Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Cilve nasıl yapılır?

cilve nedir sizce ve nasıl yapılır?

erkekler ve bayanlar cevaplarınızı bekliyorum?


0|0
8|12

En İyi Kız Görüşü

  • kadının süsü..

    cilve yapmayan kadın,kadın değildir..

    Cilve biraz kadının aptala yatarak erkeği elinde oynatmasıdır.

    Biraz aptala yatmaktır.

    Ona kahramanım sensin gibi davranmaktır.

    Kötü bir şey değildir. Burda önemli olan erkeğin kölesi olmak değil sadece erkeği biraz pohpolayarak çekici davranışta bulunmak..

    Asla kendinden ödün vermek değildir.

    Naz ise bir şeyi istemiyormuş gibi yapıp istediğini almaktır.. Hafif şımararak davranmaktır.

    Eger bunları abartıp ınadıp ınat çaldıgım düdük dersen kaprıs olur eh işte o zaman terk edilmeyi bir güzel hak edersin..

    Ince çizgi yok bunların arasında aslaında bayagı kalın çizgiler var. İşveli cilveli olmak akıl kadın işidir.

    Bu arada erkegın nazlısıda kaprisliside hayatta çekılmez onu anında kapı önüne koymak akıllı kadın işidir..

    8|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • erkeğe biraz sokulmak gereklidir adama,yapmacık da olsa bir şirin bakış, dudakta tebessüm ses olabildiğinde çocuksu ve sevimli. ses,tonlama çok önemlidir kadın olduğunuzu,hatun,dişi,seksi ama çocuksu olduğunuzu ona hissetirebilinmeli . küçük dokunuşlar çok önemlidir. Hani erkek seks yapmak istediğinde onu öpmemek ama kendini bir güzel öptürmek,yakalasın diye kaçmak,seksi seksi gülüp erkeği baştan çıkarıp kaçmak gibidir. işte bunun tümü cilvedir... kimi bunu becerir kimide ağzına gözüne bulaştırır...

    3|0
  • Önce amuda kalkacaksın sonra tek elinin üstünde zıpla olduğun yerde 4 tur dön sona lülülülü diye bağır :D

    1|0
  • Deli Kıza Cilve Yap Dedik,Osurdu!

    0|0
  • arkadaş video atmış aynen öyle oluyo :D ancak cilve yapamıyosan yapma yapmacık olma kendin ol hatta cilve yapmasanda olur çok gerekli bişi diil

    1|0
  • OOOFFFF SORUYA BAK YAAA :[

    Sen nasıl cılve yapılır bılmıosan bu saaten sonra ogrenemzsnkı yaaa...nerde buyudun yetıstın sen bole ? nası bı kız bu soruyu sorabılır ya ? anlamıs degılım

    cılve yapmak sonradan ogrenecegın bısey degıl :D tabı karsındakıne de baglı bu...kalasın tekıyse onu tepsende cılve yaptın sanar o ayrı :D

    bence cılve yapamayan kız şekersız tatlıya benzer yaaa

    1|0
  • bunu en ıyı siz kızlar bilirsiniz. özellikle dunya da Türk kızlarının üstüne yok bunda:) bızı deli edersiniz

    0|0
  • Cilveyi nerede yaptığın önemli

    0|0
  • Boşver sen bilmiyosan hiç yapma. Bi kere kız öyle cilve yapmalıki erkek kendinden geçmeli bence bunuda bilmeyen yapamaz :D

    1|0
  • git iyice yanaş ve sarıl.

    2|0
  • cilve ahanda böyle oluyor link

    0|0
  • erkekler cilve yapmaz bunu bi kız olarak senın cevaplaman lazım söyle bakalım cilve nasıl yapılır?

    1|0
  • cilveli yarim şarkısını dinle

    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • cilve içten gelen birşeydir.. Onu öğrenemezsin.Sevgi herşeyi yaptırır

    1|0
  • Cilve yapmak için yapılırsa eğreti durur, cilveli doğulur zaten ;P

    0|0
  • cilve bazen bir bakış bazen bir kaçış bunun anlatılması zor... kişilerde değişir

    0|0
  • Uzunca düşündükten sonra bu durumu kelimelee dökemedim. Çevrendekilere sorarsan uygulamalı gösterirler.

    0|0
  • cilve yapıp karşısındaki erkeği mutlu eden kızlara hayranım ama ben bu olayı asla kendime yakıştıramıyorum salaklık gibi geliyo bana lütfen yanlş anlaşılmasn biraz öyle olmam gerekiyo aslındA KALAs gibiyim erkeklere karşı

    6|0
  • cilveden nefrete ederim yapanda aptaldır bence...seksilik desen o ayrı..

    2|0
  • cilveee ınsanın işlevlı olması süreklı gulmesı gülerken de karsı tarafa kur yapmasıdırrr mesela ben cok cılvelıyımdır elımde değil :D

    1|0
Yükleniyor...