Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Sarımsak, soğan yemeyi sever misiniz?

Ben bayılırım ikisinede ama hafta arası yiyemiyorum malesef hafta sonu yersemde kendimi eve kapatıyorum :D Mesela sarımısaklı bir mantı yada bol soğanlı bir çoban salatasına bayılırım mhhhhm ya siz ?


0|0
30|37

En İyi Kız Görüşü

  • çılgınlar gbi yerim.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 37

  • soğan benim en büyük düşmanım,kokusundan nefret ederim,sarımsakda sadece yogurtlu makarnada olur,bunları yıyıpte insan kaynayan yerlere aldırmadan cıkanlardanda nefret ederim,eski zamanda hatunun agzına kusmuşlugum bile var benim:(

    0|0
    2|0
  • kesinlikle. onlarsız hayat kötü :p

    0|0
    0|0
  • Valla yenmez mi ya. Candır, canandır onlar. Doğal antibiyotiktir. :)

    Ha kokuyor ediyor falan derler. Sigaradan da kötü kokmuyor ya...

    Onun kokusuna laf etmeyenler, soğan sarımsak kokusu için gık bile demesinler, kalplerini kırarım...

    1|0
    0|0
    • hiç sorma bir de iğreniyoruz falan diyorlar ya kendileri baca gibi kokuyor haberleri yok :)

  • Tabiki yiyeceksın ama abartmadan.Sonrasında vucut onu salgı halinde atıyor,kaldı ki koktugunu düşün ıgyyyn.Heleki oral olarak sana yaklaşan bir partnerın varsa,bu soguma sebebi bile olabılır.eger ki sogan yedın dıyelım ya da sarımsak akşamdan ılık bır bardak süt iç,sabahta aç karnına iç %50 kokusu agzıdan dolayı hissettırmezsın ,Dişlerını zaten soylemıyorum fırcalamayı unutma...Öenrimi dikkate almanı temenni ederim kardeşim.Saygılarımla

    0|0
    0|0
  • önceden ikisindende nefret ederdim kokusundan filan degil öyle sebebini bilmiyorum :)))

    mezelerle sarimsagin tadini kesfettim sarimsakli her yemek guzeldir diyorum artik :))

    0|0
    0|0
  • sevilmez mi yaa ikisini de yemeyen yaşamasın :D :D Herhangi birini yediğimde maydanoz, elma yerim kokusu alır

    1|0
    0|0
  • bayılırım bugn tatildi sucugun sarımsagın dibini buldum resmen.

    2|0
    0|0
  • Biri sarımsak mı dedi? Hani bahar aylarının ilk günlerinde süt sarımsakları çıkar böyle. Bir oturuşta 10 diş sarımsak yerim o şekilde sanırım.

    Sabah bir kalkarım her tarafım sarımsak kokuyor. E müşteriye de saygı tabiki iş yerinde :) O yüzden az yerim.

    Akşamları kırmızı soğan yiyiyorum 1 haftadır. Ama ara verdim, kötü kokuyorsun sonra.

    En makbulu taze soğan. Salata arasına istediğin kadar ye bir şey olmuyor. Yi yavrum yi :)

    1|0
    0|0
  • sarimsak ve sogan yemekten nefret ederim nerdeyse hic yemem bazen yemeklerin icinde olur dikkat edemem bazen ise mecbur kalip yerim ama midem bulanir o derece nefret ediyorum

    onlari yiyince agiz kokusunu hicmi dusunmuyorsunuz bir arkadasiniz veya baska bir kisinin yanina gidiyorsunuz o kokuyla

    igrenc igrenc

    0|0
    0|0
  • offff bayilirim canim manti çekti beee

    0|0
    0|0
  • No sir!

    0|0
    0|0
  • Soğansız yemek olmaz, sarımsaklı yoğurtlu herhangi bir şeyi ölene kadar yiyebilirim

    0|0
    0|0
  • Bu saydığın şeyler son derece faydalı bitkiler. Neden hafta içi yemiyorsun?

    Yedikten sonra dişlerini bir güzel fırçala koku moku kalmaz.

    Biraz abartmışsın bence. :)

    0|0
    0|0
  • sarımsaklı mantı güzel oluyor

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle bende çok severim ama insan rahat rahat yiyemiyor ki. Belki dışarı çıkarım diye fazla yiyemiyorum. Daha çok yersem akşamları tercih ediyorum. :)

    0|0
    0|0
  • soğanı hayatta yemem hiçbir şekilde.ama sarımsağı yemeklerin içinde yiyebiliyorum

    0|0
    0|0
  • közde sarımsağa bayılırım bu sıralara güveçte soğan falanda yiyorum yanında bazen mantarlı yapıyorlar daha bi başka oluyor :)

    0|0
    0|0
  • İkisini de aynı anda ekmeğin arasına koyup yiyorum :/

    0|0
    0|0
  • sifa kaynaklari severim

    0|0
    0|0
  • Yep.

    0|0
    0|0
  • Sarımsak = Lezzet. (Başlı başına)

    Soğan = Yediğin yemeğe lezzet.

    Tiksinenler bi yesin.

    1|0
    0|0
  • bayılırım ama bide kokmasaa...:(

    0|0
    0|0
  • çok severim.milleti de umursamam dışarda gezer eve kapatmam kendimi

    1|0
    0|0
  • Demin sarımsaklı mantı yedim.

    1|0
    0|0
  • yerim yani güzel severim kebapla falan güzel gidiyo soğan sarımsağıda en son fazla yemişim tansiyonum düşmüştü zor ayıldım.

    1|0
    0|0
  • bayılırımmmmmmmm kokamasına aldırmam bile

    0|0
    0|0
  • bayılırım..mor soğan balık rakı..peşine de işkmbe sarmısaklı peehhh :)))

    0|0
    0|0
  • Çoook faydalı ıkı sebze ama yemıyorum..

    1|0
    0|0
  • yesss

    0|0
    0|0
  • sarımsak kesinlikle yemem

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 30

  • Sarimsagi cacikta ve ette severim

    Sagani ter türlü severim

    0|1
    0|0
  • Sevmiyorum.

    0|0
    0|0
  • severek tüketirim...

    0|0
    0|0
  • çok saglıklı ve lezzetlıler.neden yenmesinki.özellikle sarımsak doğal antibiyotik..

    0|0
    0|0
  • çokkk severim :)

    0|0
    0|0
  • bayılırım.

    0|0
    0|0
  • Sarımsağı tek geçerim.

    0|0
    0|0
  • Soğanı en cok kuru fasülye pilav birde yanliz bulgur pilaviyla severim :)

    Bazi Yogurtlarda sarimsaksiz olmuyooor :)

    0|0
    0|0
  • soğan ve sarımsak nefret ederim

    0|0
    0|0
  • Severim.

    1|0
    0|0
  • İkisini de çok severim..Kokusunu bastırması için özel kapsül yutuyorum.

    0|0
    0|0
    • süpermis hangi kapsül o :D

    • fresh diye bir kapsül :D bitkisel..

  • Hem de çok severim ama sürekli gün içinde tüketmem...

    0|0
    0|0
  • bende severim :))

    işkembe çorbası mesela :D

    ay seviyorum ben böyle kokulu acı yemekleri :))

    ama dediğin gibi her zaman yiyemiyoruz..

    0|0
    0|0
  • hayatta yemem. ağzıma bile sürmem. cok iğrenç kokan bişey ikisi de. hele toplum içinde agzı sogan sarımsak kokan biri varsa o ortamdan kaçmak isterim yani o derece ...

    0|0
    0|0
  • bayılıyong. :)))

    0|0
    0|0
  • soganı ince ince dil ama cok ince olacak. üzerine sıvı yag dök biraz, limon sık. biraz da kırmızıbiber. mis.

    0|0
    0|0
    • offf evet öyle harika olyuor

  • pişmemiş sogan yiyeyemem kesinlikle yani pişmiş sogann kebapta bazenn yerimm oda koku yapmıyorr çok az dürüme koyuyorum ztn pişmişş kokmaz ::D sarımsaktaa hiç yemem öyle yani yemklerde falnn mecbur yenilirde ama özellikle sarımsak sogann yiyenn bir insn dglmdirr :) yaniii

    0|0
    0|0
  • yeri gelince yerim.ama öyle manyağı değilim ikisinin de

    0|1
    0|0
  • Sarımsak 10 numara, soğan salatasını severim, soğanı başka hiçbirşeyde yemem

    0|0
    0|0
  • severiiimm.

    0|0
    0|0
  • Her yaptığım yemeğe sarımsak koyuyorum. Tat veriyor ve çok seviyorum. :)

    0|0
    0|0
  • pişmişi terchimdir

    0|0
    0|0
  • Yemeklerın içinde ancak.

    0|0
    0|0
  • hiç sevmem. brine yemege misafir oldugumda çok zorluk yaşadıgım oluyo bu yuzden.

    0|0
    0|0
  • balığın yanında sogan salatasına bayılırım :) sarımsağıda severim

    0|0
    0|0
  • yemeğin içinde yerim ama öyle yemeğin yanında alıcan azına tepicen falan bana göre değil

    0|0
    0|0
  • sarımsağı severim yoğurlu soslarda falan süper oluyo soğanlada bi zorum yok severim kendisini :)

    1|0
    0|0
  • aman bacım haftaıcı lutfen yeme

    cok kotu kokuyor

    mideden hala kokmaya devam ettiği için felakettir şu devirde çekilecek iş değil

    evinde oturuyorsan ye

    ama çalışıyorsun sanırım?

    bi tablet var, adı fresh mi ne ?tam hatırlayamadım

    sarımsak sogan kokusu icin

    maydanoz kekik ve baska bıtkı yaglarından ve bitkisel bir ürün

    ilaç değil

    3-4 tane suyla ıcersenız ertesı gun ıyıce temız kokuyor nefesınız

    ama öpüşmeyin (öpüşecek kadar değil temizlemesi )

    0|0
    0|0
    • ben buna cok dikkat ediyorum zaten gercekten disari cikmayacagimdan eminsem anca o zmn yiyorum (:

  • Sarımsaktan nefret ederim bögg ama soğan bayılırım bol bol yerim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...