Saçı kalçasına kadar uzun olan kızlarla ilgili fikirleriniz nelerdir? İtici mi olurlar çekici mi?

Bayandaki saç erkek içinde bayan içinde çok önemlidir peki saçı haddinden fazla uzun olan bir hatunla ilgili fikriniz nasıl olur.Misal dün bir kız gördüm saçı poposuna kadardı itiraf ediyorum kıskandım hemde çok resmen gözümle yedim..Cevaplar için teşekkürler.iyi hafta sonları hepinizie.

 

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 27

  • O kadar uzun saç iticidir... estetik yoksunudur...

  • bazılarında iyi duruyo evet.

  • Kısa saç daha güzel bence

    • oda bir tercih.

  • kalçaya bağlı :))

  • saçlari söyle biraz dalgali ve siyah değilse gayette hoş duruyor

  • ben uzun saçlı kız severim genel olarak.. saçı kalçasına kadar olanlarda itici gelmiyor beni benden alıyor.

  • Ben çok etkileniyorum saçı uzun olan bayan 1-0 öndedir benim gözümde , Kız kardeşimin saçını zorla uzattırıyordum şimdi kendisi bile kestirmek istemiyor çok kıskananlar var ama etrafında :)

  • bayılırımmmmm... :))

  • vurucan kırbacı vurucan kırbacı

    • sen hala sezercik filmleri mi izliyorsun

    • yok bende kırbaclamayı sevıom ahaha

  • Belindeki gamzeleri kapatmadigi surece sorun yok. Saka bir yana, benim kisa sac daha cok hosuma gidiyor. Tabi yuzun guzel oldugu varsayimiyla.

  • ŞİMDİKİ MODA AMERİCAN STAYLA DALGALI UZUN SAÇ.. eğer kalçaların yuvarlaksa hiç sıkıntıı yokk aa geniş omuzlu olmanda avantaj sağlar bu durumda diğer uzun saçlı kızlar arasında ;)))

  • oldukça kadınsı ve sexi.

  • Kimisine tanrıça,kimisine kezban havası verir.

    • :D:D

  • yakışıyorsa çekicilik katabilir...

  • kadında hele de kumralsa uzun düz saçı severimde beline kadar ney yaa gece onun yanında yatan boğulur

  • Uzun daha iyi ama senin dediğin kadarsa çok itici olur.

  • Genelde Pek Yakıştırmıyorum ama Bi Kız Vardı.Çokda Güzel Değildi.Saçı Beline Kadardı.Öyle Bi Saç Vardı ki Rengiyle,Farklı Stiliyle,Kim Olursa Olsun O Saç O Bayanı Güzel Gösterirdi. O Derece Yani...

    • uzun saç güzel gösterir diyosun ama kız güzel değildi de diyosun :) bu çelişki ne böyle :)

    • Diyorum ki ,kızda öyle bir saç vardı ki,kızın tipi güzel değildi ama yine bi güzellik katıyordu,bi güzel gösteriyordu..o saç kimde olsa güzel gösterir demek istedim ;)

  • benim çok garibime gidiyor. gülerek izliyorum. rapunzel gibi sarkıtacak sanırım onun için uzatıyor diyorum, bir de böyle sağa sola sallayarak popo üzerine uçuşuyor hakikaten güzel olduğunu mu düşünüyorlar diye merak ediyorum bir yandan. keyifli ama izlemesi, nesilleri tükenmesin dilerimsana da iyi haftasonları

  • bence saç önemlidir bunu bu hafta arkadaşlarımdan biri saçını kestirince anladım çok değişmiş çokta yakışmış ama o kadar uzun saçlar bana itici geliyo one öyle şelale gibi

  • kızın fiziği de güzelse kalçaya kadar inen saç beni deli eder. tut o saçlarından ve ... :))

    • Sapık.
      :)

    • Öncekileri Göster
    • Tamam tutkulu sapık:D

    • tutarım bak :=))

  • işsiz evde koca bekleyen dişi amele

  • Kız kalçasıda,saçıda çok güzel olmalı üstüne saçları baya uzun olmalı.

  • eyvallah kadın da uzun saçı severim de..popyuda saçla örtmeyin be kardeşim..o kadar da değil :)

  • bende çok hoş oluyor kalçaya kadar saçı uzun olsun bıde simsiyah olsun duzlestırsın

  • belin ortasına kadar olursa çekici olur..ama kısa saclilarda cekici olabilir...bence cekici olmak saca göre degil

  • Kendi saçı değildir kaynaktır o sende yaptır bari ...

  • Benimde hoşuma gidiyor uzun saç. Ben yemem :)

Kızlar Ne Diyor 16

  • O kadar uzun olması hoş olmuyor ...

  • 2 tarafdan örük yapsınlar köyden indim şehire modu..Yakıştırmıyorum bele kadar uzunluk nedir yafuu ne o nee

    • köyden indim şehire :D güzel örnekti

  • belden biraz yukarda olsun, bide bakımlı prıl pırıl bir sac hoş :))

  • kısa saç severim o kadar uzun saç itici

  • bakımlıysa güzel oluyor

  • benm kalçama kadar:)

    • :)

  • Erkeklerin hoşuna gider tabi ki ; ) bakımlı olması şartıyla.

    • kesinlikle bakımlı olmalı ama saçların sahibi de çekici olmalı.

    • Paket mi yapalım burda mı yersin?

  • zülbo style o kadar uzun sevmem, sirta kadar kafi.

  • benimde çok uzundur saçlarım olumsuz bişey duymadım hiç

  • saci poposuna kadar uzun olan ve saclari bakimli gorunen tek bir kadin gormedim. dolayisiyla kiskanmam bir sebep te yok. fonludur, o dur, budur. eyvallah. ama bir insan daima saclari fonlu gezemez. gezse bile surekli fon cektirmekten saclari yipranacaktir. fon bile bir sure sonra bunu gizleyemez.anlayacaginiz ben bakimli, saglikli gorunen sactan yanayim. bana gore bakimsiz sac ister kisa, ister uzun olsun kotudur.

  • Demode artık o kadar uzun saç.

  • Bence o kadara gerek yok da belde olsun yeter yani belden aşağılara inince kaçıyor güzelliği hoş durmuyor.Sana da iyi haftasonları :)

  • benim de saclarim cok uzun hic olumsuz bi söz duymadim cokta yakisiyor :D

  • uzun olmalı ama belini kapatmamalı bence :)

    • uzun olsun uzun :) bel çukuruna kadar gelmeli.

  • uzun saç beli geçmemeli bide bakımlı olmalı anca öyle güzel durur

    • dümdüz yada dalgalı kabarık olursa olur aynen bakımlı

    • bakımsız olursa zaten bitlenir arınmaz o saç tehlike saçar :D

  • bayan dediğin uzun saçlı olmalı erkekten farkı olmalı :)

    • Saçların var ya hemen damladın soruya

Yükleniyor...