Fitness boy uzatır mı kısaltır mı ? Yardım lütfen

Fitness'a gitmek istiyorum boyum 1.84 boyum uzasin istemiyorum kisalsinda istemiyorum sabit kalsin istiyorum ama tabiki gercekte fitness boy mu uzatir kisaltir mi bunu bilmek istiyorum :)

Anket Sorusu

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • yaşın kaç? eğer 22 yaşından küçüksen uzatabilir ama kısaltama olayı asla olmaz.kısaltma zaten hiçbir sporda yok sadece halter ağırlık tarzı sporlar uzmanı engeller yani aynı kalırsın.

    • =)

    • eyw kardeşim :)

    • tamam gitmicem tesekkurler :)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 2

  • ay çok itici. Ayva göbeksiz erkek erkek değildir

    • ananın evindeki vibratörde ayva göbekliydi demi

    • ayva göbek nasil oluyor anlatir misin anlamadim

  • ben kisaltir diye duymusdum ne kadar dogru bilemem ama bu dedim gelisme caginda yaparsan kisaltirmis

Erkekler Ne Diyor 5

  • 13saat

    Kardesim fitness boy kisaltmaz hatta bazi egzersizlerle uzatabilirsin. Eger rahat etmediysen sunu oku icin rahatlasin w ww. fitnessdestek. net/2014/07/fitness-boy-ksaltr-m. html

  • fitness ne boy uzatır nede kısaltır.gelişim yaşında yani 10 yaslarında misal.bu yas aralıgında yuksek siddetli agırlık kaldırırsan kıkırdakların kemiklesir bu uzamayı yavaslatr.

  • Hiçbir spor branşı boy uzatıp kısaltmaz. Boyunun durumunu genel itibariyle genetiktir. Sadece kaslarinin gelişiminden dolayı postüründe düzelme olacağından uzamış gibi hissedebilirsin ;). Sporcu secimi yapılırken o branşa uygun genetikte kişiler seçilir.

  • hiçbir spor ne boy kısaltır ne boy uzatır uzatır ya uzamayı durdurabilir yada uzamaya yardımcı olabilir ama spor spor yaptığın zaman disklerdeki eğrilikler düzeldiğinden 1 veya 2 cm uzarsın

  • Eğer ağırlık çalışırsan boy uzaman yavaşlar. Ama yaşın 18miş ben boyunun bir miktar daha uzamasının senin için daha iyi olucağını düşünüyorum 188 189 civarı iyidir. Beslenmene dikkat et sporunu da yap. Eğer voleybol basketbol yüzme ip atlama tarzı bişey yapmıycaksan boyunun ekstra uzamasını sağlamaz spor yapmak. Ben mutlaka bi sporla ilgilenmeni öneririm ergenliğini tamamladıktan sora zorlanırsın

    • tesekkurler :)

Yükleniyor...