Aynı anda iki paket yapılabilir mi?

meraba arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum sevgilim sadace benimle konuşmak için aşk paketi yaptı ama aynı anda başka bir pakette yapılırmı mesala 10.000 sms gibi ? Birde sevgilim bazen mesaj atmıyo okulda görüşüyoruz sürekli yanyanayız ama eve gelince mesaj atmayabiliyo bu durumu nasıl karşılamalıyım çünkü ben atmasam kızardı önceden bana ve 10 ay dir beraberiz. düşüncelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler :)

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Atmasın normal yani her dk mesaj atmasına gerek yok. Evet ek paket alınıyor.

Erkekler Ne Diyor 6

  • 10 liraya paketler var onlardan yapabilirsin. ama sürekli mesaj bir süre sonra sıkıntılara yol acar

    • peki aynı anda ıkı paket yapılır mı hani hem aşk paketi hemde normal paket bunu merak ediyorum

    • yapamazsın. tek paket var. onu yapabiliyorsun

  • Evde başka kızlarla ilgileniyordur facebookta felan... O yüzden çok düşme üstüne...

    • face şifresini biliyorum ve fotograflarımız var kapak resmnde vede 1 kız bile yok buna ihtımal vermıyorum ama olsa olsa telefondan olur bunuda nasıl öğrenebilirm ki

    • Başka bir hesabı olamaz yani öyle mi?

    • olsa bile nasıl öğrenıcem ki ve bu şüphelerle nereye kadar

  • sürekli birlikte olcak haliniz yok :) bazen nefes aldırın birbirinize anlayışlı olun :D

  • Kurnaz olacaksın.Sevgilin hangi hattı kullanıyorsa o hattın resmi web sitesnden şifre yoluyla ne yaptgnı kmle görüştgnü kme nemzaman mesaj attgnı göreblrsn mesajı okuyamazsın ama giden mesajlara da bakabilirsin bunu yapman içinde bir ara sevgilinin telefonundan sifre yazıp biyere göndermen lazım sonrada o şifreyle onlıne giriş yap ne var ne yok ögren :)

    • nasıl bir şifre ve bunu hangı ayarlardan yapabılırım ?

    • Öncekileri Göster
    • tamamdır çok teşekkür ederim sana :)

    • Rica ederim :)

  • aynı anda iki paket seçemezsin vodafonun vodafonlular arası sınırsız beleş paketi var onu al

  • 10 ay sıkılmış olabilir her gün canım aşkım ne yaptın ne oldu vs.. heyecan yok herşeye evet diyorsunuz biribirnizi kırmıyorsunuz nazlan biraz ona karşı herşeye evet deme biraz kıskan kıskandır onu bazen tartış heyecan gelsin seni kaybetmekten korksun sen buraya yazacağına o yazsın sevgilim neden böyle yapıyor diye..

Kızlar Ne Diyor 3

  • bu durumu normal karşılamalısın ve ona kendi hayatını da yaşama hakkı vermelisin. Okulda gün boyu seninle, geceyarılarına kadar evde mesajlaşma derken bıktırırsın zaten. Sürekli sürekli seninle ilgilenmesini istersen haksızlık edersin, onun senden bağımsız bir hayatı var. Evişne gidip film izlerken mesela seninle yazışmayabilir de. bunu hoş karşılamalısın. yoksa kaçar ;)

  • okulda berabersenız eve gıdınce sureklı mesaj atması senı de sıkmalı ayrı yerlerde olsanız yada az gorussenız bu durumu sıkıntı edebılırsın ama öyle bır durum yokk sıkıntı da yok ;)

  • biz hr dk konuşuyoruz :) ama o yzdn pek çok tartışmalar oluyor iyi dgl :(

Yükleniyor...