Bilgisayarıma film indirmek için ne yapmalıyım?

Flash belleğime film atmak istiyorum dolayısıyla filmi bilgisayarıma indirmem lazım. Bilgisayar işlerinden pek anlamıyorum. Nasıl yapabilirim?

Güncellemeler:
Arkadaşlar yardımlarınız,yorumlarınız için teşekkürler. Hedefime ulaştım şuan %42 de indiriyorum filmimi. Çok teşekkürler hepinize...
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • 1-) İnternette "Internet Download Manager" isimli programı indir ( link ve kur, sonra bilgisayarını baştan başlat herhangi bir online film izleme sitesine gir ( mesela link indirmek istediğin filmi izlemeye çalış, idm devreye girerek indirmk isteyip istemediğini sorar, buradan indirebilir ve flash belleğe atabilirsin2-) herhangi bir torrent programını indir (örneğin microtorrent link bilgisayarına kurtorrent arama sitelerinden istediğin filmin torrentini indir ( link ya da link torrent dosyası 500kb'dan daha küçük bir dosya olacak, onu microtorrent programına ekle ve indirmeye başlasın.Not: torrent indirirken "seed" sayısı fazla olanı seç, çok paylaşan varsa daha çabuk indirirsin, 5ten az olanları hiç indirme bile. Ayrıca torrent yönteminde genelde filmlerin orjinal dildeki versiyonlarını indirebilirsin, türkçe dublaj filmler azdır. Altyazıyı link sitesinden indirip gomplayer link programı ile açabilir, orjinal dilde türkçe altyazılı olarak izleyebilirsin. (orjinal dil her zaman daha iyi olduğundan ben bunu kullanıyorum)Uyarı: Torrent yasal durumu, kullanan kişiyi bağlar.

Erkekler Ne Diyor 8

  • kullanımı son derece kolaydır .h ttp://3.bp.blogspot.com/-rQO1DI70jOc/TqTUMsW1cJI/AAAAAAAAAS4/6-eVOjmeSdI/s1600/how-girls-download-videos.jpeg

  • herkes baya yardım etmiş harbi premium kodlar havada uçuşuyo :D

  • link bu siteden indirmek istediğin film linklerini kopyala link bu siteye aşağıdaki şifreyle giriş yap ve kopyaladığın linkleri yapıştır.sonra download de.Login: PowerPremiumSenha: 35527675

  • warezturkey,filmindir.gen.tr ve derinport sağlam link veriyor bu 3ü

  • googleyı ac istedıgın filmin adını yaz bide ındır yaz , sonra siteye gir indire bas :Dolmazsa , film indirme hizmetleri ALO 111 i ara , filmin adını söyle onlar indiriyo senin için :D

  • idm adlı programı indir ardından film izlemek için bir siteye gir seçtiğin filmi aç ve play tusuna bastıgında idm indirmek için bir pencere açacak ona evet de.anladn mı bişey :D

    • Anladım galiba dediklerinizi deniyorum şuan bi sorun çıkarsa sorarım

    • Öncekileri Göster
    • Oldu oldu valla oldu. Çok teşekkür ederim :))

    • rica ederim :)

  • utorrent diye program var onu kur önce sonra isohunt.com a gir filmi ara bul torrent dosyanını indir torrent dosyasına tıkla otomatik indircek utorrent bu kadar :D vatandaş filmini bilgisayarında izleyecek

    • yapılan yorumlardan en kolayı sizin ki mi acaba sorabilir miyim :D ona göre birine başlamam lazım herkes farklı bi şey yazmış

    • çok kolay anacım önce programı kur sen link

  • mesela dehşet treni adlı filmi indirmek istiyorsun.yaz arama motoruna dehşet treni indir download .çıkan sitelerden mutlaka indirirsin.biraz uzun sürebilir

Kızlar Ne Diyor 3

  • idm yi öneririm ..

  • güvenliğinden emin olduğun sitelerden indir, sonra formatmış uğraşırsın

  • mozilla'nın eklenrilerindendowloadhelper die bi video yükleme eklentisi var onu kurarsan vidioyu hem izleyip hemde aynı anda kaydedebilirsin 3 tane renkli top şeklinde bi simgesi var hatta :D

Yükleniyor...