Uygun fiyata dokunmatik telefon tavsiyeleri neler?

arkadaşlar selam öncelikle telefon alıcam ama şu kampanyada olanlardan ya samsung galaxy avea reklamlarndaki 3 dokunmatikten yada turkcell htc desire x ama karar veremedim kullanan var mı önerebileceginiz dokunmatik uygun fiyat birazda ?

Güncellemeler:
hııı bide kibar olsun elime yakışsın bi bayana şık ve kibar istiyorum kaba duruyor yakıştıramıyorum kendime :(
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • glaxy ace aldım 2 hafta once bende cok sık gorunumu var gayette guzel tek bır sorunu var rami düsük buda uygulamar fazlalasınca kasıyor bıraz bende tam anlamıyorum ya neyse. link

    • hhıı +sı kadar -side var yaniii

    • yani cok ugrasmam.sadece youtube ve sosyal aglarda takılırım hızlı klavyesı olsun kamera falan ıyı olsun dıosan cok kullanıslı telefon bence ben beyendım sahsen ama cok uygulama yuklerım bunu sunu yuklerım calıstırması lazım dıosan uzak dur bndan :)

    • mersi begendim :)

Erkekler Ne Diyor 42

  • link link kibar olduğu kadarda ucuz ve özellikleri süper android işletim sistemine sahip bence süper hani bayan olsa kaçırmazdm :D

    • hıııııııı tamamm :D

    • ilk linktekide onun pembe olanı :D

    • ilk link açılmıyo :)

  • Kibar olsun diyorsan HTC wildefire s Mediamark'ta sanırım 449 TL

  • Sony Xperia ' lara da bir bak . Turkcell in kendi telefonlarıda var Huawei markasının ürettiği android 4.0 işlemcileri var onlar diğer telefonlara göre çok daha avantajlı performans olarakta piyasadaki bi çok telefondan kat kat daha iyiler . Araştırabilirsin veya gidip görebilirsin en güzeli o olur senın için . Ancak kibar dursun diyosan ilk seçeneğin Xperia olsun

    • teşekkürler :)

  • galaxy wonder GT-I2150

  • galaxy ace İ5830 flaş dışında her şey süper

    • teşekkürler :))

    • güzel seçim, umarım memnun kalırsın ben gayet memnunum ama nolur yinede araştır soruştur :)) sonra lanet okuma :))

    • benmde hosuma gitti bunu koydum kafama :D

    • Öncekileri Göster
  • kredi kartın veya faturalı hattın varsa taksitler çok uygun telefonlar çok güzel :) yoksa uygun fiyata samsung dokunmatikler var

    • evet ikiside var :D da karar vermek zorrr

  • kimin ne yazdığını boş ver.her kafadan bi ses çıkıyor.herkes kendini çok bilmiş sanıyor.şu gün bakkal işleten biri bile kalkıyor telefoncuyum ayağına yatıyor.eğer gerçektende güzel bir şey istiyorsan ya samsung s2 beyaz,yada Htc Evo 3d yi önerebilirim.HTC biraz daha eline oturur tarzda.üstelik performanslı bir chaz.internet hızı gayet çok iyi.ha fiyatı biraz pahalı gelebilir.aslında en güzeli şu şu fiyat aralığında bir şey arıyorum demiş olsaydın daha iyi yardımcı olurdum sana..iyi akşamlar..

    • oo teşekkür ederim 0-600,700 olabilir ama işte yazıdıgm gibi turkcell veya avea faturaya ek yaptıgı için daha avantajlı geldi

  • bence alm COK ZARrlı çıkarsın bak mesela ben telefoncuyum tavsiye etmem

    • meselaa sıfır aaldıgı telefou samıs olsan mesela fiyatı 1000 tl en babası vercekleri fiyat 300 tl :D

    • neden?

  • galaxy ace.

  • samsung wawe 525 veya samsung 3300

  • Android işlemci telefon olsunda ne olursa olsun gerçekten Android işlemci telefonlar cok süper alırken dikkat etmen en önemli konu bu olmalı bence. bende Galaxy Ace var Android işlemcic cok güzel bir telefon gayet memnunum

    • bende o sistemden bahsedıyorum zaten dosdum farkı olan ney ? :)

    • android işlemci değil.işletim sistemidir.

  • sana tavsiyem operatörlerin kampanyalarında ki telefonlardan alma markası ne olursa olsun çünkü tamirden gelmiyor yani sürekli bozuluyo sistem hatası veriyor dokunmatikleri çabuk bozuluyor.

    • rica falan yani :)

    • teşekkr ederm

    • sana dokunmatik olarak sony ericson ark s tavsiye edebilirim

    • Öncekileri Göster
  • sony wxperia s modeli gayet ii tavsiye ederim

    • teşekkrler

    • bence pişman olmazsın ben kullanıyorum çok memnunum

    • kamera ve hızlı olması önmli benim için görünşte tabi ki ne blm sony hiç kullanmadm terettüt ettm

    • Öncekileri Göster
  • htc sakın alma benım arkadasım telefonu sarj aletıyle kullanıyordu sen dusun sarjının nekadar gıttıgını.. s3 almanı tavsıye etmem uzaya cıkmıcaksan galaxy serısınden s2 hemen hemen s3 le aynı , tek fark işlemci astronot değilsen sıkıntı yok.. ama ben yerinde olsam samsung veya iphone alırım temiz ikinci el ..fakat tanıdıgından alman şartıyla...yoksa tanıdıgın samsung wonder, samsung young, samsung ace bunlardan bırını al derim... nokia bı tek turkıyede tutulur avrupanın cin malı gıbı gordugu bı cıhazdır..varsa tanıdıgın yurt dısında ordan al derim...

    • kamerası çok önmli benim için :D tabi bide hızlı olsun sesi iyi çksnf ilan

    • telefondan beklentılerın? androıt olsun kamerası soyle olsun vsvs vsvs

    • 0-600,700

    • Öncekileri Göster
  • Dokunmatiği ne yapacaksın ya.Kullan işte tuşlu.İnsan tuşu hissetmeli bir kere.Sırf hava için alıyorsunuz bu telefonları.Birçoğu kullanmak bile istemiyor bu dokunmatikleri.Çevremde tuşlu kullanan kimse yok.Ama ben tuşluyu değitirmemekte ısrar ediyorum.Değiştirmem abi.Tedavülden kalkana kadar değiştirmem.

    • kendini tanıtmana gerek yoktu

    • ben şuan tuşlu kullanıyorum aama telefonum fena duurma geldi artık değiştircektim reklamlarla faturaya ek diye görnce aklıma yattı sırff dokunmaktik gösteeriş diye değil hem sen kim oluyorsunda beni bu konuda yargılıyorsun tanımadan etmeden bilmeden !

  • tavsiyem olur . hTc küçük bir lattop:)

    • kaç saattir bu kadar kararsızmıdır selma:)) şimde ben gönderecem ups ile

    • henüz bi karar vermiş değilimm yaa :((

    • çok teşekkür ederim selma :))) beni üzdügünüz için :)) ne diorsun sen :)) sevgi ve şevkat dolu selma hanım . :)) herşey muhabbet olsun ::)) sakın siz üzülmeyin . :))) ne karar verdiniz . ne marka model tel alacaksınız

    • Öncekileri Göster
  • iphone 3gs al

  • samsundaysan gel bana telefoncuyum zaten :d 100 everirim sana dokıunmatk bişe :d

    • hadi canım sende

  • o zaman HTC küçükleri var samsung çok büyük koca koca sen bilirsin ;)

  • Temiz ikinci el bi I phone al ikinci el takıntın yoksa. Çok teşekkür edersin :)

    • çok teşekkür ederim o zamn :D düşünücem bunu

  • Htc,sony ericcson

  • Çalışmayın olm 6 ay bir telefon için:=))

  • samsung galaxy s2

  • sizin orda telefon magazası varmı ?

    • var uzakta yoksa hergün orda olur incelerdim :)

  • bütçeyide yazsaydın keşke

    • 0-600.700

  • Htc pek önermem. Kardeşimde ısınıyor diye vermişti. Ön yargılı değilim ama araştırmak lazım bence :)

  • samsung galaxy wonder tavsiye ederim

  • 2.bnci el çakma ne istersen var 70-80e :)

    • derken?

  • Samsung Galaxy Wonder. 600-700 arasında bir fiyatı var 1.4Ghz işlemcisi var tavsiyedir. galaxy serisinin orta boyunda bir telefon bir bayana yakışır bence.

    • bende beğendim inceleyicem :) sagol

  • galaxy ace iyi bence bende mini'sini kullanıyorum menmunum..

  • dokunmatik telefon interneti olmadan afedersin ama bi b*ka yaramıyor. internet oldugu zaman da şarj süresi sıkıntı oluyor o yüzden dokunmatik alma derim 600-700 ona verecegine git blackkberry 9300 al link ya da curve 8520 link

  • turkcell telefonlarınıdan uzak dur htc bayağı büyük samsung kibar tipleri var samsung sitesinden incele

    • turkcel neden sıkıntı?

  • Galaxy wonder 1Galaxy ace 2galaxy gio 3htc desire 4

  • nokia 603 al harika telefon fiyatı 550 600 arasında

    • ne demek al tavsiye ederim bayanada gider :)

    • bi bakarsn bnde alrm :D sagol

    • et bakalım :) şu ana kadar hiçbir şikayet duymadım arkadaşlarımda var kuzenimede ondan aldırdım güzel telefon diyor

    • Öncekileri Göster
  • bende experia ray var 650 civarı şu an sanırım, ekran kalitesi ve kamerası iyi ayrıca incecik ve nispeten küçük ekranlı kibar bir telefon. özellikleri ise ortadan biraz iyi.

    • ekonomik sıkıntıdayımmmmmmmmmmmmmmmmm :D yoksa iphone almasını bende bilirim :D

    • büyüklüğe takmazsan galaxy note 2 ve iphone5 şuan en iyi telefonlar.

  • ios 6ya kadar iphone derdim 6.0.1 güncellemesini heyecanla yükledim elma iyice bozdu kendini kendi kendini bitirdi başka bişi al derim

    • Umarım dediğin gibi gelir geri dönüş yoksa bu telefon bu şekilde kullanılmaz

    • geri dönüş gelecek geliştiriyorlar.

    • Tamam da adam geri dönüşü kısıtlamış bence modeline göre yazılım yazmalı

    • Öncekileri Göster
  • blackberry torch al, dokunmatik para israfı, bozulacak ileride, bana dua edersin çok güzel telefon..

  • Htc Desire X bence bir htc kulanıcısı olarak hem 1 telefona fazla para vermeye gerekte yok bence Htc'de sadece sıkıntı çekceğin konu şarjdır oda android yazılımı kullanan çoğu telefonda olan sorun Not: Android Tlf. alacaksan kesinlikle oparatöründen ek internet paketi almalısın çünki o zaman o telefonun tadı çıkıyor yoksa interneti olmayınca bir cacık anlamıyorsun

    • kurcalamayı severim :D

    • Kibar olsun diyorsan he bide bayan olduğun için diyorum çünkü biz erkekler özellikle kurcalamayı çok severiz kurcalamayacaksan fazla HTC Wildfere S yaklaşık 1 senedir kullanıyorum kaç kere takla attı beton zeminde 1 tek hatası çıkmadı tavsiye ederim Vatan Bilgisayar veya Teknosa gibi yerlerde bulabilirsin 550 TL civarı bide indirim gününe denk gelirsen 490 kadar düşer

  • Dünyada 2 telefon vardır. iPhone ve diğerleri.

    • Katılıyordum ama ios 6da zıçtık işte

  • dokunmatikler bozulabiliyo ,hassas oluyolar .İyi kullanır gözüm gibi bakarım diyosan .Sony ericsson experia arc al derim

  • samsung galaxy 3 hiç düşünmeden al şu an en iyisi ;)

  • Samsung daha iyi .Tercihini Samsungtan yana kullan derim

Kızlar Ne Diyor 10

  • Galaxy Ace al bence hem fiyatı uygun hemde çok şık

  • galax poket ol hem uygun hem kullanışlı..benimki ondan:)

    • 2 türlüde oluyor. kamerası güzel ben beğeniyorumm

    • kamerası filan nasıl canım ? mesaj yazması klavye mi normal tel gibimi

  • samsung galaxy3 tercih etmelisin

  • samsung corby :) 100 TL

    • satayım elimdekini.. :)

    • 100 muuu :D sordum 290 300 arası filan dediler

  • benimki galaksi gio donuyor çoğu zman ama olsun seviyorum :) galaksi miniler daha hızlı kardeşimnki ondan. ama galaksi ace'yi de tek geçerm .d

  • İphone5 icin 6 ay calisiyorsunuz yalanmi benim devletim oylemi 3.700 $ ayda uffffyfaadafsffsaffz

  • Samsung corby

  • Galaxy al derim. Bende aldım daha gelmedi bekliyorum off..

    • hangi modeli ? ne kdara aldın ?

  • Galaxy s3 iyi ama çok büyük

    • galaxy s3e büyük diysun adamlar galaksy s4ü 5inç çıkaracaklarmış ona ne diycen ama bu s3e göre biraz daha büyükmü diycen çok merak ettim :)

Yükleniyor...