Işsizlik parasızlık fakirlik cehalet ve cehaleti kabullenmeme hoşgörüsüzlük otekilestirme bunlari cozelim terör meror hepsi hallolur

  • ön yargılı insanlar halkı çoğu geri kafalı vede yolsuzluk terör

  • eğitimden başka bir şey değil.İstiklal marşı okunurken yolda hazırola geçmekten erinen , 10 kasımda sirenler çaldığında Ataya saygı duruşunda bulunmayan bir milletiz biz.

  • - düsünce özgürlük yok

    - din bilimi gölgeleyecek kadar ön planda

    - egitim yok , tr de bana göre tek bir tane bile üniversite yok

    -tr de degerli bilim insanlari var Celal Sengör hoca gibi fakat egitim sistemi tamamen yerlerde.

    -hukuk yavas isliyor

    -insanlar sucu bucu diye siniflandiriliyor

    daha da sayabilirim , temel sorundan ziyade sorunlar var...

  • Cahillik toplumun bilinçsiz bırakılması ve bunun getirdiği diğer nedenler..

  • A: Terör[pkk,dhkp-c,hizbullah vb.]

    Cahillik

    Bencillik

  • Eğitim sisteminin hala oturamamış olması

  • zihniyet sorunu...tembel olduğumuz için istihdam yaratılsa dahi o işi beğenmeyip çalışmıyoruz..o zaman da işsizlik gibi dağ bir sorun oluşuyor..

    istihdam yaratamamak da yöneticilerin zihniyet sorunundan kaynaklı zaten..

  • istanbul'daki yozlaşma tabi buna göç de dahil

  • İlk olarak A şıkkı dıyorum ıkıncı olarakta Cşıkkı dıyorum ama A şıkkının C şıkkı ile alakası kesınlıkle var doğuya istihdam yok ve insnalar aç genç nufus dağa çıkarılıp ne vaatlerle kandırılıp bölücü örgüte üye yapılıyor e tabı batıya donuldugunde işsizlik problemıde üst düzeyde Üniversite okumuş ne insanlar var işsizlikten kahve köşelerinde oturanlar. Daha sayabılecegımız bır cok neden var tabi.

  • ülkenin kendi değerlerini kaybetmesi avrupanın battığı halde insanları avrupaya özendirme ve avrupaya girme. kendi ülkemizi değilde başka ülkelerin kültürlerine sahip cıkma. terör bence cok ezik koca ülkenin yanına. link bu iğrenç kadın nasıl teröristle sarıldıktan sonra bu ülkenin başında söz sahibi oluyor. bunlara cok sinir oluyorm

  • terör olmasa iiyi para kaldırırız da işte terör bükküyo.. birde Türkler birbirini kazıklamayı sever o olmasın az müslüman olslaım yeter

  • yağmacılık

  • O kadar çok ki hepside birbirinden önemli.İşsizlik,terör,eğitim,spor,adalet ...

  • Adalet Eksik

  • turkiyenin en buyuk sorunu issizlik terör vs. issizlige aclıga cahillege dayanır insanlar ekonomik anlamda özgur olurlarsa refah tavan yapar neden az gelismis ekonomiler terörle ugrasıyor

  • tembellik bence bir çok şeyimizi kendmiz yapabilirdik bir sürü mühendis yetişti desteklenmedi büyük ülkeler aldı yani biz şimdi onlardan herşyimizi alıyorz türkiyede çok geçikti teknoloji açısından imkan olsa çok illerde olurduk

  • Yoksulluk .

  • Şehitler ölmez vatan bölünmez!

  • Bu şıkların hepsinin temelinde yatan "DÜŞÜNME YETİSİ KAYBI" Düşünen toplum kendini eğitir, eğitimli sorumluluk sahibi bir birey olur, inancını her ne ise kendince yaşar fakat diğer insanlara karşı da kendisini sorumlu hissetmesi gereken toplumsal konularda duyarsız kalmaz. İnandığı değerleri sömürenlere prim vermez, zenginlerin daha zengin olmasina sebep olan özelleştirmeleri gelişmişlik sayan fakat devletin içini boşaltanlara veya devleti "kendilerine" satan yani özelleştirenlere prim vermez, işsizlik sadece tembeller için olur böylece, herkes işini en iyi yapmaya çalışır, dürüst insanların çoğunluk olduğu toplumlarda yolsuzluk en büyük suç olur ve insanlar birbirlerini insan oldukları için sever, akılları başında olur ve dış nifaklara karşı bağışıklıkları olur. Yani bizde düşünen insan sayısı çok az. Düşünen de bu yüzden ya aç kalır ya da pisliğe çalışır.

  • kesinle evlilik

  • adalet

    işsizlik

    terör

    eğitim

  • herşeyi özelleştirdiler ptt de özelleşiyomuş yakında cumhurbaşkanlığı meclis falanda özelleşir

  • tabiki eğitim ve hoşgörü :)

  • yolsuzluk tabiki..terör hep vardı ...

  • eğitim abi eğitim aşağıdakilerin temeli de eğitilmemiş toplum. gerçi bizim toplum eğitilmeye karşı dirençlidir ama

  • Bu ülkenin tek sorunu devlet yönetimi içresinde bulunan ve ülkeyi çökerten mason- yahudi topluluklarıdır.

  • AKP

    Ön Yargi

    Cahillik

    AKP

    Terör

    AKP

    Egitimsizlik



    ve AKP

    • Yorumuna bakilirsa sende "A-Takimi" yani Ampul-Takimindansin

    • siralamana bakilirsa sende egitimsizsin iste.

  • ucuz milliyetçilik...patent üretmeden zaten milliyetçilik yapan bir türkiye bir de ortadoğulu ülkeler...

    istihdam sorunu zaten devletçi ekonominin saçma maliye ve para politikalarındandır şimdi bunu uzun uzun yazmak istemiyorum ama 80 öncesi ve sonrası makro ekonomik verilere bakılırsa görülür özellikle genişletici para politikaları gereği devamlı para basıp yüksek para arzıyla iç piyasadaki enflasyonu körükleyen ve vatandaşın elindeki paralarını değersizleştiren hükümetler darbeciler bu ülkenin tasarruf ve yatırım oranlarını hep düşürdü yıl 2013 oldu hala daha çoğu ülkenin sanayisinden gerisindeyiz katma değer üretemiyoruz bu son 10 yılda olmadı zaten vardı...akp zaten daha önceki yiyici hükümetlerin makyajlanmış halidir...bi çark var halkı soymak üzerine kurulmuş sadece ...yürütme organına x bir siyasi tüzek kişilikte gelse o çarkların soygununu kullanır...300 milyar tl dolaylı ve dolaysız vergi toplanıyor ülkede ama kamu yatırımlarına bakıyorsun çeyreği kadar...sosyal güvenlik harcamaları...cari açık...bir sürü bakanlık var havadan maaş alan kamudaki bedavacılığı durdurmadan istihdam zaten düşmez...yunanistanın hali aslında ibretlik ama neyse bu sinir bozucu ve uzun...hukuk...eğitim...vs...ekonomi hakkında daha çok şey yazmak istedim ama statükocu insanların olduğu bir ülkede zor birşeyler anlatmak...devletçi eğitim sistemi zaten başlıca sorun...insanın değil devletin yüceldiği türkiye gibi her ülkede zaten kamudaki bu yiyiciler olur...sosyal yaşamada yazılması gerekenler var lümpen bir topluma sadece takılın kafanıza göre demek yeterli...aslında sorun yok mükemmeliz...30 yıldır dağlarımızda insanlarımız ölüyor ve bilmemne milyar dolar para harcadık ama vatanı kurtardık tamam işte o yüzden herşey yolunda...

  • vefa yok atalarımıza.basa gelen herkes amerikan usaklıgı yaptı.ecevit dısında.kısmen erbakanda oyle

Yükleniyor...