Yılbaşında sevgiliyle ne yapılır?

merhaba arkadaşlar bana yardımcı olursanız çok sevine cegim

erkek arkadaşım şu anda asker aralık ayının ortalarına doğru gelecek yılbaşında birlikte ne yapabiliz google da çok aradim bu sorunun cevabını fakat bulamadım istediğm gibi birşey ler hem onun buraya gelmesi kavuşma heyecanı var icimde hemde ogun özel olmasını istiyorum ailemden nasıl izin alabilirim bilmiyorum yardımcı olun


0|0
53|126

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 126

  • sazlı sozlu bı mekana gıdeceksın bas basa oturacaksın pırıl pırıl gözlerle bırbırıne bakarken oda ne! en sevdıgınız sarkı çalıyor.. koşuyorsun kızın elınden alıyorsun mıkrofonu sen soyluyorsun sarkıyı.. sennnnnn sol yanım benimmmmm:))

    1|0
  • Ne yapilmaz ki :D

    0|0
  • evden dışarı çıkabilirsen herşey yapılabilir.

    7|2
  • İrmik helvası tapğ

    0|0
  • Halay çekilir

    1|2
  • Müzikli bir yere gidilir bol bol slow dans edilir

    0|0
  • molotov kokteyl yapıp atın eğlence olur

    5|0
  • Güzel Bir Yemek, Sonra Disko Disko Kopmalar, Sonrası Malum Yatak :)

    0|0
  • 😞😞😞😞😞

    0|0
  • Bırakın romantik bir yemeği falan, birbirinize kendinizi ikram edebilirsiniz, kabul sınırlarınız çerçevesinde, taraflar birbirlerinin sınırlarına saygılı olabilecek kalitede bir fiziksel yakınlaşma. Bir şömine ateşi karşısında, kırmızı şarap eşliğinde. Tarafların birbirlerine verebilecekleri bundan daha iyi ve daha kıymetli hediye mi var :)

    1|0
  • Aralığın son gününde '' şu anda asker aralık ayının ortalarına doğru gelecek '' ne anlama geliyor ki?

    1|2
  • Bence senin çok düşünmene gerek yok askerde geliyor adam çok düşünmüştür o merak etme sen rahat ol :D Çok özel hissedecek

    5|2
  • Ya bir şişe şarap ya da bir şişe rakı usul usul içilir.
    İçki kullanmıyorum derse bir çift koca kupa kahveyle sabaha kadar uzun uzun konuşulur.
    Sonra aynı yatakta tek beden sarılıp uyumaya koyulur. Öpüşmek ve sevişmekten daha özel bir şey var ve biz ona sarılmak diyoruz. Öyle işte...

    3|1
  • Yılbaşında sevgiliyle bu parça dinlenir. Yani ben olsam bu parçayı dinlerdim. Sen de dinle!

    Yolda - Yol
    https://www.youtube.com/watch?v=RvU8Nc-xBk0

    0|0
  • Dans edin.
    Sevişin.

    1|1
  • Ne yapılır?
    Abdest alınır, aynı ortamda olmaya gerek yok telefo açılır konuşulur birlikte dualar edilir ve tam 12 ye 2 kala Allah rızası için birlikte namaz kılınır ve öyle yeni yıla giriş yapılır. Ne güzel ya değil mi ne sevimli ne sevap ne kutsal ne cici :)

    19|3
    • @Er-Kek Abi bu nasıl bir kafadır ya :D

    • Hepsini Göster
    • O yuzden demedim hosuma gitmisti😃

    • 3ay

      @adildevrimci güzeldi. teşekkürler :)

  • Çok uykum var tatlım denir. Telefonlar kapatılır ve uyunulur.

    0|0
  • mervelere ders çalışmaya gidiyorum de.

    5|0
  • Neler yapilmaz ki...

    0|0
  • Bence beraber sıcak bir çikolata ya da sahlep için dışarıda, sonra evlere dağılın.

    0|0
  • Seks yapabilirsiniz. İlk romantik bir yemek (kırmızı şarapla birlikte) müzik eşliğinde. Hediye olarak saat ya da parfüm alabilirsin. En sonda yatağa geçersiniz işte bundan daha güzeli ne olabilir

    0|0
  • Aralığın son günü oldu, askerden gelemedi mi mehmetçik?
    Ailenin sözünden çıkma.
    Sevgili bulunur ama, aile bulunmaz.

    1|0
  • Gezilir içilir yatilir

    0|0
  • Bütün gün beraber olun yapmak istedigin şeyleri bir kagıta yazıp onları yap şaçma dediklerini de yap en sonunda da tabi imkanınız olursa sarılıp uyuyun en güzel kavuşma böyle olur yılbaşı diye taksime ya başka lüks yerlere gitmeye gerek yok ikinizin olacağı bir yer hepsinden daha iyi olur

    0|0
  • Tombala oynayın 😄

    1|0
  • masumane silkişmeler geldi aklıma =)

    0|0
  • mısır patlatıp film seyridilir :)
    sevgilin olması büyük şans tabi :)
    yanında olması ayrı bir şans tabi yanyana olmanız bile iyidir merak etme spontene gelişecektir zaten herşey
    tabi yaşadığınız şehirde çok önemli eğlencelere katılabilrsinz dışarıda

    0|0
  • eyvah. hem askerden geliyor hem de yılbaşı gecesi. kaç bacım kaç. kurtar kendini. ben oyalamaya çalışırım

    4|2
    • Bu yorum bana haydar dümeni hatırlattı nedenseeee:))

    • @snmozbk ay severim haydar hocayı. Zamanında posta gazetesine az soru göndermedik ya

  • Alın abdestinizi namazınızı kılın sonra da alın Kuran-ı Kerim'i okuyun. Yalvarın yakarın şükrüler olsun verdiğini nimetlere diye

    0|0
  • Erkekse ona kumaştan da olsa yumuşacık meme yapın verin. Çok sevinecektir.

    0|0
  • Erkekler Devam
    96

Kızlar Ne Diyor 53

  • Sekis

    1|0
  • Güzel bir çok şey mesela oyun oynayın sessiz sinema gibi. Kör ebe gibi.

    0|0
  • Yemek film falan

    0|0
  • Hiçbi şey almamalısın djdkgjg
    http://i.hizliresim.com/9246ak.jpg

    5|1
  • Kaçamak yapılır :)

    0|0
  • Sokakta el ele tutuşup yürüyün sonra tam saat 12 olunca öpüşün ☺

    0|0
  • sevgili doldurma hindi doldurmadan daha iyidir doldur bir de şarap

    0|0
  • oturup çekirdek çitlenir ;) portakal soyulur. abuk sabuk tv programları izlenir..

    0|0
  • hiç bişey yapılmaz

    0|0
  • Başbaşa romantik sade bir gün geçirin ozlemiştir seni mutluluğu huzuru ona siz oldugunuzu hissettir 😊

    0|0
  • güzel bir akşam yemeği olabilir..

    0|0
  • Gezilir

    0|0
  • 1gununu ona oda en buyuk hediye birine vaki ayirmak zaman en deyerli sey simdi

    0|0
  • ptt en iyisi bide bisküvili tatlı oh mis

    0|0
  • 2016 da tekrarlamasın diye 2015 te yaptıkları bir bir başına kakılır :D

    0|0
  • bir eğlence mekanında göbek atılır..

    1|0
  • Güzel iki kadeh şarap icilir :)

    0|0
  • en guzel hediye onunla guzel vakit gecirmen bence cok fazla hediye arayisina girme

    0|0
  • Kar varsa kar topu oynayın. :D

    0|0
  • Yılbaşına sevgilisiz giriyorum. d öyle olmasa buluşur kartopu falan oynardık

    0|0
    • Bide birbirimize hediye alırdk falan yazıklar olsn

    • Hepsini Göster
    • Basit kız değiilm ben herkese bakmam

    • Bkz:Zor kız

  • Yorumlarda görüyom ki herkes çoj film izlemis :) anam bura Türkiye hangi aile gece gece izin verir kızına. bir de asker dönüşü ki bu hayra alamet degil. sen en iyisi tv cips bira üçlüsyle gir yeni yıla sonuçta yan yana da olsanz karşı karşıya da olsanz bu yıla girilecek !:):)

    1|0
  • Asker adama ne yapilcani soran bir canli :) yok saka saka yap iste ya birseyler kasma

    1|0
  • sevgilinin göğüs kılını serçe parmağına dola ve yiğidim diye göğsüne yat :D

    1|1
  • valla ben her yılbaşında evde oluyorum ama bir konserdir bir eğlencedir gidebileceğiniz bir etkinlik olmalı :))

    1|0
  • annene mervelerde kalıcam diyeceksin :D iznini al ben sana yapacağınız şeyleri listelerim :D

    1|0
  • arkadasımda kalıcam diye izin al ikna et bir şekilde o yanındayken zaten istediğin olur

    0|0
  • Ceeee yapılır

    0|0
  • pasta al yiyin

    0|0
  • sevişilir

    0|0
  • Hotele gidin once guzel bir yemek sarap esliginde sohbet muhabbet sonra gerisi gelir:D

    2|0
    • evet guzel fikir aslinda evden ne diye cikarim bilemedim

    • Arkadaslarimla eglenmeye gidiyorum de:) oyle kolay evden cikamiyorsan

    • Ne oteli ya hayat kadinimi bu :D

  • Kızlar Devam
    23
Yükleniyor...