Çevirgel duası veya kudduri duası okuyup fayda görenler var mı?

Sitelere baktım her kafadan baska türlü yapın diyor .Yapanlar varsa anlatabilirmi?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bahsettigin duayi bilmiyorum, ilk defa duydum ama ben soyle dusunuyorum. Belli kaliplardaki dualar sadece bir vesile. Onemli olan duayi ederkenki ictenligin, onu isteme derecen, teslimiyetin. Son derece samimi bir sekilde, guzel bir teslimiyet ile -tabi ki hayirliysa diye belirterek- sadece besmele ile dua etsen bile o makbuldur bence. En guzeli de duani Kuran ayetleriyle suslemek, zenginlestirmek ve tabi bir de Peygamber Efendimiz'e salavat gondermek. Samimi ol ve mutlaka hayirlisini iste. Mutlaka karsiligini gorursun. Ama dualarin kabul sekilleri ayri ayridir, illa senin istedigin harfi harfiyen olacak diye birsey yok tabi. Dedigim gibi hayirlisi :)

    • Karsimiza bir de bu cikti derken, "bu" ne anlayamadim?

    • sevmezmi seviyo ailesi beni kapalı olmadıgım için istememişti ne yapıp edip kabul ettirdi ama karsımıza bide bu cıktı

    • Aşk tabi ki hassas bir konu, insanın canını çok yakar. Seni anliyorum. Ama kendini çok yıpratma. Ne olursa olsun kavuşalım mantığı olursa çok mutsuz olursun. Bazı şeyleri zamana bırakıp ne hal alacaklar görmek en mantıklısı. Hep hayırlısı diye dua et derim, insanın sevdiği bişey olunca biraz zor oluyor ama :/ karşındaki seni seviyor mu?�

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 6

  • Cevirgel duasi bilmiyorum ama Kenan Dogulu'dan Don Gel sarkisini ezbere biliyorum. Cok faydasini gordum. Banyoda, mutfakta bagira bagira soyluyorum. Dilerseniz bir kuble soyleyebilirim. Orkestra, La minör alayim.

    • Memnun olurum söyleyiniz tabiki

  • Bir dönemler Böyle şeylerle İlgilenen tanıdıklarım vardı genelde sonuç alamazlardı bazan nadirde olsa istediklerinin bir kısmı olurdu hepsi değil. Sonra benimde ilgimi çekmeye başlamıştı bir dnem ilgilendim faydasında fazla zararını gördüğümü söyleyebilirim. Daha sonraları Kendi hayatımın kısa bir özetini gözden geçirince fark ettimki aslında her şey niyet. ben çok dua bilmezken içimden gele gele yarab benimde böyle bir şeyim olmasını ve benim için onu bana hayırlı etmeni çok istiyorum dediğim zamanlarımda en temiz ve iyi duygularla tamda benim istediğim gibi olurdu. bu tamamen niyet ve niyetin temizliği birde allaha duyulan tutkudan geliyor onu far ettim.

    • Sagol arkadasım teşekkür ederimsölediklerini uygulayacam

  • düşüncelerinize katılıyorum ilginç valla

  • yok hiç duymadım onları

  • Bu duayı neden okumak istiyorsun? Dinimiz İslam diye bir site var oradan araştır veya sor Yardımcı olurlar,işin uzmanları onlar.

    • Rica ederim,iyi günler.

    • tamam cok teşekkür ederim cok sagol

    • Yaptığın duayı gece seher vaktinde,Yağmur yağarken yap.Rahmet kapıları açılırmış.

    • Öncekileri Göster
  • sorun çok saçma sen duayı ne kadar içtenlikle yaparsan Allah o kadar memnun olur tabi 5 vakit namaz kılmayıp dua edersende saçma olur.

    • Sanırım çevirgel duasını bilmiyorsun

Kızlar Ne Diyor 3

  • eğer hakkımdan hayırlıysa olsun diye dua etmezsen büyü olur ki oda günah olur

    • hersey hayırlı olur inş

    • +1

  • dua duadır mutlaka faydası vardır bunun neye faydası oldugunu da ancak yasarsan gorursun...

  • Yapmayin yahu :( dongel ayhan pide salonu gibi.

    • sen iste ayhanı o zaman crayzman

    • Cok sesli güldüm valla bak :)))+1111111111

    • ayhanı istemem

Yükleniyor...