Cevabı ''evet - hayır'' olmayan sorular...

Arkadaşlar bazı sorular vardır ki cevabı asla evet veya hayır olmaz.

Önce ben bir örnek ile başlayayım sonra siz devam edin...

- Naber? Evet - Hayır :D gibi...

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Nereye gidiyoruz?

    Ne yiyoruz?

    Ne yapıyorsun?

    Burası neresi?

    Orası neresi?

    Bunlar kim?

    Onlar kim?

    Sunlar kim?

    Siz kimsiniz?

    Biz kimiz?

    Ben ne yapıyorum?

    Bana ne oluyor?

    Bitermem gerekiyor mu?

    :)))

    • onu bilerek yaptım canım :D

    • hah :D

    • Bitirmem gerekiyor mu?

      evet :D

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 12

  • ... Dayımın kız kardeşi benim neyim olur ?

    • +1 !

    • ... Kaybeden kahve mi ısmarlıyordu ? :)

    • Evet..ahah sinir bi durum

    • Öncekileri Göster
  • sebep ?

  • Kovuldun .

  • Bu ilişki nereye gidiyor?

    • Güzee..eel :)

  • Seni benden başka öpen oldu mu ?

    Aşağı yukarı sakal bıyık sorusu.

  • Gerizekalımısın yoksa öylemi görünüyorsun :)

    aşağu tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık hadi cevap ver :D

    • Sevindim :)

    • Ne ilacı anlatırken hiç dinlememişsin sen beni :O Yanlış anladıgın şekilde cevap veriyorum

      - Hayır daha olmadım :D

    • Rosa :) ilaç olmadınmı sen hala :D

    • Öncekileri Göster
  • ee nolmuş?

    • evet ne olmuş?

  • Ne oluyor?

    • Buda güzel :)))

  • İsminiz nedir?

    • Rica ederim.

    • Teşekkürler.

    • Nova farkıyla.. İşte bu çok iyiydi :D

  • Eve girmek içn kapıyı açarsın koridorda annen seni görür ve sorar

    Geldin mi (yada sen mi geldin)

    evet diye cevap verebilrisin ama aslında sorunun saçmaladan verilecek bir cevabı bile yoktur

    • Bilirim o soruları... :D Haklısın...

  • Bak bakalım neymiş?

    • :))))

  • Ne olmuş onlara?

Kızlar Ne Diyor 12

  • Guzelliginin sirri ne?

  • ne,nezaman,niçin,nerede,kim,nasıl,hangi gibi sorularla başlayan soruların hiçbirine evet hayır denmez:)

  • Saat kaç ?

  • ben naber sorusuna evet cevabı verebilirim

    • ok

    • önemi yok

    • Verdigin an zekandan şüphe ediceklerinden emin olabilirsin...

  • Kac yasindasin?

    Nerelisin?

    Boy-kilo kac?

    aklima bunlar geldi:)

    • :)

  • Benı sevmıyormusun sorusuna bence kolay kolay evet sevmıyorum yada hayır sevmıyorum denmez mesela..

    • açıkladım sadece...

    • :) sende ne desem bırşey buldun

    • Seni sevmiyorum dendigin de denir -Evet dersin yani sevmedigini onaylarsın :D Bunu almak istiyorum olabilir ama güzel :))

    • Öncekileri Göster
  • Nasılsın?

    • olmadı bak :)

    • hayır :)))

  • dün gece kiminle beraberdin?

    • :)))

  • sen mi geldin?yok ebem geldi

    • ''Sen mi geldin?'' sorusuna evet cevabı verilebilir... :)

  • yemekte ne var?

    • valla ben açım ne yalan soyleyım yemek yapan varsa yollasın bı zahmet:)

    • bugün bu yemek muhabbeti de çok döndü. herkes acıkmaya başladı sanırım.

  • neredesin .

  • nereye gittin

Yükleniyor...