Acıktım, ne yemeliyim sizce?

Şu an kürt kadar acım sizce ne yeşem? başımda annem yok yurtdışında o yüzden yemek konusunda şanssızım:( (öneriler parça etsiz veya tavuksuz vs. yemekler üzerine olsun vejeteryanim)

Güncellemeler:
bu arada akşam dünya kadar bira içtim midem bi tuhaf ona göre de bişeyler öneriseniz:(

0|0
20|7

En İyi Kız Görüşü

  • sen sen ol makarnadan şaşma:P

    1|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 19

  • börek ye

    0|0
    0|0
  • acılı adana söyle yanında çoban salata

    işkembe çorba zeytin yağsız dolma bir de diyet cola

    bana künefe yolla

    valla valla dayanamadım valla

    ye çikolatalı pasta

    ye elmalı turta

    koca göbeği salla

    0|0
    0|0
    • yarım ekmek arası döner ayranla nasıl gider

    • Hepsini Göster
    • herkese abi derim:) korkma

  • Bende hep bu soruyu bu sitede acmaktan cekındım oysa okadar sormak istedığım oldu kı, şuanda öyle. Fikirlerınızı alayım :))

    0|0
    0|0
  • salçalı ekmek :) link

    0|0
    0|0
  • Avokado salatası üzerinde, acı baharatlar ile marine edilmiş, içine az hardal katılmış champ ile kırmızı şarap.

    Bunları ye.

    0|0
    0|0
  • valla ben kavurma yiyeceğim de madem vejisin o zaman brokoli kaynat üstüne de azıcık zeytinyağı ve limon süper olur :D ya da çağır veji pizza gelsin :D

    0|0
    0|0
    • pizza sucuksuz olmaz! :D vejiysem vegan değilim :/

    • Hepsini Göster
    • yumurta- süt diyorsun yani :D krep yap :D

    • öylemiymiş. parça olmayan et de yiyebiliyorum. kiymadan üretilmiş falan. lacto ovo sınıfında oyleleri de var:)

  • Yemeksepeti.com

    0|0
    0|0
  • çorba yap..

    0|0
    0|0
  • sucuk

    0|0
    0|0
  • klavyenın basındaysan mauseyı yıyebılırsın

    0|0
    0|0
  • Nutella ekmek yap kendine.

    0|0
    0|0
  • sandvic yap ne düsünüyorsun kara kara

    0|0
    0|0
  • menemen,makarna,patetes kızartması v.s bende vejetryanım sucuk lahmacun köfte falan yerim sadece

    0|0
    0|0
    • bendensın ^^

    • Hepsini Göster
    • anladım bende ona dedim :) zaten alıştım bu tip şeylere hemen söylerler aaa nasıl yemıyosun hiç mi yemıyosun falan fılan :)

    • pff sorma :D

  • bence sezar salata ye..üzerine tavuk koymasınlar..

    0|0
    0|0
  • kuru fasulye vardı onu ındırdım mıdeme :D

    0|0
    0|0
  • En iyisi makarna kardeş

    0|0
    0|0
  • beypazaro kurusu ye o zaman:D

    0|0
    0|0
  • Az önce adana kebap yedim tavsiye ederim. Kötülük yapma kendine.

    0|0
    0|0
  • vallahi bira nasıl bi hal koyar bilmiyorum ama bildiğim en pratik ve lezzetli yemek: domatesleri küçük küçük küp şeklinde kesiyorsn üzerine gerçek zeytin yağı bol bol gezdiriyorsn biraz tuz biraz karabiber fazlasıyla kırmızı biber. Bol bol ekmekle yiyosn:)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • yumurta yap ye

    0|1
    0|0
  • Yaprak ye kardeş madem vejeteryansın , et yesen farklı bir öneri sunacaktım ...

    0|0
    0|0
    • Parça et dışında et sunabilirsin:) adana kebap sucuk vs yiyebiliyorum:)

  • Menemen ye bence.

    0|0
    0|0
  • ramen ye, malzemeleri sen seç basit bir yemek evde 15 dk da yaparsın.

    0|0
    0|0
  • Etli Ekmek tavsiye edebilirim..!

    0|0
    0|0
  • ekmek arası cips ye

    öğrenciyken favori yemeğimdi

    üstüne keççap mayonezde dökebilirsin

    1|0
    0|0
  • Ahaa yiyecek bişey kalmadı :D

    etleri çıkarınca

    0|0
    0|0
Yükleniyor...