Bir numaranın kime ait olduğunu nasıl öğreniriz?

2 gündür bi numara arayıp rahatsız ediyo. kim olduğunu da söylemiyo benim adımı biliyo benimle uğraşan kimse öğrenmek istiyorum ve hukuki olarak haklarım bu konuda nelerdir.

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • en yakın savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacaksın. gerisini onlar halleder. hatta bunu son aradığında söyle.

Erkekler Ne Diyor 12

  • hakkın yok .

  • 118 leri ara onlar söyler kimin adına kayıtlı olduğunu

  • 118 80 i aramak 3,50 TL armaz dakıkası ,70 kurus mesaj atmak kımsın lan sen demek 0,40 kuruş :)

  • eğer kayıtlı değilse öğrenemezsin.savcılıga versen bulurlar.cok rahatsız ederse bence ver savcılığa kurtul derim

  • Sen kimsin be üff kapat telefonu salak sennle mi uğraşcam falan dersen anlamazsın tabi..Tatlı dille konuş, ne istediğini, kim olduğunu sor..

  • Anlayamazsın seni seviyorum de o zaman bende derse analrsın

  • 11818 diyecem demiyorum ugraşma onlarla hiç direk savcılık şikayetim var bu numaradan diyorsun onlar ondan sonra öpüyor arkadaşı adres kayde çıkıyor iki polis gidiyor alıyorlar getiriyorlar merkeze ondan sonra ifade falan filan tabi ilk olarak uyarılıyor..

  • kayıtlıysa görebilirsin gsm şirketlerinden

  • yaz bi dilekçe ver savcılığa o kadarını da düşünemiyormusun

  • Okulundan bir çocuktur kim olacak

  • Keepsoul turkcel yada vodafone (hangisi var ise) musteri temsilcisini arayin. Eger ordan yanit alamazsaniz savciliga gidin yada karakola sikayet edin. Sinyal takibinden bulabilir. Birde turkiyede ayarlayabiliyorsun ozel aramalari kapat hattindan.

  • 118 80 ara numara rehberde yoksa savcılıga basvurman lazım.. Ya da bana ver ben kım oldugunu ogrenırım.

Kızlar Ne Diyor 4

  • Kim olduğunu öğrenmekle uğraşma ilk etapta " sayın arayan numaranız savcılığa verdiğim şikayet dilekçesinde yazılı olup en kısa sürede mahkeme celbi elinize ulaşacaktır " de geç ...

  • numara gizli değilse operatorden öğrenebilirsin ama savcılığa vericem de bidaha rahatsız etmez zaten.

  • Savcılığa şikayette bulun

  • hangi operatörse gizlemediyse eğer, müşteri hizmetlerini arayıp öğrenebilirsin

Yükleniyor...