Ve beklenen kar başladı... Kar var mı?

İstanbul yine karlarla kaplanacak sanırım. Burada güneş vardı şimdi başladı. lapa lapa derler ya.. Sizi orada durumlar ne ?

Güncellemeler:
Version 2

Bugün kar kalınlığı arttı burada ve dünden daha fazla...

istanbul iptal

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Kar yağıyor İstanbul'a ve benim güncemde canlanarak, içimi ısıtan şiir;21-1-924Lambayı yakma, bırak, sarı bir insan başıdüşmesin pencereden kara.Kar yağıyor karanlıklara.Kar yağıyor ve ben hatırlıyorum.Kar...Üflenen bir mum gibi söndü koskocaman ışıklar..Ve şehir kör bir insan gibi kaldı altında yağan karın.Lambayı yakma, bırak!Kalbe bir bıçak gibi giren hatıraların dilsiz olduklarını anlıyorum.Kar yağıyor,Ve ben hatırlıyorum.Nazım Hikmet (Huzur içinde yat, dizeleri güzel adam...)

    • güzel şiir.

Kızlar Ne Diyor 57

  • Yok yok yook :'( hava güneşli kuşlar ötüyo :'(

    • antalya?

    • Öncekileri Göster
    • Kuşadası ve Didim bizden sorulur. :D hem ben aslen İstanbulluyum. :D kalmışlığm çok

    • Ne diyim. buraya geliyorsun. tatil gibi. geziyorsun sonra donuyorsun. daha ne olsun. ailen istanbulluysa eger bil ki onlar da buradan sıkılmışlar. hele su anda burada olsalar 2 dakika durmazlar emin ol.
      didime yerleştir beni orda yaşıcam :p ama kafamdaki ege ili izmir. izmir olmazsa aydın orası olmazsa mugla.

  • İstanbul Sarıyer'den canlı yayın: Kar var ama hafif... Ara ara lapalaşıyor ama tam tutmadı...

    • Burası lapa ve ötesi

  • Antalya <3 bugün bir daha şükrettim burada yaşadığıma

    • Antalya güzel ama yazları daha iyi. kışın antalya kış gibi olmasa da denize giremiyorsun

    • olur mu ya kis en guzel mevsimdir oslo da kisi yasamak -25 te disari cikmak goz kapaklarinin usudugunu hissetmek starbucks a oturup gemileri balikci teknelerini izlemek :D

    • murat sen üşümessin kardeş ya :p

  • Izmir çogzel <3

    • İzmirin güzel olmadıgı bir zaman yok ki :(

    • Öncekileri Göster
    • Kolay gelsin :)

    • SAgol

  • Buradada var ne yazikki

    • Orası kar gördü zaten zamanında simdi yagmasın artık. subatı bekliyor oralar

    • Öncekileri Göster
    • 30 olur :p
      hemen üzülmesene. 30 olur merak etme

    • 30 bile hayal beee :(
      Esmerim biktik ya la :)

  • eridi.

    • Eridi mi . burada hala yagıyor ama tutmadı daha

    • Öncekileri Göster
    • avrupa ozaman

    • evet.

  • bursa da lapa lapa yağıyor karı seviyorummm:)

    • Bursa da da yagıyorsa hava buz kesecek demektir

    • hahhaa:) kesinlikle bursa kar yağdığında süperyaaaa

    • dogrudur.

  • burada da sogudu ama kar yok tabi:) ''Antalya'

    • Orasının sogugu nedir ki :p

    • ıstanbul un sonbahar ı gıbı

    • Aynen öyledir :p

  • Umraniye' deyim. Ve dogal olarak lapa lapa yagiyor :)

    • Ümraniye' ye selamlar :P

    • lapa lapa bir mısır patlaması bir de kar

    • Ulaştı bile :)

  • burda çok var donduk.

    • izlerken bile üşüyor insan

  • Kar nedeniyle işten on buçukta döndüm. Sen hesap et...

    • Erken salmamaları garip. bizi erken bıraktılar.

  • ANADOLU YAKASI HAALA YAĞIYOR

    • avrupada da dinmedi hala

  • kadıköy _ lapa lapa idi şimdi biraz kesti.

    • burada hala devam

  • yok.yağmur var soğuk var.donuyorum ulenn :)

    • yagmurda grip olma olasılıgı daha cok :p

  • Hertaraf bembeyaz...

    • Evet ama eriyince pislige bürünecek

  • İstanbulu bilmem ama ben rusyada yaşıyorum ve burası çooooooooooooook soğuk

    • rusya . zaten oradan geliyor kar. gitmeyin kardeşim oraya :p

    • Öncekileri Göster
    • iyiymiş :p

    • :))))))))))))))))))

  • Kartalda kar yok mesela

    • ilginc ilk tuzla kartal pendik beylikdüzü catalca silivri taraflarına yagardı. bu seferki ic kesimlerde

    • Öncekileri Göster
    • kartalda var.. :)

    • evet artık var :)

  • Çok hafif, bu şekilde devam ederse hiç tutmayacak bir kar yağışı var burada, Porcelain Ataşehir'den bildirdi.

    • Burada da lapa lapalar bitti. incelere gecildi. ist avrupa

    • Öncekileri Göster
    • Ama ilk yazdığımda dediğim gibiydi, şuan randevumu iptal etmeye karar verdim. O derece yağıyor.

    • Cuma günü i*ne konsolosluk görevlileri sis falan var diye gelmemişler. Şimdi o geldi aklıma, uyuz oldum gene.

      Dün Ataşehir'e gidecektim, iyiki gitmemişim. Mahsur kalırdım alimallah.

      Eyvallah Porcelain, CNN Türk'teki Bünyamin gibisin. Hah =))

  • ordu'da yağmur yağıyor ve çok soğuk.buzzz.kar yağsa güzel olurdu.

    • ordunun dereleri yagmursuz akmaz ki. Ordu yagmurda da güzeldir derim

    • ordunun dereli yağmur görünce taşıyor ama.gerçi dediğiniz gibi herhaliyle güzel

  • Sivas'ta okullar tatil :D

    • Orada dizboyunu geceer bence

    • Sürekli yağıyor ama tutmuyor. Ayaz fazla

  • yok :(

    • üzülme yaganlar donuyor.

    • biz yağmadan da donuyoruz ama.

    • Ben zaten hep donuyorum :(

  • nişantaşı ve istanbul böyle kar ve benım gıbı boyle karı goren karı gormedı .

    • senin durumun hiç iyi değil

    • Burası da farksız emin ol :p

  • Yağsın yağsın çok çok yağsın.

    • Yagmıcak sanırım artık. Felc oldu heryer

    • Şimdi geldim, oyandım ağız tadıyla :]

    • ooh :p bende 1-2 saat oldu

  • Okulların tatil olmasına rağmen bu saatte kalkıyorum. Bu kar sahiden de insanı rollere sokuyor. Umff..Günaydın yurdum KS. üyeleri.

    • uykusunda rüya bile karlı olunca erken kalkası geliyor. hele arada o ugultu ne oyle

    • Öncekileri Göster
    • Hiç pot kırmayaraktan, herkes eşit diyorum.

      Tekrar iyi günler o.O

    • yurda sesleeniş sabahsabah :)

  • Lapa lapa yagdi ohhh :)

    • .Burada hep lapa hem de,ince

  • az hava durumu izle la.

    • Her saat ona bakınca ne oluyor. onlara güvenmiyorum artık.
      Kar yagmur diyorlar bir bakıyorsun hiçbirşey yok
      bu sefer tuttu ama

    • :D

  • ankara'da baya baya yollar kapandi ve yagmaya devam ediyo :)

    • Ankara da her sene böyle :p

  • burda hiç yağmıyor deniz var diye pff

    • deniz kıyılarına pek vurmuyor işte kar

  • Ankara akıyoorr... Otobüsü beklerken deli gibi yağıyodu okulun orda tam otobüse bindim kesildi deyyus!

    • Şans işte :p

  • ankarada kar yağışı ara ara devam ediyor...

    • Ankara sonunda kar yagışına iyice kavustu :p

    • Öncekileri Göster
    • ilk Ankara Erzuruma KArsa yagardı

    • evet şimdiye kadar yağmış ve buz tutmuş olurdu.

  • Daha Fazla

Erkekler Ne Diyor 56

  • bi alex değil

    • Alex brezilyada pişiyordur.

  • Eve zor geldim mis gibi zorluk çektim üşüdüm<3

    • Aynen valla cok sogudu. onunu goremiyorsun

  • evet ya hiç bir şey anlamadım beşiktaşta tipi gibi kar yağıyormuş tophanedeyim şuan hiç bir şey yok:DD ben bir ara süphelendim acaba kar beklentisi boşa çıkınca meteroloji müdürlüğü yalancı çıkmamak için suni kar mı yağdırıyor diye .))

    • Sırayla geliyor demek ki. burası ciddeb lapa lapa

    • :D:D

  • (Her Kar yada Şiddetli Yağmur Yağdığında Mikrofon Uzatılan Yurdum İnsanı )Kara Teslim Olduk ...2 saattir yoldayız KAra yolları Çalişmiyor Resmen Rezillik

    • gecmiş olsun :(

  • burda acayip kuru ayaz ve tipi var en son kar yoktu sabah birz yağmıştı . KONYA

    • konya zaten kara kışı sever

    • Öncekileri Göster
    • konyalı değilim :)

    • o zaman az bir süre bile kalsan alışmışsındır :p

  • Çok hafif kar yaıyor eskişehirde , Ama kuru ayazı bitiriyo adamı . 21 yıllık Eskişehirliyim hala bağışıklık kaaznamadım bu ayaza :)

    • oranın kuru ayazı var ya. of diyim. eskişehir deli bir kuru ayaz icerir

    • Öncekileri Göster
    • Güzeldir işte.sefasını cekin ne diyeyim :p

    • Eyvallah usta :D

  • yozgat ttayım kar var kesiliyo sonra tekrar başlıyo akşama ayaz olacak muhtemelen.

    • Dikkat etin ayaz kotudur oralarda

  • Bizim teras. Karşısı deniz aslında ahahaha link

    • sizin evi gördüm yuppi<3

    • Ev nerede ahasksksjsk

    • Tarabya. Yersen ahahahahah

  • Tekirdagdan selamlar,kar yeni basladı.Allah c.c. Dısarda evsiz kalanlara ve zor durumda olanlara yardım etsin

    • Amin :(

  • Şu an çok güzel Kar var, bu da demek oluyor ki yarın araçla off road zamanı

    • off road deli olurdu di mi.

    • ayrı bir zevk tarif edilemez

    • Merakım var ama bir türlü fırsat yok

  • çok değil ama eccık yağıyor..

    • cogalıar cogalır

    • belki gece olabilir ama şu an vur kaç yapıor..

  • bu sabah afyondan bi foto gördüm baya karlı

    • iç batı anadolu da da delice yagacakmış.

    • bide angaramda güneş var ya la :D

  • karı arındırıp suyunu bile satıyorum.burası fena feci esiyor. karlar ahenkle dans eder kıvamda.

    • Burada akşam yine basladı

    • burasıda öyle. =))

  • ankarayada yagsın beeeeeeee

    • ohoo. orası kara kış olacak sanırım.
      ankara kar olmadan durur mu

    • Öncekileri Göster
    • sibirya dediler ya

    • yok olsa olsa antalya denır buraya

  • Trabzon'da her sene olduğu gibi soğuk+yağmur eşit değildir karKar yok; yağmur ve soğuk var. Köylere yağıyor ancak, merkezde yok...

    • Trabzona kar yagmıyor kolay kolay .anca icerilere.

  • istanbula geçen yağan kardan daha beter yağıcak diyolardı hiç bişi yağdıgı yok bukadar hazırlk yapmaya bile gerek yoktu

    • Bugune baksana iptal

  • ara ara yağışa devam (kağıthane)

    • kagithane ve okmeydanı iyice kar yıgını oldu

  • balkanlardan karı kız gelince bir şey yok. soğuk hava gelince ''auvvvv'' ne auuuv

    • Donma zamanı

  • Lapa lapa yağıyor <3

  • ILGAZ süper :)

    • ılgaz dagları mı.

    • Öncekileri Göster
    • dün gece ordaydım karının biri hani böyle toplanmış toplantı yapıyolar. leyla zana ya benziyo şerefsiz şöminenin önündeler bu otomatik tüfekten bahsediyo. lan içimden dedim kim bilir kaç can gidecek senin ağzından çıkacak bir lafa. :S

    • üzüldüm :(

  • ilginçtir bolu da kar yok 2 gündür 15 cm yi geçemedi :D

    • Burda da az önce durdu
      Boluda kar olmamaası daha bir garip.

    • aynen ama burada yağması yerine yağmamasını tercih ederim :D

  • hangi dağdasın anadolu yakasında bişey yok :)))))

    • istanbul avrupa. Burada Tepeler var dag yok. istanbul 7 tepe. ama cogu anadolu yakasında :p

  • Yagsin yagsin... Kar yaginca biz evden calisiyoruz guzel oluyor :) valilikten aciklama beklemekte gerekmiyor ne guzel

    • Vay be . memur olmanın avantajları. neden her sene yüzbinlerce insan memur olmak istiyor belli

    • Yok ben ozel sektor calisaniyim. Istanbuldayim ama calistigim ofis istanbulun yuksek bir yerinde oldugundan cok kar yagiyor ve is cikislarimiz tehlikeli oluyor. Bu yuzden izin veriyorlar ama gidip evdede calisyoruz oturmuyoruz.. Yaptigim is bilgisayar, internet ve outlook 3lusuyle heryerden yapilabilecek bir is birazda bundan dolayi boyle kar aginca evde calisabiliyoruz

    • ooh ne güzel ne diyim

  • bizim okul tatil oldu bile :)

    • oohh direk yatış

    • hemide 2 gün :)

  • Trabzon'a da yollayın biraz kar.

    • orduda yokmus.Orduda yoksa orada da yoktur

  • İzmir yine her zamanki gibi ayazını çekiyor :) Şu an hava -1 :( ve yıldızlar güzelce parıldıyor!

    • izmir... :(

  • Ankara yenimahallede pek bişey yok buzlanma var

    • Don olacak gece kesin

  • Istanbul'da hemen bir kar yağdı, facebook sayfam doldu taştı kar yağması ile ilgili haberlerle. Bosna'da yaşıyorum ve belime kadar karlı havada yürüdüğümü bilirim. Acaba sorun mu bende, yoksa Türk insanları karı görünce kendilerini tutamıyorlar mı :D

    • Kar Devam ederse gör iptal herkes

    • Sabah Facebook'a bir baktım, ipini koparan kar ile ilgili yorumlar yapmışlar :)

  • Az önce arabayla el freni yapa yapa geldim , çok eğlenceliydi :)

    • Dikkat et de eglenceyi salla :p

  • Ben işim gereği Erzincandayım normalde Sivasta yaşıyorum iki gündür kar yağıyor ve erimeye başladı hayretle izliyorum Sivasta nisana kadar kar erimez iki gün sonra memleketime döneceğim zıbığı tuttuk yani :)

    • oradaki karlar buraya geliyor işte sibiryadakilerle birleşip

    • desene yılanın başı sibirya zığırını zikiim :)

  • Daha Fazla
Yükleniyor...