• Sor
  • Bence

Örgü örmeyi nerden nasıl öğrenebilirim ?

Örgü örmeyi nerden nasıl öğrenebilirim ? Hatta direk atkıyı nasıl örerim :D

Güncellemeler:
babaannem anneannem falan uzaktalar. Öğretemezler.

En İyi Görüş

  • Anaannemle tanıştırayım 400 yıldır örüyor sanki hiç durduğunu görmedim

Erkekler Ne Diyor 22

  • Bize de birer tane örersen öğretiriz, bir kısmını ben biliyorum ve en önemli kısmı, bu kısmı atlarsan ölebilirsin...heeee ...olarmı?...asdfghjk

    • facebookta ne gune duruyo dürtsün babanneyi :D
      catchthewhiteunicornlegsifyoucanmoonhunter : ))

  • Ya kaç paraysa verelim git al en güzelinden, uğraşma böyle şeylerle, zamanını boşa harcama :-)

  • mahallenin yaslı teyzeleri bu konuda hünerlidir sana 40 ceşidini ögretir

  • bi ters bi düz devam sonra gerisini geliştirirsin :D şahsen can sıkıntısına bi kere denemiştim :D:D:D

  • İki ters bi düz moruk.

  • şöyle bak. bi alt 2 üst bi al 2 üst

  • yokmu bılen bababnne nine falan bir büyügümüzz ögretsınler :)

    • Yok ki. Bizim ailede öyle :(

    • hımm videolar vardır kesin youtubede yada uzmantvde falan baka baka deneme-yanılma yontemıyle ogrenebılırsn

  • Komşulardan :D Ya da halk kurslarına git :D UzmanTv' de yaşlı neneler çıkıyor onları izle :P :D

  • kursa git

  • Örgü yaz 2222 Ye yolla. ;)

  • posta gaztesı arada bı verıyoo örgü dergısı ://

  • nerdesin sen :?

  • annenden :)

  • bize gel annemle tanıştırayım seni :)

  • Anneye sor veya komşularından bu konuda mastır yapmış olanlar mutlaka vardır onlara danış derim.

  • Annen öğretsin o zaman.

  • Annen bilmiyor mu ?

  • Bıe ters Bir düz bukadar bılıyorum=)

  • Eğitim merkezleri var bu tip şeyler için kadınlara yönelik, belediyelerin bile hatta, git öğren paşa paşa :)

  • Bu sitede gönüllü bir çok erkeğe denk gelebilirsin

  • Saçların çok güzel süpürge teli gibi birde makyajın çok güzel olmuş boya badana işlerinden anlıyorsun..Örgü örmeyi bilen kızla evlenirim çok tatlı...

Kızlar Ne Diyor 16

  • bilmiyorum valla bende gergef işlemeyi öğrenmek istiyorum ama nasıl başlıycam onu da hiç bilmiyorum :(

  • Annenler bilir

  • Direk atki ormeye baslayamazsin , cunku ilk once ilmek nasil yapildigini ogrenmelisin yani baslamasini , sonra ilmek cikarmasini sonra da modelli yapicaksan daha da ilerlemen gerekir. Bunun icin ilk once duz orguyle basla daha sonra modelli yapabilirsin , ama dedigim gibi ilk once ilmek alip cikarmayi ogren ve ilk atkini da duz orguden yap hem elin alisir hemde boylelikle ilerlemis olursun hemen modelli atki yaparsan bi kac gun orgunu biraktiginda unutursun nasil yaptigfini daha once

  • kursa gıderrelk ücretsiz kurlar var ısmek te pazar gunlerı 9 4 arası ona gıt

  • Bir büyüğünden. Anneanne falan.

  • Ben internette videolardan falan öğrenip örmüştüm. Selanik örgü diye falan araştır netten..

  • Yaşlı teyszelere sorabilirsin ;)Kitaplari bile var ama faydalimi bilmiyorum

  • dikiş nakış kursuna git.

  • uzman tv de vardır kesin.

  • babaanne lazim o iş için ya da anneanne

    • tweetlesin mi babannem mesela...asdadadsada. babannesine annenesine sorabilse zaten ks de sormaz.
      evilredmindsometimesforgettopreventsomeplaceshuntstarts :D

    • Atkı diyor gördünmü sen öğret hayrına baaari

  • Kurs

    • vaktim yok ona acil atki örmeyi öğrenmek lazım kış geldi

  • ip ve şiş almaya gittiğin tuafiyeciye bilmediğini söyle öğretiyolar, ben öyle öğrendim

  • Hazır al daha ıyı ınan hoş gozukmuyor.İlla ele bırsey yapacaksan sevdıcegıne kurabıye yap link

    • Kurabiye yer biter. Ama atkı örebilsem hep kalıcı birşey hem de emek yani

    • Öncekileri Göster
    • Onun çok hoşuna gideceğine eminim. Kötüde olsa değer vereceğini düşünüyorum

    • Muhakkak vermesse odundur zaten.

  • Gel kısır yaptım ben öğretirim sana

  • uzamn tvden öğrenebilrsn de bende öğreteyim ister anlatırım burdan:):)ben çok iyi biliyorum sevgilime kazak örmüştüm :):)

    • ya yardımcı olur musun gerçekten ?

    • Öncekileri Göster
    • bana mesaj atar mısın o zaman ama uykum geldi yarın okula gitcem. sen bana mesajı at ama

    • tamam ekliyorum şuan müsait olduğunda ayarlarız madem

Yükleniyor...