Kocaya nasıl cilve yapılır?

Bir erkeğin karısına hep düşkün olması sevmesi evine bağlı olması için kadın kocasına nasıl davranmalı ?...sevgi saygı şartta cilve nasıl yapılır cidden bilmiyorum...ne gibi sözler ve hareketler yapılmalı... erkek karısından ne bekler genelde...

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bak kardeşim açık bir şey söyleyeyim. bir kere bu tip şeyler içten gelmeli, sorarak olmaz. sorup yaptığın herşey yapmacık olur, değersiz olur. erkek de bunu farkederse karşısındaki kadını f*hişe gibi görür. içinden nasıl geliyorsa öyle davran. tavsiyelerle bu iş olmaz...

    • seven de var sevmeyen de... nasıl bir genelleme yaptın yahu :)

    • hımm yanii erkekler cilve sevmiyor :)

    • seks, cilve vs içgüdüseldir sonradan öğrenilmez. içten gelerek yapılır. tüm canlılarda böyledir. bu arada teşekkürler porchuk onore oldum...

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 8

  • Güzel soru güzel şeyler giy. Nazlı ol biraz hemen değil olayı yavaştan al.

  • akşam eve gelince usulen değilde canıgönülden bir hoşgeldin yoksa aşağıda yazılanların hiçbiri önemsiz kalır.

  • Yemeğini ver suyunu ver tv nin önünde durma sex yap canı sıkıldığı zaman bu döngüyü tekrarla kralı sensin :))))

  • 2 kırıt :) bir tanga giy güzel olsun.. göyüslerini dik tutacak güzel bir sütyen tamam...

    • allah allah... gerçekten diyorum...

    • gerçekten ciddimi yazıyorsunuz ?

    • On Numara beş yıldız :) valla köpek edersin kendine kocanı ;)

    • Öncekileri Göster
  • deveye cilve yap demişler, 9 köy devirmiş, abartma

    • yahuu daha birini öğrenelimde 9 cuya kadar oooooo :))

  • Sabirli olmalı ve az gır-gır etmelidir bir de güzel bakımlı olmalıdır!

    • hımmm... biraz ağlenceli ve dalgacı yapım var bu zamanla sıkıcı gelir mi karşımdakine sizce ?

  • ahahahahahaha

    • dene ben de heyecan yaptım :P

    • deneyeceğim bakalım :)...teşekkür

    • erkek cilvesi mi kadın cilvesi mi kadın olmadığım için yardımcı olamıycam ama fazla yılışmadan yanıma gelipp küçük dokunuşlar falan yapılmasıı hoşuma giderdi :)

    • Öncekileri Göster
  • kocanizi yeniden evlendirin.

    • bunlar bana göre var ama daha mutlu ve neşeli bir evlilik için sordum aslında :)...

    • Madem ciddi. o zaman;
      1. Fazla cilveli olmaya calisma, gerekmez.
      2. Fazla dır dır edip adamin kafasini ütüleme
      3. Her an her dakika seni seviyorum demesini isteme
      4. Güvenini kazan ve sen de güven. gerisini merak etme...

    • :)) ciddi sordum yahuu

Kızlar Ne Diyor 6

  • güzel giyin abartmadan ev için güzel kıyafetler hafif makyaj ve bakım tabii parfümünü deiştir onunla sohbet ortamı oluştur yanağını öp ne biliim yatakta daha farklı ol müzik aç iç çamaşırı vs vs erkek bunları işter cilvede böle bişi daha canlı daha hareketli ve kıvrak olmak yanii...

  • Erotik olacaksın erkeğin heyecanını hep yüksek tutmalısın kapıyı açtığında jartiyerle çık karsına sonra kapıyı ört kapının arkasında oral yap :Dtelefonuna seksi mesajlar at ima et direk söyleme normal gezmlere gttınızde kulağına eğil seninle sevişmek istıyorum dede işde :D yani heyecanını yüksek tut seni düşündümü bir ateş parçası gelsin aklına :D

  • el hareketlerine estetik kat ayollu falan konuş göz kırpıştırmayı söylemiyorum bile !

    • lksdnaflkjsdanfkjls

    • :) ayol günün nasıl geçti desem adam bir tuhaf bakar bana :)))

  • banu alkan, serpil çakmaklı filmeri izleyerek başlayabilirsin. zerrin egeliler daha sonra.

    • evliyim ama daha o kadar kademe kaydedemedim :))) belki yeni evlendiğimden olsa gerek bilmiyorum

    • git onlar gibi elin adamına cilve yap mı dedim bacım allasen? kocana yapcan. cilve nedir dedin söyledim işte.

    • :)) onlara yosma diyorum ben... daha masumane sadece kocaya karşı demek istedim :))

  • evli değilim ama sanırım şöle .bi kere bakımlı olmalısın saçın tırnağın kaşın ağdan mağdan her zaman temiz olmalı .bide eşine çaktırmadan kendine bakmlaısın yani adamın gözünün önünde kaş alma maske yapma mesela sonra evde şık gezmelisin .değişik değişik iç çamaşıları al güzel parfümler sür değişik gecelikler al .güzel yemekler yap değişik şeyler dene sofran dolu olsun güzel yüzlü ol sıcak ol gerektiğinde susmayı bil .alttan almayı bil .anlayışlı ol .bence bağlanır bunları yapan kadına bir erkek .

    • hayır hiç değil inan bana .çünkü o senin sevdiğin insan .hayatını paylaşıyorsun .bunları sen yaparsan oda sana elinden geldiğince iyi davranır merak etme .hizmetçilik değil bu .kadının görevi erkeğe karşı zaten bunları yapan kadın kolay kolay adlatılmaz .

    • teşekkürler haklısınız :)... ama genel olarak hizmetçisi olmak gibi

  • önce kafanda fantaziler kur kendini seksi hisset cesaretli ol isteklerini dile getirmekden utanmaevde dekolte giyin iş yaparken bir yerlerini seksi şekilde göster seksi bakışlar at seksi cümleler yap ona hizmet et ama bunu aşkla ve tutkuyla yap efendi gibi hissetsin kendini devamı gelir

    • :) beceri isteyen hareketler aşkla bu işleri yapmakta maharet gerektirir

Yükleniyor...