Lokal anestezi nasıl yapılır?

Göğsümde kist var. iyi huylu kist. doktor lokal anesteziyle alicaz ilaçla geçmez dedi ve ben çok korkuyorum.iğneyle uyuşturuyolarmış sonra bayıltmadan kesip dikiyolarmış.ya bayıltmadan nasıl yaptırcam.hiç yaptıran oldu mu :(

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Öncelikle uyanık olduğunu bil, uyuşturacakları bölgenin yakınına iğne sokup sadece orayı uyuşturuyorlar, sen masaya bağlı olursun yüksek ihtimal, keserlerken neşterin derini yardığını hissedersin kanın aktığını vakumla temizlendiğini hissedersin ama acı hissetmezsin. en iğrencide ameliyat biterken dikildiğini hissediyor olman. acı olmasada iğrenç bir his :/

Erkekler Ne Diyor 14

  • açılın ben doktorum; bende bi kaçtane küçük var ama onlarla yaşamaya alışığım

  • allah yardımcın olsun bacım

  • düşündükçe gözünden büyür arkadaşım doktor kontrolünde her şey sonuçta yapçak bieşy yok

  • Hiçbirşey hissetmiyorsun,çok çok basit birşey o ve hiç acısız.Korkman çok yersiz

    • aynen +1

  • gecmis olsun simdiden.

  • Ben anestezi okuyorum söyle merak ettiğin şeyi. ?

    • Geçen sene stajda öyleydi hep :) çok zevkli ama :D

    • ıns oyledır ya

    • Çoğu hasta lokal anestezide. kistin alındığının farkında bile olmuyor. korkulacak hiçbişey yok. zaten hissetmiyosun. yani çoğu hasta ameliyatın yarısında fark ediyo ameliyata başladığını..

    • Öncekileri Göster
  • sorunun ne*

    • kasıkta oluyor dmi kist

    • lokal anestezıyle kıst aldrcam ve ben korkuyorum :(

  • Lokal yani bölgesel anastezi. Genel anesteziden daha sağlıklıdır. Sadece ameliyatın yapılacağı yeri uyuşturuyorlar. Bilincini kaybetmiyormusun.

    Merak etme, ameliyat masasında önüne bir perde çekecekler. Hiçbir şey görmeyecek ve hissetmeyeceksin.

    • Bu arada elini ayağını bağlayabilirler.

  • Korkma.İğne ile uyuşturuyorlar ve sen hiç birşey hissetmiyorsun.Muhabbet ederek ameliyat oluyorsun.

  • Sadece ameliyat yapılcak bölgeyi uyuşturuyolar tek farkı ayık oluyosun ama hiç birşey hissetmiyorsun;)

  • Bende belimden küçük bir operasyon geçirmiştim lokal anesteziyle.Korkmana gerek yok.Elbiselerini çıkararak ameliyat önlüğü giyiyorsun,ameliyathaneye girmeden damar yolu açılıyor ve anestezi ilacı veriliyor, göğüs bölgeni hemşireler temizliyor alkolle sonrasında kesip alıp kapatıyorlar tekrardan.Ama hiç birşey hissetmiyorsun ve görmüyorsun.

  • merak etme hiç bişe hissetmeyeceksin.

  • cay sıgara pişpirik eslıgınde lokal de yapıyorlarmıs dıye duydum

  • bayıltmadan yapılması daha kolay

    • ama o şekılde gorursem korkarım ben :(

Kızlar Ne Diyor 4

  • hiç bir sorun olmaz merak etme dişini çektirirken verilen anestezi nası acıtmıyorsa buda öyle

  • ben aldırcaktımda tırstım gitmedim:S zaten almasakta olur demişlerdi

    • benimkı kesın alnması gere.snde aldr.ılerde rıskı cogalıyomuş.

  • hastanedeyim şuan senin iin öğrenirim istersen

    • rica ederim geçmiş olsun

    • tsk ederım

    • iğne vurup uyuşturup o şekilde alıyorlarmış çok acımıyor yani

    • Öncekileri Göster
  • Lokal anesteziyle ayağımın altından ceviz kadar siğil aldırmıştım.

    • Rica ederim.

    • cok tsk ederım ıyı oldu bu soyledıklerın

    • Yok hissetmedim sadece attıkları iğneyi hissetmiştim. Zaten sen görmezsin önüne perde çekiyorlar. Biraz tuhaf oluyor yalnız. İp gıcırdadı falan dikerken birde benim ayağımın hepsini uyuşturmamışlardı parmaklarımı hissediyordum ama acı kesinlikle duymuyorsun zaten beş dakikada bitiyor. Beş dakika için ameliyathaneye alıyorlar ondan insan biraz stres oluyor. Korkma acı hissetmezsin kesinlikle.

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...