Dünyanın en zor zeka sorusu?

Çölde bir sağır, bir kör, bir de dilsiz beraber gezintiye çıkıyorlar. sağır olan oluyor.. dilsiz sağırın olduğunu kore nasıl anlatacak..

Not:kore dokunmadan

Güncellemeler:
bulan olmayacak sanırım..
Bir kanıya daha vardım,soruya Genelde Erkekler ilgi Göstermiş,Neden bilim kadını dıye bı soylem yok bı kez daha anlamıs oldum:)

Helal olsun hemcınslerıme braaa:)
Cevaplayanlardan biri sorunun cevabını eksıkte olsa bilmiş acaba hangisi:)
CEVAP:"KONUŞAMAYARAK
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Elbette kı körün elini alıcak sağırın cesedıne dokundurucak... Önce elını burnuna dokundurucak ve kör, sağırın nefes almadıgını anlayacak... Sonra dilsiz körün elini alıp sağırın burnundan dudaklarına dudaklarından boynuna vucu yapısına gore dokundurarak sağırın kalbine götürücek kalbin atmadıgını hısseden kör sağırın öldüğünü anlayacak :S

    Ya da en kötü dilsiz körü sağırın cesedinin basına eğicek ve kör ün kulagını ölmüş olan sağırın kalbine dayıyacak.. Kalp atısını duymayan kör sağırın öldüğünü anlayacak..

Kızlar Ne Diyor 27

  • link link link link çeşitli liknler attım konu ile ilgili :D

    orjinal birşeyler sorun yıllardır dönüp dolaşan cevabı net olmayan kişinin ruh halleri ve psikolojilerini değerlendiren soruları bırakın... ölen sağır tamam ama sessiz biri değildir... ve illaki o ölünce bir sessizlik olacak ve anlayacaktır cevabı içlerinde en mantıklısı...

    • noRmalL� d� C�Vabı kolLaY dilLsiz KonuŞamıYOr KöR is� GöR�miYoR �ğ�R SağıR ölLüRS� S�SSİzlLik olLuR o ZaMan köR anlLaR SağıRın ölLDüğünü : )

  • e sorulmuş bu..:))) söylesem mi :D

  • elini ölenin azına burnuna götürcek ya da kalbine koydurcak ama cevap bu değil eminim de ben fikrimi söylemek istedim :(

    • sen söyle cevabı o zaman ?

    • dokunmadan olcak xd

  • elinden tutacak cesede dokunduracak! anlamassada pes derim

  • nefesinden:)

  • gerçekten mantıklı birşey çıkçak sandım ben de

  • bu soruyu hazırlayan dünyanın en gerizekalı insanıdır...

  • saçma

    • Saçmaaaaaaaaaa Çakılımmmmmmmmm

    • Bencede yani hemde cok.sacma

  • artık cevabı istiyoruz:)

    • Ben de sinir oldum.Bilmiyor kesin.Cevabı vermeyecekse hiç sormasaydı..

    • acayip kıl oldum soruyu sorana kesin bilmiyor cevabı kaç hafta geçti halen cevabını yazmadı kardeş ben seni şimdi eksilesem sürekli iyi olur dimi ?

    • Cevap verecek misiiinnn?Gerçekten merak ettiimm:))))

    • Öncekileri Göster
  • Körler sağırlar birbirini ağırlar.

  • Kim o bilen madem söylede bizde hem cevabı hemde cevabı vereni öğrenelim

  • mantiken sagir olan konusamiyordur, dilsiz de konusamiyor, kör olan ikisini de göremedigi icin, büyük ihtimalle sagir ile dilsizin kendisiyle yolculuk yaptiklarini bilmiyordu , dolayisiyla ortada anlatacak bir konu yok.

    kör zaten tek basina yolculuk yapiyordu.

  • Les gibi kokmasindan (:

  • nette yaptığım araştırma sonucunda şuna ulaştım.. bu sorunun net bir cevabı kesinlikle yoktur. bu soru psikoloji testi amaçlı hazırlanmış bir sorudur.herkese göre cevap değişebilir.boşuna uğraşmayın arkadaşlar..

    • burada kelime oyunu var bir insan sağırsa aynı zamanda dilsizde olur.sağır ve dilsiz olan kişi öldüğü zaman kör olan kişi er yada gec anlayacaktır durumu.

    • cook net bır cevabı var

    • evet düşünmüştüm bunu !

  • Elini cesedin nebzına dokundurabilir nabzının atmadıgını hisseden kör anlayacaktır

  • ımm konuşamayarak anlatır herhalde. Konuşamıyor , kör konuşur konuşur baktı ses yok eksıklık hisseder bu şekilde anlar.

  • deminden beri düşünüyorum walla kelime oyunu var ama neee

    çölde gezilir mi yaa bunlarda salak:))

  • arkadaşlar burada kelime oyunu var bir insan sağırsa aynı zamanda dilsizde olur.sağır ve dilsiz olan kişi öldüğü zaman kör olan kişi er yada gec anlayacaktır durumu.

    • Sonradan sağır olma ihtimaline ne oldu. Hayat hikayeleri yazıyor da ben mi göremiyorum.

  • Yol boyunca sağır bağırıp durur.Öldüğü zaman bağıramayacağına göre.Kör desağıra bişeyler olduğunu anlar.

    Ya da kör sürekli bişeyler tekrarlar sağır da ne dedn ne dedin diye körü delirtir.Kör de onu öldürür.

    Ya daaaaaaa sağırı zaten kör öldürür ama kazayla(nedenini daha uyduramadım)

    Teorilerime devam edebilirim ama bi işe yaramıycağını biliyorum:)

  • hayalimde canlandırdım az daha devrelerim yanıyordu.sağırdan ses çıkmayınca anlar diye ümit ediyorum

  • ne bilim ya baska sorunlarim var benim.

    hem körü de kinadim insan arkadasinin son nefesinde yaninda olur.

  • körün cesede dokunmasını sağlarsa eğer kör sğırın vucüdundaki soğukluğu hissedince o sıcakta sanırım anlayacaktır öldüğünü en mantıklı şekil bence bu.

  • kör e dokunmak yoksa nasıl yürüyor tek basına gezintiye çıkıyor yani?alla alla

  • ya ama ben uyuyamam ki şimdi.. makul cevap veren yok zaten, yazsan keşke :D

  • 2 bakış açısından cevabı olabilir bu sorunun...

    birincisi sağır olan çölde birini bulur ona ölen arkadaşını gösterir ve o da kör olana sağır olanın öldüğünü anlatır...böyle bir cevap olabilir çünkü soruda yalnızca çölde 3 ü bulunur demiyor...

    ikincisi de insanların yaşaması için bütün hayati organların yaşaması lazımdır dimi ? işte kör sağır ve dilsiz olan bu mevzu bahislerde tek vücudun üç hayati olmazsa olmaz organlarından diyebilriz.yani uzun lafın kısası kalp durmuş böbrekle,ciğer ne işe yarar.somut olarak sağır ölmüş soyut olarak kör ve sağır ölmüş.psikolojik açıdan bakabilirsin.

    • psikolojiyle alakası var bunun ya bu kadar cevap çıktığına göre kesin bir cevap yoktur:D

    • şu profil fotonu degıstır söz sana söyleyecem:)

    • seni sevmek; sadece dilsiz kalmak değil, dilsizin böylesi olmak işte!

      adam fawer ı destekleyen bir örnek !

    • Öncekileri Göster
  • Dilsizlerde bir takım sesler çıkarabiliyor.. Körün dikkatini cesetin oldugu yere çekebilir..

    • Emredersiniz effendim...

    • O zzmana artık son kez cevabı yaz.

    • Cevabını Merak edenlerden özel mesaj alıyorum canım...amacım ınsanları aydınlatmak gerılme lutfen..soruyu oylesıne guncelledıgımı dusunuyor isen yokoylebisey...

    • Öncekileri Göster
  • beden dili harici anlatamaz ki...dokunmadan mumkun degıl bence..

    • hersey mumkundur

Erkekler Ne Diyor 27

  • dilsiz köre dokunmayacak demişsin o zaman dilsiz yerden taş alır köre dokunmadan taşı körun kafasına atar sonra bie levye yardımıyla köru öldurür. kör öbur tarafta herkes sağlam ve 33 yasında olduğu için herkesi görür konuşur. sağır da öbür tarafta köru görür ve ben senin sağır arkadaşındım, gerçi sen beni hic görmedin der. kör der ki inandım inandım sen sağır olansın peki bu dilsız pezosu beni neden öldurdü?
    sağır durur mu yapıştırır cevabı benim öldüğümü anlaman için...
    sonra kör der ki bu dilsiz biraz laz galiba hadı dunyaya donelım su dilsizi korkutalım.
    dönerler dünyaya dilsızın karşısına çıkarlar. dilsiz korkudan içeri doğru sıçmanın ne olduğunu öğrenir ve oracıkta ölür. sonra hep beraber obur tarafa giderler ve ölümüne kanka olurlar...

    heeeeyyyyttt bu ne laa. kafayı yer adam bea. ayrıca bu hikaye de böyle bitmez...

    bu arada ''kore dokunmadan'' olayı yazım hatası mı? değilse püf noktası burasıdır.

  • Konuşamayarak :A

  • bunların beraber çöle gitmesi saçma

  • Yani ben bildim soruyu...

  • Kör tuttuğunu ...

  • Ha birde körler normal insanlardan kat ve kat daha net duyarlar bu yüzden sağır olan öldüğünde, kör duyar öldüğünü yani yere düştüğünü felan , dilsizin birşey anlatmasına gerek kalmadan.

  • Soruyu öyle güzel yazmışsın ki...

    "Sağır olan oluyor"... Ne oluyor?

    Yahu ben ingilizce klavye ile yazıyorum yinede Türkçe kelimelere/harflere özen gösterip doğru noktalama işaretleri ile yazmaya çalışıyorum. Yani soru sormuşsun eyvallah ama bari doğru sorsaydın.

    Not: "Kore" dokunmadan. Ya Kuzey Kore dokunursa?

    • sorry:)

  • Bence asıl soru ney biliyormusun , bence sen bu sorunun cevabını bilmiyorsun.Çünkü internette o kadar sitede karşılaştım bu soruyla soranların hepsi cevabı bilmiyor.

    Kısaca cevabını bilmediğin sorular sorma tabi öyleyse.

  • Körlerin duyuları yüksektir , adamın yere düştüğünü duyar ve ayak seslerinin azalmasından kuşkulanır .

    Bu soru net bir cevabı olmayan ama binlerce ihtimali olan bir soru .

  • cevabı çok kolay . cevabı yok bu sorunun

    • ihtimaller cevap değildir

  • Zilyon şekilde olur. Marifet senin aklında olanı bulmak mı? O yüzden mi dünyanın en zor sorusu bu?

    • evet klişe ve net bir cevabı olmayan bir soru.

    • klişee:(

    • jdfbhşsjfbhj superdı :D

  • Anlatmasına gerek yok.

    Eskiden duydugu sesleri duyamadıgını Fakat yanında birisi oldugu anladıgında Sağırın öldüğünü anlayabilir.

    • Sorunun cevabını bilmisim demek ki.:)

  • Dilsiz körün elini alır kendi kalbinin üstüne koyar ardından ölen sağırın kalbinin üstüne koyar...Böylece kör anlamış olur...

    • evetde bunada gerek yok senınkı daha uzun yontem yanı burda ıkı hamle yeter senınkınde hamle oluo dusunuolar felan yanı gereksız benımkı kestırmeden ıste ıkısıde aynı sonuca cıkıor yaww :DD

    • :D buna gerek yok ki kör kendı kalbinin attıgını bilmiyor mu biliyor kalbi attıgına göre yasıyor ve kör kalbi atarken yasadıgının farkında :D


      Dilsiz sadece körün elini alıp sağırın kalbine koydugunda da köre durumu anlatmıs olabilir :D

  • Kör ile dilsiz arasındaki iletişimi ancak sağır sağlayabiliyordu. Kör ile dilsiz kendi başlarına direkmen anlaşabilselerdi zaten sağırın öldüğünü de birbirlerine anlatabilirlerdi.

    Dolayısıyla bu yolculuğa çıkma fikrini birbirlerinin aklına ölen sağır sokuyor. Bu sağ kalan iki kişinin de iletişimini bu kişi sağlıyor. Ben diyorum ki bu iki kişi arasındaki iletişim kesildiği anda sağırın öldüğü ortaya çıkar.

    İletişim kesilince sağır ortada yol demektir, iletişimi sağlayan kişi zaten oydu. Koca çölde nereye gidecek, gerizekalı değil ya. İletişim kesilince öldüğü anlaşılır.

  • Yakınlarda kutup ayısı da var mı?:D

    • yada dilsizden cevap alamıyo cinnet getiriyor dilsize dalıyor. Senaryo dahilinde :D

    • şimdi diyeceksiniz ki sağır zaten duymadığı için nasıl cevap versin, zaten hiçbirşey söylenmiyorsa dilsiz sağ demektir.yoksa sağır olan direk söylerdi.

    • köre dokunmak için cesedi kullanır, cesedi köre götürürse fiziken temas etmeden köre birisinin öldüğünü anlatır.Kör tabi ki soracaktır, cevap alamıyorsa sağırın öldüğünü anlar.

  • Körü akrep sokuyor.. Dilsiz kum fırtınasında perti çekiyor.. Diğeri eceliyle gitmişti... Z senaryosu

    • Ölenler için mi

    • şiir yaz biraz

  • Dilsiz ağlamaya başlar. Ağlamaya benzer sesi duyan kör dilsize dokunur ve gözlerindeki yaşı hisseder. Kendisi çok üzülür. Dilsizin neye ağladığını bilmemektedir. O kadar çok üzülür ki bir anda göz çakrası açılır ve görmeye başlar.

    • hangi filmdi bu

  • işte buna aşk derim ben ...

    • :):)

  • kör daha önce sağırı görmediği için anlatmasına gerek olmayacak.

    ha şayet çıkardığı sesi duyduysa ve varlığından haberdarsa, öldüğünde, dilsiz olan cesedi körün yolunun önüne koyup, kendisinin farketmesini sağlayacak.

    bu sorunun bir tane mantıklı cevabı yok.

    • teşekkür

    • o halde sana mezdeke'den mrraaaaaaaa şarkısını armağan ediyorum.

    • Var

  • adamın öldüğünü görmeyecek kadar kör değil herhalde :D

    • doğustan kör:)

  • sağır niye sağırki? normal insan olsa da durum değişmeyecek?

  • mors alfabesini kumları kullanarak körün vucudunun herhangi yerine hissedebileceği şekilde olabilirmi

    • dokunmak yok

  • körün üzerine avuç avuç kum atarak...

  • astral seyahat yaparak

  • Sağırı yuvarlayarak körün önüne atar, o da işkillenir bir kontrol eder. Olay da çözülmüş olur.

    Direkt kendisi dokunamıyor diye öyle dedim.

  • ölen kişi sağır.. ama konuşabiliyor..

    anlatılması gereken kişi kör.. ama duyabiliyor..

    sağırın konuşmadığını duyan kör mutlaka bu durumdan huylanacaktır.. diye düşünüyorum :)

  • galiba çöle yazarak

    • yaf maymun gözünü açtı oynasın :D

    • dilsiz kör e nasıl anlatacak diyo kör göremiyor bırak çölü güneşe yazsa nasıl görsün :)

    • kör nasıl okuyacak onu

Yükleniyor...