Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Çok hastayım yardımcı olabilicek birisi var mı?

yutkunurken boqazım acıyo sanki kymik batıyomuş qbi neyin ıı qeldiqini sölerseniz bana çok mutlu olucam qerçekten bıktım bu açıdan yaaa


0|0
7|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayatında ilk kez mi boğazın indi ? Pastil, antibiyotik, Tylolhot falan yok mu evde ! ?

    Hiç mi bilmiyorsun boğazı neler yumuşatır ?

    Bu kadar cahil olamazsın. Ama yinede sana acıdığım için bir-iki şey söylemeden geçmeyeceğim:

    Ilık süt iç. Süte bal karıştırabilirsin. Balı kaşıkla da ye.

    Ilık bir çorba içebilirsin...

    Bunlar yoksa, 4 - 5 çay kaşığı zeytinyağı yut. Çay kaşığıyla az az alacan ki, boğazında bir süre kalsın. Bir seferde inip gitmesin aşağı.

    Olips mentollü şeker.

    Yarın eczaneye git de ilaç al; deli etme beni...

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • ıhlamur kaynat sık limonu içine öyle iç pamuk gibi olur. bi de az sigara iç

    0|0
    0|0
  • boğaz pastili al

    0|0
    0|0
  • boğaz iltihabı antibiyotik kullanmalısın.eyer antibiyotik kullanmak istemiyorsan bal,süt,karabiber,zencefil ve tarçını karıştırıp iç boğazaını baya yumuşatacaktır.

    0|0
    0|0
  • ballı süt candır..

    0|0
    0|0
  • Üst solunum yolunun en iyi ilacı baldır ve bence hiç bir şey katmadan sade olarak kullan. Bir tatlı kaşığı balı yavaş yavaş em, boğazına iyice sıvansın. sonra 1 saat boyunca hiç bir şey yiyip içme. Özellikle de sigara içme bu sürede. Boğazına sürülmüş olan bal hızlı bir şekilde tedavi edecektir. Ben bu şekilde düzelmez denen Faranjitten kurtuldum.

    0|0
    0|0
  • boğazın iltihaplanmış. antibiyotik kullancaksın

    0|0
    0|0
  • antibiyotik sadece solunum falan değil bademciklerin şişmiş

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun. gribe yakalanmışsın. ozonyağı kullanmak iyi geliyor.

    0|0
    0|0
  • ılık suya bal limon karışımı yap yumusatir bogazını

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • Türkçede Q kullanmıyoruz

    ergen ergen yazılardan vaz geçin

    0|0
    0|0
  • boqazın mı acıo senin? :O tam olaraq neyin nesi bu anlat baqalım

    0|0
    0|0
  • Sanırım boğazların ılıhaplanmış enfeksiyon kapmış olmalısın onların spreylerı oluyor ben kullanmıştım kloroben oral sprey alabılırsın. Boğazını rahatlatır ama anıbıyotıkte gereklı olabılır bence kulak burun boğaza gıtsende bır antıbıyotık verseler 3 4 gunde atarsın mıkrobu gecmıs olsun dikkat et kenedene.

    0|0
    0|0
  • Tuzlu su gargara et (yalniz dikkatli ol yutma, bogazina kacirma, asiri yapma)

    0|0
    0|0
  • Bogaz spreyi al naneli bogazi cok az uyusturuyo bisi hissetmiyosun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Geçmiş olsun öncelikle söyliyim çok fena grip olucaksın ve boğazın da şişecek demektir bu hemen there flu denen ilaçtan al yine hasta olursun ama kısa sürede geçer o zaman. Balgam geldiği zaman ağzına yada akıntı olduğu zaman asla yutma tükür genzinde vs akıntı olunca bu da kısa sürede iyileşmeni sağlar.

    0|0
    0|0
  • gargara yap

    0|0
    0|0
  • Ballı (ılık) süt.

    0|0
    0|0
  • g tuşunu mu yuttun yoksa ? Sıcak bir şeyler içmeyi dene.Ballı süt olabilir

    0|0
    0|0
  • Düşük tansiyon sorunun yoksa limon sık iç.Yarın da doktora git Bademcikler iltihaplanmış herhalde.Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • G tusun bozuk? Sicak birseyler ic

    0|0
    0|0
  • şu q olduğu sürece sana yardım etmem.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...